BMW E46 85kwd jõud kaob
BMW E46 85kwd jõud kaob
Tere
Oskab keegi nõu anda ehk või on analoogse teemaga kokku puutund.
Nimelt sai remonditud kõrgsurvepump ( üks hommik enam läbi pihusti küte ei jõudnud), lisaks sai kõik pihustid välja võetud ja uued seibid pandud ( selgus ka et varem olid pihustid üsna lahti peal), pump sai nagu nii tagasi nagu ennem oli pill käib ideaalselt ja paremini kui ennem remonti.
Nüüd on aga probleem jõuga nimelt sõitma hakates kõik ok mingil hetkel paned 3nda või 4nda käigu ja gaasi andes ei reageeri absoluutselt võib pedaali põhja panna ja ei midagi mingi 5 sekki vaikus siis tuleb jõud tagasi ja toimib. koguaeg ei tee aga vahetevahel esineb antud anomaaliat.
Näiteks maanteele minnes 4 käik sisse kiirus kuskil 55-60 andsin pedaali auto liigub ühtlase kiirusega ja ei kiirenda absull mingi hetk hakkas teo moodi kiirendama kuni kiirus 80 siis oli tunda et turbo taga ja kõik toimis. vahel teeb seda linnas 3nda ja 4nda käiguga ka. Korra on esinend ka 1 ja 2 käiguda kuid üldiselt teeb seda trikki jsut 3nda ja 4nda käiguga.
Arvuti järgi kõik toimib ja töötab sai ka sõidu ajal proovitud ja nagu kiuste siis probleemi ei esinenud .
Kas seda võib teha äkki juhtpihusti ( sai pommiga välja tõmmates viga või annab seda pumpa millimeetriga kuhugi poole viltu panna ? kõik mõtted ja ideed teretulnud . Auto 2002a väljalase 318D 85 kw manuaal.
Oskab keegi nõu anda ehk või on analoogse teemaga kokku puutund.
Nimelt sai remonditud kõrgsurvepump ( üks hommik enam läbi pihusti küte ei jõudnud), lisaks sai kõik pihustid välja võetud ja uued seibid pandud ( selgus ka et varem olid pihustid üsna lahti peal), pump sai nagu nii tagasi nagu ennem oli pill käib ideaalselt ja paremini kui ennem remonti.
Nüüd on aga probleem jõuga nimelt sõitma hakates kõik ok mingil hetkel paned 3nda või 4nda käigu ja gaasi andes ei reageeri absoluutselt võib pedaali põhja panna ja ei midagi mingi 5 sekki vaikus siis tuleb jõud tagasi ja toimib. koguaeg ei tee aga vahetevahel esineb antud anomaaliat.
Näiteks maanteele minnes 4 käik sisse kiirus kuskil 55-60 andsin pedaali auto liigub ühtlase kiirusega ja ei kiirenda absull mingi hetk hakkas teo moodi kiirendama kuni kiirus 80 siis oli tunda et turbo taga ja kõik toimis. vahel teeb seda linnas 3nda ja 4nda käiguga ka. Korra on esinend ka 1 ja 2 käiguda kuid üldiselt teeb seda trikki jsut 3nda ja 4nda käiguga.
Arvuti järgi kõik toimib ja töötab sai ka sõidu ajal proovitud ja nagu kiuste siis probleemi ei esinenud .
Kas seda võib teha äkki juhtpihusti ( sai pommiga välja tõmmates viga või annab seda pumpa millimeetriga kuhugi poole viltu panna ? kõik mõtted ja ideed teretulnud . Auto 2002a väljalase 318D 85 kw manuaal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Tundub EGR-i süsteemi viga. Võta kontrolliks voolik lahti ja kui said lahenduse, pane uus juhtklapp. Samasugune juhtklapp on ka turbo juhtimisel, st kindlama tulemuse saab mõlema vahetusel.
BMW without faults is not BMW
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Tere
Egr viga on ainuke mis mootoris ka sees on kuid minu käes ( alla 4 kuu see auto ) ja kogu selle aja on olnud EGR pime.
Siiani pole probleeme olnud ja pole sellesse ka süvenend miks ta pime on.
Kui süsteem pime tasuks ikka seal miskit teha / vaadata ?
Egr viga on ainuke mis mootoris ka sees on kuid minu käes ( alla 4 kuu see auto ) ja kogu selle aja on olnud EGR pime.
Siiani pole probleeme olnud ja pole sellesse ka süvenend miks ta pime on.
Kui süsteem pime tasuks ikka seal miskit teha / vaadata ?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
taasta egr süsteem, mingitel e36/e39 peal olevate tds mootoritega oli sarnane mure kui egr oli lihtsalt pimedaks pandud, õhulugeja arvestas egrist tuleva gaasiga vms ja ajas aju lolliks.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Samas kui ostsin auto novemri alguses kuni pumba jamani pold ühtegi probleemi jõuga ja see EGR on alguselt peale pime olnud. Ei tahaks väga uskuda et antud asi midagi mõjutab enamustel masinatel see pimedaks pandud.
Samas kui arvate et see mõjutab võib ju egr puhtaks teha ilusti liikuma panna ning uuesti järgi ühendada ning proovida kuigi kui ennem pumba remonti toimis siis ei tahaks väga uskuda et egri viga on samas ega välistada ka ei saa.
Samas kui arvate et see mõjutab võib ju egr puhtaks teha ilusti liikuma panna ning uuesti järgi ühendada ning proovida kuigi kui ennem pumba remonti toimis siis ei tahaks väga uskuda et egri viga on samas ega välistada ka ei saa.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
jah siis ilmselt ei ole selle viga, äkki tekib fuelcut? ehk siis auto boostib liigapalju?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Kas nagu on tunda, et hakkab mootorit kinnipooma või lihtsalt nagu gaas ei reageeri?
Seal tavaline pedaal koospotekaga peaks vist olema.
Viimasel ajal saanud paari 46te samast veast terveks ravitud, ja endal kunagi 3.0d tegi samamoodi.
Lihtsalt lambi kohapealt, pedaal ei töötanud. Eriti vahva oli kui kusagile vahele hakkasid süstima, ja siis otsustas lõpetada koostoo mingiks hetkeks.
Ehk juhuste kokkulangemine ja pedaal hakkas samal ajal streikima kui pump vaata realajas mida pedaali asend näitab.
Seal tavaline pedaal koospotekaga peaks vist olema.
Viimasel ajal saanud paari 46te samast veast terveks ravitud, ja endal kunagi 3.0d tegi samamoodi.
Lihtsalt lambi kohapealt, pedaal ei töötanud. Eriti vahva oli kui kusagile vahele hakkasid süstima, ja siis otsustas lõpetada koostoo mingiks hetkeks.
Ehk juhuste kokkulangemine ja pedaal hakkas samal ajal streikima kui pump vaata realajas mida pedaali asend näitab.
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Ilmselt tavaline ja suht lihtne auto ja lihtne mootor aga näe ikka mingi kukalt kratsima panev viga
See võib olla küll samas kohapeal töötab kõik sai sõidetud pool tundi linnavahel arvuti taga näite vaadatud ja siis ka toimis aga see kui ära kaob on täpselt nii nagu kirjeldasite, nagu pedaal ei reageeriks ning auto liigub sel kiirusel mis sees oli ( ei lange ega tõuse ).
Üsna rõve on tõesti kui üritad kuhugi kiirendada ja siis streigib.
Eile tegi ka korra aga siis oli see veidi teisiti masin kiirendas aga väga aeglaselt tavaliselt tõmbab ikka natuke rohkem nii nagu 85kw tõmbama peaks seda tõmmet pold.
See võib olla küll samas kohapeal töötab kõik sai sõidetud pool tundi linnavahel arvuti taga näite vaadatud ja siis ka toimis aga see kui ära kaob on täpselt nii nagu kirjeldasite, nagu pedaal ei reageeriks ning auto liigub sel kiirusel mis sees oli ( ei lange ega tõuse ).
Üsna rõve on tõesti kui üritad kuhugi kiirendada ja siis streigib.
Eile tegi ka korra aga siis oli see veidi teisiti masin kiirendas aga väga aeglaselt tavaliselt tõmbab ikka natuke rohkem nii nagu 85kw tõmbama peaks seda tõmmet pold.
siim320 kirjutas: ↑17.02.2021 23:23 31 Kas nagu on tunda, et hakkab mootorit kinnipooma või lihtsalt nagu gaas ei reageeri?
Seal tavaline pedaal koospotekaga peaks vist olema.
Viimasel ajal saanud paari 46te samast veast terveks ravitud, ja endal kunagi 3.0d tegi samamoodi.
Lihtsalt lambi kohapealt, pedaal ei töötanud. Eriti vahva oli kui kusagile vahele hakkasid süstima, ja siis otsustas lõpetada koostoo mingiks hetkeks.
Ehk juhuste kokkulangemine ja pedaal hakkas samal ajal streikima kui pump vaata realajas mida pedaali asend näitab.
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Viga endiselt alles reedel näiteks jebis linnas täie raha eest nagu tahab minna aga samas ei suuda kiirendada nagu jääks nälga või ei oleks turbo taga.
Õhtul maanteele minnas kiirus kuskil 50 ja natuke peale 4 käik rauas ja ei kiirenda lõin siis 3nda tuppa ja ikka ei midagi täpselt sama pull kiirus ei lange ja ei kiirenda ka üli aeglaselt kogub kiirust nagu sõidaks liitrise mahlapakiga.kui kiiruse saab pika peale 80 nin umbes siis hakkab asi jälle tööle ja käib. Eile masin seisis ja täna ei mingit probleemi käib edasi nii nagu peab. Kindluse mõttes sai ostetud uus küttefilter ka mida ise vahetand pole sel autol kuid lüüd lähipäevil uus plan külge kruvida ehk muutub midagi suht nadi sõita kui mingil hetkel lambist ei kiirenda.
Õhtul maanteele minnas kiirus kuskil 50 ja natuke peale 4 käik rauas ja ei kiirenda lõin siis 3nda tuppa ja ikka ei midagi täpselt sama pull kiirus ei lange ja ei kiirenda ka üli aeglaselt kogub kiirust nagu sõidaks liitrise mahlapakiga.kui kiiruse saab pika peale 80 nin umbes siis hakkab asi jälle tööle ja käib. Eile masin seisis ja täna ei mingit probleemi käib edasi nii nagu peab. Kindluse mõttes sai ostetud uus küttefilter ka mida ise vahetand pole sel autol kuid lüüd lähipäevil uus plan külge kruvida ehk muutub midagi suht nadi sõita kui mingil hetkel lambist ei kiirenda.
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Uus filter küljes küttesüsteem paigas arvuti järgi ( vana filter oli suht uus aga filtri kopsikus oli omajagu sodi), egr sai proovitud ka tagasi ühendada aga jubedalt ajas valget suitsu kuna hoidis egri lahti koguaeg ning sai uuesti pimedaks tagasi lükatud.
Alguses toimis hästi kuniks hakkas uuesti jebima sooja mootoriga , mõtted üsna otsas.
Alguses toimis hästi kuniks hakkas uuesti jebima sooja mootoriga , mõtted üsna otsas.
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Viska oma turbo solenoid ringi
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Tere
Arvad et võib turbo solenoid jebida ?
Ideaalis hea pakkumine, kütte süsteemis ei saa ju see olla kuna siis peaks jõnksama hakkama või pooma. Imelik ongi see et külmalt on kõik korras poolsooja ja sooja mootoriga jebib siis kui ise tahab vahetevahel on ok enamasti toimib aga viskab ikka sisse seda jama kui jõud kaob.
Arvad et võib turbo solenoid jebida ?
Ideaalis hea pakkumine, kütte süsteemis ei saa ju see olla kuna siis peaks jõnksama hakkama või pooma. Imelik ongi see et külmalt on kõik korras poolsooja ja sooja mootoriga jebib siis kui ise tahab vahetevahel on ok enamasti toimib aga viskab ikka sisse seda jama kui jõud kaob.
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Vahepeal on masin sõitnud ja toimind peaaegu eeskujulikult kuid kohati on see jõud ikkagi kadunud aru ei saa mis teema on.
Täna sai kindluse mõttes siis turbo solenoid uus pandud vaadatud üle kõik vaakumind mis turbo juures on kokku ja sõitma. algselt oli tõmme hea ja nägu naerul kuniks järgmise ristmikuni kus hakkas asi uuesti pihta.
Turbo geomeetria liigub gaasi andes liigub ilusti. MIda veel vaadata kas võib olla et vaakum siiski saab otsa või pole turbo jaoks piisav või on see vaakum paun turbo juures vigane ja lekib.
Mõtted täitsa otsas.
Täna sai kindluse mõttes siis turbo solenoid uus pandud vaadatud üle kõik vaakumind mis turbo juures on kokku ja sõitma. algselt oli tõmme hea ja nägu naerul kuniks järgmise ristmikuni kus hakkas asi uuesti pihta.
Turbo geomeetria liigub gaasi andes liigub ilusti. MIda veel vaadata kas võib olla et vaakum siiski saab otsa või pole turbo jaoks piisav või on see vaakum paun turbo juures vigane ja lekib.
Mõtted täitsa otsas.
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Õhumassi test teha, seal viitab juba võimalikule veale.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Mootori vigu tuleks ka vaadata. Pimeda EGR-iga ei pruugi testitulemus olla õige. Kui EGR-i tagasi ühendades oli ta klapp pidevalt lahti, siis on EGR-i juhtsolenoid samuti rikkis ja tuleb asendada. Mootor tundub sel olema M47, mitte M47N. Vastust vajab ka küsimus: Mis pritsepumbaga (kõrgsusrvepumbaga) juhtus, et remonti vajas? Küsimusi tekitab ka see, et miks kütusefiltrist nähtavat sodi tuli ja mis sodi see oli? Kas oli ka veetilku? Miks pumpa remonti viies seda ei uuritud ja kohe tervet süsteemi puhtaks ei tehtud (kui selline kahtlus)? Kas paaki on vaadatud, mis etteandepumba sõela ees toimub?
BMW without faults is not BMW
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Tere
Mootoril vigu peale egri pole. egr on peale solenoidi pime. sai proovitud ka ennem solenoidi pimedaks panna aga tulemuseta .
On see egr nii vajalik enamusel on pimedad ja sõidavad kes räägib isegi et mootorile parem kui pime pole diislite kohapealt nii tark parandage kui eksin. Pritsepump töötas kuni üks hommik -25ga käivitasin paar korda lubas ja siis ketras aint tühja kuni aku tühjaks sai proovisime krokodillidega aga null tulemust. arvutiga vaadates olid eelsüüteküünlad kõik õhtal vahetasin need ära tulemus sama. Pump jõudis pihustini kütet lüüa aga pihustist läbi ei tuld midagi. ennem pumba remonti selliseid vigu nagu jõud kaoks ei täheldand kordagi. pumba elektroonika oli korras vahetati ära seal sees see suur võll mis iganes selle nimi on. lisaks sai vahetatud ära pihusti seibid. juhtpihusti ise oli väga kõvasti kinni pesas mõte ka läbi käind et äkki selle viga ja kui arvutiga mööda linna ringi paarutada siis nagu nõiutud viga ei esine ja andmed asjad kõik nii nagu peavad ( proovitud mitmeid kordi ).
Filtri all see sodi misoli oli nagu settind muda võimalik et see ka hävitas pumbamingi pisikese sodi tükiga vb eksin.
Paaki pole siiani vaatand aga seda sõela peaks tõesti vaatama kui juba selline kahtlus teie poolt.
Näitaks arvuti mis viga on või teaks mis otsast asjale läheneda et selgust saada mis seal juhtund on et jebib oleks ülimalt hea kopp on suht ees juba selle jõu kohapealt. Vähe sellest et jõud suvalisel hetkel ära kaob on esinenud ka kohalt minnes probleemi et sureb välja ( 3 korda selle aja peale, autodega sõitnud piisavalt ja vaevalt ise selles välja suremises süüdi olen old ).
Mootoril vigu peale egri pole. egr on peale solenoidi pime. sai proovitud ka ennem solenoidi pimedaks panna aga tulemuseta .
On see egr nii vajalik enamusel on pimedad ja sõidavad kes räägib isegi et mootorile parem kui pime pole diislite kohapealt nii tark parandage kui eksin. Pritsepump töötas kuni üks hommik -25ga käivitasin paar korda lubas ja siis ketras aint tühja kuni aku tühjaks sai proovisime krokodillidega aga null tulemust. arvutiga vaadates olid eelsüüteküünlad kõik õhtal vahetasin need ära tulemus sama. Pump jõudis pihustini kütet lüüa aga pihustist läbi ei tuld midagi. ennem pumba remonti selliseid vigu nagu jõud kaoks ei täheldand kordagi. pumba elektroonika oli korras vahetati ära seal sees see suur võll mis iganes selle nimi on. lisaks sai vahetatud ära pihusti seibid. juhtpihusti ise oli väga kõvasti kinni pesas mõte ka läbi käind et äkki selle viga ja kui arvutiga mööda linna ringi paarutada siis nagu nõiutud viga ei esine ja andmed asjad kõik nii nagu peavad ( proovitud mitmeid kordi ).
Filtri all see sodi misoli oli nagu settind muda võimalik et see ka hävitas pumbamingi pisikese sodi tükiga vb eksin.
Paaki pole siiani vaatand aga seda sõela peaks tõesti vaatama kui juba selline kahtlus teie poolt.
Näitaks arvuti mis viga on või teaks mis otsast asjale läheneda et selgust saada mis seal juhtund on et jebib oleks ülimalt hea kopp on suht ees juba selle jõu kohapealt. Vähe sellest et jõud suvalisel hetkel ära kaob on esinenud ka kohalt minnes probleemi et sureb välja ( 3 korda selle aja peale, autodega sõitnud piisavalt ja vaevalt ise selles välja suremises süüdi olen old ).
LEDBeam kirjutas: ↑07.04.2021 09:17 07 Mootori vigu tuleks ka vaadata. Pimeda EGR-iga ei pruugi testitulemus olla õige. Kui EGR-i tagasi ühendades oli ta klapp pidevalt lahti, siis on EGR-i juhtsolenoid samuti rikkis ja tuleb asendada. Mootor tundub sel olema M47, mitte M47N. Vastust vajab ka küsimus: Mis pritsepumbaga (kõrgsusrvepumbaga) juhtus, et remonti vajas? Küsimusi tekitab ka see, et miks kütusefiltrist nähtavat sodi tuli ja mis sodi see oli? Miks pumpa remonti viies seda e uuritud ja kohe tervet süsteem puhtaks ei tehtud (kui selline kahtlus)? Kas paaki on vaadatud, mis etteandepumba sõela ees toimub?
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Filtris muda tähendab paagis samuti. Tuleb etteandepump välja võtta ja uurida (soovitav tühja paagiga). Vajadusel tuleb paak maha võtta ja bensuga puhtaks pesta (jäägid ära kuivatada). Etteandepump on sellisel juhul samuti kahtluse all. Kontrollida, et paagi täite- ja tuulutustorud oleksid korras. Kui paagist leiad vett, siis terve süsteem uuesti lahti võtta, vesi eemaldada, uus filter panna, vajadusel pump ja pihustid välja vahetada. Kui ise selle tööga hakkama saad, tasuks teha, teenust sisse ostes teine auto vaadata. Viia pritsepump remonti, uurida kütusefiltrit alles hiljem, jätta paaki üldse vaatamata on sellise veaskeemi puhul täiesti tagurpidi toimetamine. Ilmselgelt siin ei jõua kõiki võimalikke nüansse läbi hekseldada, mis töö kaigus võivad ilmneda. Ja lõppude lõpuks pole välistatud, et ka õhuvoomõõtja on pekkis, kuid see on tavaliselt pekkis permanentselt.
BMW without faults is not BMW
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
Kindlasti on paagis ka sel juhul miskit ja miks ei vaadatud kohe pumpa tehes seda paaki ja filtrit ei oska öelda.
Vee tilkasid filtri anumas polnud. Auto alla maetud juba korralikult raha ja enam ei ole huvi suuri summasid alla laduda.
Tööga saaks hakkama kuid puudub koht seega keeruline päris maja ees kõike teostada ei saa.
Aga viga tuli välja hetk tagasi. Eile peale solenoidi vahetust oli tõmme olemas ja maja ette jõudes oli täitsa kadund, vabalt hingav pill.
Sõitsin hetk tagasi pesulasse tõmme null kohapeal gaasi andes tagant valge toss väljas ja 2000 peal hakkab puterdama. Turbo lendas laiali.
Ju siis see tõmme kaduski ilmselt tänu turbole ära käis kotta ja minek läind.
Nüüd siis turbo otsingul ja ilmselt kui pill korras läheb müüki ka ei viitsi enam jännata selle saaniga tuleb uus auto ära osta ja kaovad need varuosa otsimised ja õhtuti garaazi all istumised ära.
Vee tilkasid filtri anumas polnud. Auto alla maetud juba korralikult raha ja enam ei ole huvi suuri summasid alla laduda.
Tööga saaks hakkama kuid puudub koht seega keeruline päris maja ees kõike teostada ei saa.
Aga viga tuli välja hetk tagasi. Eile peale solenoidi vahetust oli tõmme olemas ja maja ette jõudes oli täitsa kadund, vabalt hingav pill.
Sõitsin hetk tagasi pesulasse tõmme null kohapeal gaasi andes tagant valge toss väljas ja 2000 peal hakkab puterdama. Turbo lendas laiali.
Ju siis see tõmme kaduski ilmselt tänu turbole ära käis kotta ja minek läind.
Nüüd siis turbo otsingul ja ilmselt kui pill korras läheb müüki ka ei viitsi enam jännata selle saaniga tuleb uus auto ära osta ja kaovad need varuosa otsimised ja õhtuti garaazi all istumised ära.
LEDBeam kirjutas: ↑07.04.2021 09:55 48 Filtris muda tähendab paagis samuti. Tuleb etteandepump välja võtta ja uurida (soovitav tühja paagiga). Vajadusel tuleb paak maha võtta ja bensuga puhtaks pesta (jäägid ära kuivatada). Etteandepump on sellisel juhul samuti kahtluse all. Kontrollida, et paagi täite- ja tuulutustorud oleksid korras. Kui paagist leiad vett, siis terve süsteem uuesti lahti võtta, vesi eemaldada, uus filter panna, vajadusel pump ja pihustid välja vahetada. Kui ise selle tööga hakkama saad, tasuks teha, teenust sisse ostes teine auto vaadata. Viia pritsepump remonti, uurida kütusefiltrit alles hiljem, jätta paaki üldse vaatamata on sellise veaskeemi puhul täiesti tagurpidi toimetamine. Ilmselgelt siin ei jõua kõiki võimalikke nüansse läbi hekseldada, mis töö kaigus võivad ilmneda. Ja lõppude lõpuks pole välistatud, et ka õhuvoomõõtja on pekkis, kuid see on tavaliselt pekkis permanentselt.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E46 85kwd jõud kaob
seljuhul pead tutika pilli ostma . kui ikka mingi vana bemari vaatad siis istud seal garaazis samamoodi
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541