E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Olen selle teema kohta juba palju uurinud internetist ning nüüd hakkab vist pilt ette tulema aga küsin üle kas keegi on samasuguse müstilise isendi otsa sattunud.
Nimelt analoog nuppudega (pliidi nuppudega) ilma kliimata 1993a e36-l ei tööta salongi ventilaator ühelgi tasemel. Enne salongiventilaatori vahetust aga tahtsin kindlaks teha, et ega reostaat läbi pole, lisaks sellele, tundub, et miski tõmbab aku kotti, seega on veel üks põhjus, miks reostaati kontrollida.
Internetis räägitakse siilist, ka FSU:
Ja resistori pakist:
Ja mingist vedrudega takistist:
Kõik need (üks nendest) peaksid asuma vasakpoolse rooliga isendil gaasipedaal lähedal
Vaatasin üle ja mina ühtki sellist jubinad pedaalide juures ei näinud.
Täna aga leidsin sellise teema, kus tüüp inglismaalt väidab, et mõnedel enne 1994 e36 isenditel võib olla mingi neljas variant sellest takistist, nimelt selline (ja temal on see juhipoolel, ehk meie mõistes kõrvalistuja poolel):
BMW varuosa kood: 83904329
Samas neid on kahe erineva tootja poolt, nii Siemens, kui Behr
Link teemale: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f92 ... ck-t67144/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kellelgi on see tuttav teema või mitte? Ma pole veel kõrvalistuja jalgealust lahti kiskunud, et seda kinnitada.
Nimelt analoog nuppudega (pliidi nuppudega) ilma kliimata 1993a e36-l ei tööta salongi ventilaator ühelgi tasemel. Enne salongiventilaatori vahetust aga tahtsin kindlaks teha, et ega reostaat läbi pole, lisaks sellele, tundub, et miski tõmbab aku kotti, seega on veel üks põhjus, miks reostaati kontrollida.
Internetis räägitakse siilist, ka FSU:
Ja resistori pakist:
Ja mingist vedrudega takistist:
Kõik need (üks nendest) peaksid asuma vasakpoolse rooliga isendil gaasipedaal lähedal
Vaatasin üle ja mina ühtki sellist jubinad pedaalide juures ei näinud.
Täna aga leidsin sellise teema, kus tüüp inglismaalt väidab, et mõnedel enne 1994 e36 isenditel võib olla mingi neljas variant sellest takistist, nimelt selline (ja temal on see juhipoolel, ehk meie mõistes kõrvalistuja poolel):
BMW varuosa kood: 83904329
Samas neid on kahe erineva tootja poolt, nii Siemens, kui Behr
Link teemale: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f92 ... ck-t67144/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kellelgi on see tuttav teema või mitte? Ma pole veel kõrvalistuja jalgealust lahti kiskunud, et seda kinnitada.
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Ühes foorumis räägitakse et see siil on kindalaeka taga
-
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 16.11.2012 21:27 01
- Peamine sõiduk: E46 "M3D"
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Päris gaasipedaali juures ta ei asetse, rohkem keskkonsooli taga.
Pildil küll tegu e34'ga, kuid hetkel paremat pilti ei leidnud.
Pildil küll tegu e34'ga, kuid hetkel paremat pilti ei leidnud.
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Suure tõenäosusega leiad sa 93aasta autolt kõrvalistuja poolt sellise nagu eelviimasel ja üle-eelviimasel pildil. Tõmbad välja ja pistikust lahti ja ongi käes. Kergesti märgatav ja kergesti eemaldatav, 4 juhet läheb külge. Kindalaegast või midagi laiali lammutama ei pea, jääb rohkem ikka keskele ahju juurde. Enamvähem samas kohas mis eelmise postitaja pildil, ķüll aga kunde pool
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
leidsin kundepoolt selle reostaadi yles, aga kahjuks oli mul asendusreostaat teise firma toodang, ja need ei yhildu. kui kellelgi leidub töökorras BEHR markeeringuga reostaat, siis võite teada anda
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Proovi liigutada ventikat (kapoti alt). Mul ühele poole liigutades hakkas tööle korraks, ehk siis mootori harjad olid läbi. Nii sain kindlalt vähemalt teda, milles viga. Kui teeb samamoodi, siis on teada, et võib mootori vahetada ja lõpetada nende reostaatide testimise
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4286
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Kui pole veel kusagilt saanud, siis mul vedeleb üks Behri oma.
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Tänud pakkumast ja kaasa mõtlemast, reostaati juba sai proovida vahetatud, ja abi ei olnud.
Sain mootorile ligi ning see käib suhteliselt kehvalt ringi ja krigiseb ka.
Kas see tähendab, et mootor õhtal?
Kas keegi oskab kirjeldada, mida tuleks teha selleks, et mootorit otse aku pealt proovida käima tõmmata?
Samuti kui kellelgi on pakkuda antud mootorit, võib teada anda:
Orig. kood: 64118390434 (BEHR)
Sain mootorile ligi ning see käib suhteliselt kehvalt ringi ja krigiseb ka.
Kas see tähendab, et mootor õhtal?
Kas keegi oskab kirjeldada, mida tuleks teha selleks, et mootorit otse aku pealt proovida käima tõmmata?
Samuti kui kellelgi on pakkuda antud mootorit, võib teada anda:
Orig. kood: 64118390434 (BEHR)
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4286
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Peaks ringi käima ikka vabalt. Mootoriga vist oli see asi ka, et saad Siemensi oma ka panna, st. ainult pistik erinev.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Siis ikka mootor läbi (laager, harjad vms.). See õnneks ilma kliimata variant ehk enamikel kolmestel sama mootor ja saada lademetes. Võta varuosa rubriik lahti ja otsi esimene ilma kliimata E36 varuosadeks ja sealt saadki.
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Nii, olen vahepeal jõudnud puhuri mootori ära vahetada ning paar päeva kõik töötas aga eile hakkas selline pull pihta, et ventikas töötab ainult max asendis (4ndas). Enne puhuri vahetust sai üks kasutatud reostaat ka ostetud, mis ei olnud küll sama tootja oma aga istus ilusti pessa, proovisin sellega, ikka sama probleem, on sellise sümptomi puhul muud võimalus kui see reostaat?
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4286
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Ikka reostaat siis peaks olema, sest 4. aste ongi otse.
Re: E36 reostaadi tüüp ja asukoht (1993a analoog kliimata)
Sain kiirelt eile probleemile lahenduse kui sain sõbralt hoopis sellise reostaadi:
Kujult hoopis teine, aga istus ilusti pesasse ja nüüd jälle kõik neli puhuri astet töötavad
Kujult hoopis teine, aga istus ilusti pesasse ja nüüd jälle kõik neli puhuri astet töötavad