F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Hey
Saan aru, et seda probleemi ilmselt foorumi teel ei diagnoosi aga ehk kellelgi on mõtteid.
2010 F11 520D 8 käiguline atm kastis käis väike jõnks läbi pidurdamisel kiirusel 20km/h. Ehk vahetas vist käiku kolmandalt teisele. Sain 10 meetrit sõita ja transmission fault. Käigud lähevad sisse küll. ET tunda on et vahetab ära kenasti nii D, N, P kui ka R aga edasi ega tagasi cm ka ei liigu.
Enne probleemi tekkimsit vahetas kast muidu käike üsnagi sujuvalt ja ei tundnud küll, et oleks miskit viga.
Arvuti olen taha saanud ja errorid muidu sellised:
4200A3 - Solenoid valve ( HIS ) hydraulic impulse memory
Short circut to positive
Intermittent
421342 Level2: Unwanted mechanical link identified in the neutral positsion
Intermittent
421252 - Unkniwn fault code.
Igasugune abi teretulnud Aga igaljuhul saan aru, et ootab teekond spetsialisti juurde ka.
Saan aru, et seda probleemi ilmselt foorumi teel ei diagnoosi aga ehk kellelgi on mõtteid.
2010 F11 520D 8 käiguline atm kastis käis väike jõnks läbi pidurdamisel kiirusel 20km/h. Ehk vahetas vist käiku kolmandalt teisele. Sain 10 meetrit sõita ja transmission fault. Käigud lähevad sisse küll. ET tunda on et vahetab ära kenasti nii D, N, P kui ka R aga edasi ega tagasi cm ka ei liigu.
Enne probleemi tekkimsit vahetas kast muidu käike üsnagi sujuvalt ja ei tundnud küll, et oleks miskit viga.
Arvuti olen taha saanud ja errorid muidu sellised:
4200A3 - Solenoid valve ( HIS ) hydraulic impulse memory
Short circut to positive
Intermittent
421342 Level2: Unwanted mechanical link identified in the neutral positsion
Intermittent
421252 - Unkniwn fault code.
Igasugune abi teretulnud Aga igaljuhul saan aru, et ootab teekond spetsialisti juurde ka.
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Buumer Auto / 56826000
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Värske kogemus sama auto ja sama mootoriga: drivetrain fault, kast avariireziimis. Auto uuesti käivitamisel kast töötas, veateateid armatuuril ei olnud. Diagnostika näitas ühekordset lühist (vms) mehhatroonikaplokis.
Umbes kuu probleemideta sõitu, jälle drivetrain fault ja kast avariireziimis. Aga seekord pärast auto uuesti käivitamist enam P asendist välja ei liikunud ja veateade jäi ette. Puksiir (tagarattad plokkis), mehhatroonikaplokk maha, kastis metallipuru ja kokkuvõttes kogu kasti sisu vahetusse.
Eestis teeb Hõbenool, kuid recro.eu Lätis soodsam. Tagantjärgi tarkus: oleks pidanud kastiõli vahetama.
Edit: ls 230000 km.
Umbes kuu probleemideta sõitu, jälle drivetrain fault ja kast avariireziimis. Aga seekord pärast auto uuesti käivitamist enam P asendist välja ei liikunud ja veateade jäi ette. Puksiir (tagarattad plokkis), mehhatroonikaplokk maha, kastis metallipuru ja kokkuvõttes kogu kasti sisu vahetusse.
Eestis teeb Hõbenool, kuid recro.eu Lätis soodsam. Tagantjärgi tarkus: oleks pidanud kastiõli vahetama.
Edit: ls 230000 km.
Viimati muutis bom, 13.11.2018 18:24 35, muudetud 1 kord kokku.
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Mis läbisõidul selline asi juhtus?
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Põhjuseks vahetamata õli?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Pigem õlitaseme vähenemine ja/või vale õlitase + DDE "tsipovkad".
PS: "Dünaamiline õlivahetus" ei oma mitte vähematki garantiid sellele, et pärast seda protseduuri kast ka üsna kohe otsi ei anna! Pealegi lihtsalt mõttetu protseduur (loe: täiendavaid, soovimatuid riske vallandav) kui suurt pilti osata hinnata. See muidugi minu subjektiivne hinnang, olgugi, et ühtib 100% ulatuses recro.eu hinnanguga.
PS: "Dünaamiline õlivahetus" ei oma mitte vähematki garantiid sellele, et pärast seda protseduuri kast ka üsna kohe otsi ei anna! Pealegi lihtsalt mõttetu protseduur (loe: täiendavaid, soovimatuid riske vallandav) kui suurt pilti osata hinnata. See muidugi minu subjektiivne hinnang, olgugi, et ühtib 100% ulatuses recro.eu hinnanguga.
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Lekke puhul oleks õlitase ainus argument, selle puudumisel on siiski abrasiiviks muutunud õli või selle võimendamiseks tehtud tsipp.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Ei pea olema mitte mingit silmaga nähtavat leket, et süsteemis vale nivooga opereerida. See süsteem on oluliselt komplitseeritum.
Õli võimaliku abrasiivsuse kohta võtan asja kokku nii, et see on olemusena tagajärg mitte põhjus. Põhjus omakorda ei ole aga vahetamata õli. Ka värske õli ei kaitse lõhkumise eest.
Õli võimaliku abrasiivsuse kohta võtan asja kokku nii, et see on olemusena tagajärg mitte põhjus. Põhjus omakorda ei ole aga vahetamata õli. Ka värske õli ei kaitse lõhkumise eest.
- A.Karro
- Klubiliige
- Postitusi: 288
- Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
- Peamine sõiduk: BMW 735i
- Telefon: 53413027
- Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
- Kontakt:
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Selles mõttes ma tõesti loodan, et hakkab see dünaamilise õlivahetuse aeg ükskord otsa saama ning loputamise asemel tegeletakse jälle kastide remontimisega. See on sama asi kui kinni jooksnud mootorit uue õliga proovida remontida
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 25.10.2008 01:38 22
- Peamine sõiduk: Renault Master 3 2022
- Telefon: 53875297
- Asukoht: Järvamaa - Käravete
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Ei tea nüüd, kui palju keegi ida naabrite mölast aru saab, aga siin üks video, kus bmw 5GT seeria, zf8hp70 kast viskas koivad nurka, ning milline ta nägi seest välja ja mis temaga tehti.
Ja seda 360000km orig läbimisel. Selle aja jooksul vahetati 2/3 korda kastis õli. Kasti spets väidab, et loomulik kulumine, ning zf8 kastide eluiga ongi 200000 - 250000km +. Ning õli vahetamine ei oleks seda kasti päästnud/ennetanud laiali minemisest. Zf8 kastide plussiks pidevat tema juttu järgi olema turbiin, et kestavad palju kauem, kui zf6 kastide omad. Kasti remonti tehti 4 - 5 tunniga ära ja maksma läks 1100 - 1200.- euri
Kastis vahetati ainult need osad ära, mis olid pees või ära kulunud. Garantii anti 6 kuuks ja, kui tuleb selle aja vahemikus kastis õli vahetama, siis pikkendatakse veel 6 kuuks garantiid. Et soovitavad seda teha peale kasti remonti ja mingi läbimise aja(3 kuud). Kui nüüd vett pidav see kogu jutt on ei oska öelda, aga tüübid tegelevad ainult ZF kastide remondiga.
https://youtu.be/1KN4CPFsYvE
Ja seda 360000km orig läbimisel. Selle aja jooksul vahetati 2/3 korda kastis õli. Kasti spets väidab, et loomulik kulumine, ning zf8 kastide eluiga ongi 200000 - 250000km +. Ning õli vahetamine ei oleks seda kasti päästnud/ennetanud laiali minemisest. Zf8 kastide plussiks pidevat tema juttu järgi olema turbiin, et kestavad palju kauem, kui zf6 kastide omad. Kasti remonti tehti 4 - 5 tunniga ära ja maksma läks 1100 - 1200.- euri
Kastis vahetati ainult need osad ära, mis olid pees või ära kulunud. Garantii anti 6 kuuks ja, kui tuleb selle aja vahemikus kastis õli vahetama, siis pikkendatakse veel 6 kuuks garantiid. Et soovitavad seda teha peale kasti remonti ja mingi läbimise aja(3 kuud). Kui nüüd vett pidav see kogu jutt on ei oska öelda, aga tüübid tegelevad ainult ZF kastide remondiga.
https://youtu.be/1KN4CPFsYvE
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Lisaks katkistele osadele läks peale ZF koodipõhine remondikomplekt, uus filter, õli. Lisaks manitseti remondijärgse 500km läbimisel hoiduda rumalatest kiirendustest ja pidurdustest. Mula lõpu osas pärast sissesõitu soovitati tungivalt tulla tagasi ja vahetada filter, loomulikult läheb siis ka vaja minev uus õli.
Õiget juttu räägib mees - see ongi just see, mis ainsana tagab (pumbad neil ei lagune), et süsteemis on õige õlinivoo õiges kohas ja õigel ajal - filter!
Õiget juttu räägib mees - see ongi just see, mis ainsana tagab (pumbad neil ei lagune), et süsteemis on õige õlinivoo õiges kohas ja õigel ajal - filter!
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
ttsys - kui sinu kirjutatu nüüd lühidalt kokku võtta - siis sa ei soovita kasti õlivahetust teha? Elab kaua elab ja siis remont? Või tuleks mingil kujul hooldust ikkagi teha?
E30 318i ´83 -> E34 520i ´93 -> E39 525i ´01 -> E60 523i ´05 -> F10 528i ´12 -> G30 530d XDrive -> G02 xDrive20d /M
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Mis asi eemaldab mootorikattepealt sitased õliplekid.... värske õli loomulikult....Mõelge mis juhtub kui pole õli tükk aega vahetatud ja siis vahetatakse?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Aga miks mootoris vahetad?ooDDoo kirjutas:Mis asi eemaldab mootorikattepealt sitased õliplekid.... värske õli loomulikult....Mõelge mis juhtub kui pole õli tükk aega vahetatud ja siis vahetatakse?
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Mootoris vahetan ca 10000km -15000 km üle 200000 sõitnud kasti sõidaks pigem lõpuni.. dünaamiline pea kolmandik kasti remondi hinnast.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Kolmandik? Auto24s figureerib üks pill, mille kasti remont on Hõbenooles 4 tuhande alla maksma läinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
ZF filter on vaja vahetada enne 80 000km ette tiksumist ja välja voolanud õli asemele läheb nivookontrollini uus õli. Sisuliselt kõik. Osadel kastidel muidugi ka väga oluline konnektori muhv asendada, et lekkeid ennetada.
See, et sõidetakse suvalt kuni mingi anomaalia või hääl hakkab atm-iga seonduvalt segama ja siis hakatakse õli vahetama ning seda veel nagu mingi rahvausu rituaalina kõlavalt dünaamiliselt tegema on laiutav pragmaatiline tühjus. Hooldusvõtetega teha tasa või kinni püüda juba tekkinud hävingut ei ole võimalik. Tõsine ja totter enesepettus ja ei midagi muud. Õigeid asju on vaja teha õigel ajal, õige metoodika ning õigete vahenditega. Põhiline muidugi, kellel on vaja selle peale mõelda on üle lastud hooldustega sõiduki ostjal. Kui hooldus ei ole tehtud õigel ajal siis sama hästi kui ees helendav remontimine.
See, et sõidetakse suvalt kuni mingi anomaalia või hääl hakkab atm-iga seonduvalt segama ja siis hakatakse õli vahetama ning seda veel nagu mingi rahvausu rituaalina kõlavalt dünaamiliselt tegema on laiutav pragmaatiline tühjus. Hooldusvõtetega teha tasa või kinni püüda juba tekkinud hävingut ei ole võimalik. Tõsine ja totter enesepettus ja ei midagi muud. Õigeid asju on vaja teha õigel ajal, õige metoodika ning õigete vahenditega. Põhiline muidugi, kellel on vaja selle peale mõelda on üle lastud hooldustega sõiduki ostjal. Kui hooldus ei ole tehtud õigel ajal siis sama hästi kui ees helendav remontimine.
Joel_H kirjutas:ttsys - kui sinu kirjutatu nüüd lühidalt kokku võtta - siis sa ei soovita kasti õlivahetust teha? Elab kaua elab ja siis remont? Või tuleks mingil kujul hooldust ikkagi teha?
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Kus see kirjas on, et peab filtri enne 80 000 vahetama, kui kast on hoolda vaba, sõidab 200-250 tuhhi ja siis remont,kui varem ei lähe katki.ttsys kirjutas:ZF filter on vaja vahetada enne 80 000km ette tiksumist ja välja voolanud õli asemele läheb nivookontrollini uus õli. Sisuliselt kõik. Osadel kastidel muidugi ka väga oluline konnektori muhv asendada, et lekkeid ennetada.
See, et sõidetakse suvalt kuni mingi anomaalia või hääl hakkab atm-iga seonduvalt segama ja siis hakatakse õli vahetama ning seda veel nagu mingi rahvausu rituaalina kõlavalt dünaamiliselt tegema on laiutav pragmaatiline tühjus. Hooldusvõtetega teha tasa või kinni püüda juba tekkinud hävingut ei ole võimalik. Tõsine ja totter enesepettus ja ei midagi muud. Õigeid asju on vaja teha õigel ajal, õige metoodika ning õigete vahenditega. Põhiline muidugi, kellel on vaja selle peale mõelda on üle lastud hooldustega sõiduki ostjal. Kui hooldus ei ole tehtud õigel ajal siis sama hästi kui ees helendav remontimine.Joel_H kirjutas:ttsys - kui sinu kirjutatu nüüd lühidalt kokku võtta - siis sa ei soovita kasti õlivahetust teha? Elab kaua elab ja siis remont? Või tuleks mingil kujul hooldust ikkagi teha?
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Soovituslik.
ZF 8HP
Depending on the driving style, ZF recommends a transmission oil change every 80,000 to
120,000 km or after eight years at the latest.
ZF 8HP
Depending on the driving style, ZF recommends a transmission oil change every 80,000 to
120,000 km or after eight years at the latest.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
https://www.youtube.com/watch?v=hTT57Uzw1hY" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=61egGJh4m3s" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks erinevad variatsioonid;
https://www.youtube.com/watch?v=4EoOFK0QdYA" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=61egGJh4m3s" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks erinevad variatsioonid;
https://www.youtube.com/watch?v=4EoOFK0QdYA" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Kas peale klassikalist (mitte dünaamilist) õlivahetust tuleks ka kasti adaptsioonid nullida?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Jah, see on tark teha.
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Lihtsalt infoks, et auto kokkuvōttes Recrosse läks ning full rebuild. Arve koos pisikese soodustusega 3140+300 eur( treiler recrost Riiga bmw esindusse programmeerimisse). Väidetavalt nemad progremisega hakkama ei saanud ja sellel pōhjusel siis. + 150 eur treila tasu Vōrust Lätti. Kokku 3600 eur siis see lōbu maksma ning lasin uue mehhatrooniku panna. Pakuti ka taastatud varianti. mis 300 eur soodsam.Ilma soodukata oleks 4k eur pmst, mis sisuliselt sama mis Hōbenooles.
Kui kellelgi sama jama peaks juhtuma kunagi, siis vōin ka anda kontakti , kes neid treila peal sinna toimetab. Läbi tema saab ka 10% kogusummast alla.
Garantii tingimus igatahes, et 60k ōlivahetus ja 100k km/24. kuud
Teenindus suurepärane aga igatahes jōudu ja jaksu kōigile. Igavene jama ikka kui selline asi juhtub.
ls oli 256k ja nende sōnul ōlivahetuse mittetegemisest see tingitud polnud nende arvates. Lihtsalt eluiga sai läbi.
Kui kellelgi sama jama peaks juhtuma kunagi, siis vōin ka anda kontakti , kes neid treila peal sinna toimetab. Läbi tema saab ka 10% kogusummast alla.
Garantii tingimus igatahes, et 60k ōlivahetus ja 100k km/24. kuud
Teenindus suurepärane aga igatahes jōudu ja jaksu kōigile. Igavene jama ikka kui selline asi juhtub.
ls oli 256k ja nende sōnul ōlivahetuse mittetegemisest see tingitud polnud nende arvates. Lihtsalt eluiga sai läbi.
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Tootja soovitab õlivahetust 80-120k tagant ja remontijad 60k tagant. Mulle tundub, et remontijate arvamus, millele viitasin, ei ole päris loogiline.VisaHinGG kirjutas:...ls oli 256k ja nende sōnul ōlivahetuse mittetegemisest see tingitud polnud nende arvates. Lihtsalt eluiga sai läbi.
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Ega võib vabalt olla ka, et teenitakse ühelt kliendilt topelt lihtsalt. Aga noh kui on tingimused etteantud,et garantiid saada siis ei jää muud üle ka.AndresX kirjutas:Tootja soovitab õlivahetust 80-120k tagant ja remontijad 60k tagant. Mulle tundub, et remontijate arvamus, millele viitasin, ei ole päris loogiline.VisaHinGG kirjutas:...ls oli 256k ja nende sōnul ōlivahetuse mittetegemisest see tingitud polnud nende arvates. Lihtsalt eluiga sai läbi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F11 520d atm kast ootamatu kokkujooks
Nivookontrollile on mõttekam panustada; 30 000km tagant ehk iga teine mootoriõlivahetus.