Ülalmainutud masinal, mootoriks M47TUD20(110kw), on külmadega kütusekulu hüppeliselt kasvanud, lisaks on ostmisest saadik(augusti keskpaik) auto isuga tahmanud, nii kui kergelt gaasipedaali puutuda, on lont taga. Püsikaga sõites pole täheldanud tahma. Hetkel tean, et masinal vaja vahetada termostaat, kuna seier ei lähe keskele, kuid kuid kas tõesti termostaat suudab sellist tahmamist esile kutsuda? Ning madalamate temperatuuridega kütusekulu niipalju kasvatada? Hetkel täispaagiga ca 600km sõidetud, ja juba tuli põleb, kusjuures 80% sõitu maanteed. Täna hommikul sõites märkasin, et iga 300m sõidu kohta kukkus range ühe km võrra. Käisin diagnostis, siis öeldi, et kolmanda pihusti näit erineb teistest veidi, kuid muidu korras, ka EGR on mul puhtaks tehtud, samuti sisselaske kollektor, niipalju kui ulatasin. Pöörklapid on veel sees.
Edit: Seni kimbutas masinat eelsüüteküünalde mittetoimimine(mootori ajus kõigi küünalde vead sees), vahetasin eile siis nii küünlad, kui ka relee. Relee/moodul Behru oma, küünlad Bosch'i toodang. Vanadele küünaldele 12V peale andes hakkasid kõik 4 hõõguma, mis annaks aimu, et siiski mooduli viga, või mõni kolmas tegur. Kuid täna endiselt külmakäivitus nutune, ainult täkuga jõuab käima vedada, siis ka ainult nagu vana russ, võtab pütad ühekaupa järgi. Kas asi selles, et vanast ajast vead sees, või pigem viga kuskilt mujalt otsida?
Mõned küsimused võivad olla veidi võhiklikud, tegu siiski mu esimese BMW'ga.
Tänud ette kõigile kaasamõtlejatele