Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Minu rumal küsimus - leidsin autost sellise asja, numbrite järgi ütleb google, et tegemist pardakompuutri releega. Sooviks teada kuhu see käib ja mida see täpsemalt teeb.
Pardakompuuter toimib poolenisti hetkel, nupud ja asjad töökorras kuid ükski asi funktsiooni ei täida(kell ja stopper töötavad ainult siis kui süüde/mootor sees).
See käib tagumise istme alla kus kaitsemd ja keremoodul/releemoodul on. Sellele on seal pleki ja plokkide vahel pistik olemas. Ilma selle releeta/pistiku sildamiseta ei peaks üldsegi kompu töötama.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
325i e92 automaatkast käitub vahel veidi imelikult. Vahel kiirendades tekib kerge jõnksatus ning külma mootoriga foori tagant startides on tunda järsem jõnksatus, nagu pidur oleks veidi peal olnud. See kõik ei ole talumatult häiriv ja on enam vähem normaalsuse piiril.
Rumal küsimus tekkis sellest tulenevalt, et kui sooviks tõsisemaid muresid tulevikus ennetada, siis kas mingi käigukasti diagnostika võiks siinkohal tulemust anda või oleks see lihtsalt aja ja ressursi raiskamine ning kui kast laguneb siis laguneb ta niikuinii? Ja kui need sümptomid on piisavalt tõsised, et käigukasti diagnostida, siis kus pädevas kohas seda teha?
Läbisõitu on 100k ja 60k peal on kasti õli vahetatud.
sellepärast maha võtsingi et tihendid vahetada.. aga see ujus seest. Tänud info eest.
Seega võib järeldada, et see õli on jõudnud pumbast kaugemale. Peaks vaakumvoolikud välja vahetama või saab osaliselt midagi millegagi puhastada ? Ideid ?
Ning üks küsimus veel. Pumba kaanel on õrnad kulumisjäljed sees. ? võivad olla või näitab, et pump hakkab õhtule minema ?
Ning Pumbal on 2 tihendit ? Üks välimine ja Üks sisemine ?
edit: Tegelikult peaks naguinii vaakumvoolikud välja vahetama, Kui mitu meetrit on eelnimetatud autole seda vaja ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Jama kirjutasin enne. Sellel pumbal ei ole membraani, kui räägid tihenditest. 2 O tihendit ja kõik. Õli on seal korpuses tööpõhimõtte jaoks ja ilma õlita lendab see pump pilbasteks. Alarõhk teeb tööks kõik vajaliku, kui pumba jõudlus on normis. Need voolikud kannatavad ka õli nii, et mingi hirm voolikute osas ei ole otseselt põhjendatud. " onclick="window.open(this.href);return false;
mikuuu kirjutas:sellepärast maha võtsingi et tihendid vahetada.. aga see ujus seest. Tänud info eest.
3.0 oma ei klapi jah.
aga ehk on rohkem õnne R4 leidmisel. pead need flantsid või asjad vanalt "uuele" viskama.
EDIT :
Täitsa loll olen. Kõik klapib, kuna 330 ju automaat, pead vaid vanalt flantsid uuele panema, tasub vahetades üle kontrollida erinevused.
mul ei õnnestunud ka täpselt 328 koodiga vastavat diffrit leida, sain 320D oma ja toimib kuna ülekanne sama.
Kas nendel kütuse torudel on vase seibid ka vehel? siis mis mõõtu, ühe pihusti juurest immitseb läbi. peale keerata nagu ei õnnestunud on juba kõvasti kinni.
Autoks e46 328i vin lõpp EZ44014,manuaalkast,automaatne kliimaseade.
kas jahutusvedeliku radika õige tootekood on 17119071519?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=17_0145" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle lehe põhjal nagu on,kuigi epartsist vaadates näiteks selle koodiga ütleb,et sama sobib ka automaatkastiga autole
EDIT: Vist leidsin ise juba vastuse,seal tuleb arvatavasti mingi kruvi ümber vahetada,mis peaks pakendis kaasas olema..
X5 e53 3.0d 160kw rool põhja keerates kaob roolivõim ära ja aku tuli läheb põlema.Kapotialt vaadates tõmbab rihma ja rullid kinni just rooli põhja keeramisel.Kas sellisel juhul 100% roolivõimu pump või midagi muud ikkagi?
Üldjuhul need lähevadki 2-te viisi laiali, kas suure pauguga ja võtavad omajagu juppe omadega kaasa, või nii, et ilma suurema koormuseta kuidagi ripub selle kummi otsas ja kerib kaasa, kohe kui suurem tarbimine taga, libiseb läbi. Proovi päikese käes kont järgi lükata.
Muidu saab seda kontrollida ka, ma ei mäleta, kas kapoti alt sinna vändarattani välja ulatub, aga katsudes saab juba aru, kui see laiali on.
karmo kirjutas:Autoks e46 328i vin lõpp EZ44014,manuaalkast,automaatne kliimaseade.
kas jahutusvedeliku radika õige tootekood on 17119071519?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=17_0145" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle lehe põhjal nagu on,kuigi epartsist vaadates näiteks selle koodiga ütleb,et sama sobib ka automaatkastiga autole
EDIT: Vist leidsin ise juba vastuse,seal tuleb arvatavasti mingi kruvi ümber vahetada,mis peaks pakendis kaasas olema..
nissensi radikaga tuli igaljuhul kaasa see detail mida sa silmas pead
Su diagnoos oli õige.
Poleks sa kirjutanud ma oleks vahetanud roolivõimu pumba ära
Pump oli juba tellitud aga hakkasin kahtlema ja sain õnneks ära tühistada.
mall0c kirjutas:Üldjuhul need lähevadki 2-te viisi laiali, kas suure pauguga ja võtavad omajagu juppe omadega kaasa, või nii, et ilma suurema koormuseta kuidagi ripub selle kummi otsas ja kerib kaasa, kohe kui suurem tarbimine taga, libiseb läbi.
Endal lendas e34l pauguga laiali...sihukese vungiga lidus auto alt põõsasse et algul ei saanud arugi mis on...niipalju jäi järgi auto külge
Nii, küsimus kõikidele tarkadele.
Kui 96 aasta e38le paigaldada 00+ aasta kahe astmelisse bagiga m rool siis kas nupud saab tööle või ei !?
Kui saab siis kas keegi teab mõnda õpetust ?
Pool googlit ja foorumit läbi tuuseldanud ja no ei saa vastust oma lollile küsimusele.
chiwauwa kirjutas:Nii, küsimus kõikidele tarkadele.
Kui 96 aasta e38le paigaldada 00+ aasta kahe astmelisse bagiga m rool siis kas nupud saab tööle või ei !?
Kui saab siis kas keegi teab mõnda õpetust ?
Pool googlit ja foorumit läbi tuuseldanud ja no ei saa vastust oma lollile küsimusele.
Saab küll,aga enam ei mäleta kust vajaliku info sain.
Su diagnoos oli õige.
Poleks sa kirjutanud ma oleks vahetanud roolivõimu pumba ära
Pump oli juba tellitud aga hakkasin kahtlema ja sain õnneks ära tühistada.
Tänud sulle!
Aeg-ajalt "hiromandi" mängimine lausa toob kasu. Rõõm kuulda, et korras.