Kust peaks viga otsima hakkama kui terve tagaosa alla vajub ööga?
Külmade ilmadega mis vahepeal olid hakkas see pull peale ja paaril soojemal hommikul on tagaots ilusti oma kõrguse peal olnud!
Tagumised padjad on ca 1 aasta tagasi vahetatud!
Kas mingi solenoid jamab külmaga? Kas need kõik klapid ja kompressor on kõrvalistuja jalgade all?
Ettetänades
E70 õhkvedrustuse probleem
Re: E70 õhkvedrustuse probleem
Kas nende klappidega annab midagi teha või vaja välja vahetada?
Re: E70 õhkvedrustuse probleem
Nüüd soojemate ilmadega pole enam jamanud. Esialgu veel klappe vahetama ei hakka,
vaatan kuidas edaspidi käitub äkki oli lihtsalt niiskus sees ja klapid läksid jäässe!
Tänud kaasa mõtlemast!
vaatan kuidas edaspidi käitub äkki oli lihtsalt niiskus sees ja klapid läksid jäässe!
Tänud kaasa mõtlemast!
Re: E70 õhkvedrustuse probleem
Tuli välja, et mõlemad tagumised padjad ikkagi lekivad, ei tea mis padjad sinna alla pandi, et nii lühikese ajaga uuesti lekkima hakkasid! Tellisin uued ära ja järgmine nädal peaks asja korda saama!
- Direktor
- Huviline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 07.08.2006 23:03 45
- Peamine sõiduk: BMW E65 LCI
- Asukoht: Tartu-Viljandi
Re: E70 õhkvedrustuse probleem
Ei hakanud uut teemat tegama kuna probleem sarnane. Nimelt sisi eile vajus tagaosa alla, sõidu ajal ja viskas veateate et süsteem ei tööta ja seda oli ka väga ilmekalt tunda.
Kuna ma suht kindel et kompressor andis otsad siis sai ka uus tellitud ja peaks täna kohale jõudma. Küsimus selles et mis seal veel peaks kinldlasti üle vaatama, välja vahetama?
Ja siis ka veel et kas kannatab ise remondi töökotta sõita vaikselt või peaks treileri kutsuma? Mingi 2-3km sõitu
Kuna ma suht kindel et kompressor andis otsad siis sai ka uus tellitud ja peaks täna kohale jõudma. Küsimus selles et mis seal veel peaks kinldlasti üle vaatama, välja vahetama?
Ja siis ka veel et kas kannatab ise remondi töökotta sõita vaikselt või peaks treileri kutsuma? Mingi 2-3km sõitu