E60 probleem
E60 probleem
Tere! Probleem siis järgmine, et tühikäigul aeg-ajalt käib väike jõnks läbi (selline tunne nagu 1 silinder jätaks korraks vahele) ning sõidu ajal kiirendamise hetkel tuleb ka vahepeal nagu korraks tühi koht vahele. Arvuti ka taha pandud, ei näita ühtegi misfire veakoodi. On kellelgi sellist asja ette tulnud või oskab keegi öelda, kust viga otsida?
Autoks E60 530i 170kw, 2005 aasta.
Autoks E60 530i 170kw, 2005 aasta.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 probleem
Kui kahtlustasid misfire siis, millised olid sädeme kestvused (ms) per silinder?
Viga võib olla lisaõhk, vigane pihusti ots, ebapiisav kütuse kättesaadavus, vigane filter, vale kütusesegu, klapi vedru katki.
Suht-koht levinud nähtus sellise aastaarvuga auto juures on see, et sisselase on lihtsalt süsiniku ladestuse alla mattunud ja sellest kütuse kättesaadavuse probleemid. Spetsiaalne kemikaal on selle jaoks, mis 'carbon built'-i eemaldab ja aitab kontrolli all hoida aga kui see on juba korralikult ladestunud siis ilma füüsilise puhastuseta seda ei eemalda. Selle nahka lähevad reeglina ka pihustid. USA-s soovitab BMW seda iga 10 000km peale kütuse hulka valada. Euroopas on kõik ülbed ja tahavad uskuda, et kütus on plii lisanditest 0 tasemel. Kuskil 100 000km autode probleem see ongi.
Viga võib olla lisaõhk, vigane pihusti ots, ebapiisav kütuse kättesaadavus, vigane filter, vale kütusesegu, klapi vedru katki.
Suht-koht levinud nähtus sellise aastaarvuga auto juures on see, et sisselase on lihtsalt süsiniku ladestuse alla mattunud ja sellest kütuse kättesaadavuse probleemid. Spetsiaalne kemikaal on selle jaoks, mis 'carbon built'-i eemaldab ja aitab kontrolli all hoida aga kui see on juba korralikult ladestunud siis ilma füüsilise puhastuseta seda ei eemalda. Selle nahka lähevad reeglina ka pihustid. USA-s soovitab BMW seda iga 10 000km peale kütuse hulka valada. Euroopas on kõik ülbed ja tahavad uskuda, et kütus on plii lisanditest 0 tasemel. Kuskil 100 000km autode probleem see ongi.
Re: E60 probleem
Tegemist peaks olema m54-ga, mis ei ole otsepritsega.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 probleem
Ja siis?
Re: E60 probleem
need ei tahma ära
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 probleem
Mis tahm siia teemasse puutub?
Re: E60 probleem
...Suht-koht levinud nähtus sellise aastaarvuga auto juures on see, et sisselase on lihtsalt süsiniku ladestuse alla mattunud ja sellest kütuse kättesaadavuse probleemid. Spetsiaalne kemikaal on selle jaoks, mis 'carbon built'-i eemaldab ja aitab kontrolli all hoida aga kui see on juba korralikult ladestunud siis ilma füüsilise puhastuseta seda ei eemalda.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 probleem
See 'carbon build' teeb haiget ka M54 pihustite reale;
http://www.ebay.com/itm/291584227253?rmvSB=true
http://www.ebay.com/itm/291584227253?rmvSB=true
Re: E60 probleem
Ei ma ei kahtlustanud misfire, lihtsalt see jõnks mis läbi käib tundub täpselt selline nagu jätaks 1 silinder korraks vahele. Huvitav on see, et ta ei tee seda koguaeg. Kui diagnostikas käisin, siis me ei saanudki seda kohta kätte, auto käis tühikäigul mingi 10 min ja siis nad ütlesid, et kuna hetkel seda viga ei näe, siis ei oska aidata ka hetkel. Aga vahepeal teeb iga paari minuti tagant.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 probleem
Küünlad palju sõitnud?
Re: E60 probleem
Mingi kuu aega tagasi sai vahetatud just tänu sellele samale jamale, et kindel olla et asi vähemalt küünaldes pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 probleem
Siis on endiselt laual lisaõhk, vigane pihusti ots, ebapiisav kütuse kättesaadavus, vigane filter, vale kütusesegu.
Andurite elektrilised katkestused jätavad jäljed maha. Need vead aga ei pruugi vähematki rikkejälge registrisse jätta. Seetõttu tegemist ilmselt füüsilise sekkumisega a la karteri tuulus, ummistus jne.
Andurite elektrilised katkestused jätavad jäljed maha. Need vead aga ei pruugi vähematki rikkejälge registrisse jätta. Seetõttu tegemist ilmselt füüsilise sekkumisega a la karteri tuulus, ummistus jne.