Sai siis põhja kate kõik alt ära võtud ja seda kardaani leevendit ja tugilaagrit vähe tähelepanelikumalt uuritud.
Tundub ikkagi ,et seal on kõik ok. Tugilaagril on väga väga pisike lõtk nagu. Väga kahtlen ,et nendes viga on. Leevendi tundus ka ikkagi ok.
Ja samuti kas see tugilaager ja karaanileevendi saavad rooli lüüa ?
Vahetasin ees teise rattalaagri ka ära, aga ikka tolku ei midagi. (ees mõlemad nüüd vahetatud, sai ostetud SKF aga laagri tootja KOYO)
Samuti välistaks käigkasti hüdromuhvi kuna kiirusel 100km/h lükata käigukast N peale ,siis vibratsioon on täpselt sama. Makes no difference.
Tunib ,et vibra tuleb algselt 70km/h rooli ja kandub üle ka keresse.
Avastasin muidugi ühe asja veel mis võib selle vibratsiooniga seotud olla.
Sõites 120km/h ja normaalselt pidurdades esimese korraga nagu kõik ok, kiirus tagasi 120km/h ja uuesti pidurdada, siis tuleb rooli vibra, kiirus tagasi 120km/h ja pidurdada, siis tuleb veel suurem vibra, kiirus tagasi 120km/h ja veel pidurdada siis tuleb veel suurem vibra (siis juba suht ulme). Peale seda sõita 70-90km/h ja pidurda, siis lööb ka rooli korraliku vibra. Kui pidurid või midagi seal maha jahtub , siis kaob pidurdamisel vibra ära kuni 100km/h.
Roolilatil tundub olema väike lõtk, kas see võib põhjustada sellist vibratsiooni.
Täiesti müstiline teema minu jaoks juba
Kellelgi ideid!?