Tihti märkan, et enamikel klientidel on käikari temp 70-75 vahel ja mõnel üksikul on pidevaltThe transmission oil sump temperature is sensed by a temperature-dependent resistor which is soldered in the transmission wiring harness. Among other things, engagement of the torque converter lockup clutch is controlled dependent on the transmission oil temperature.
kas 60 kanti (mootor 90) või 80 kanti. Süvenenud pole.
Mälu järgi E39 M57-l läheb lockup clutch lukku 60-70 kandis ühtlaselt sõites.
 
				






 Tore et vanematel automaatidel saab parandada.
  Tore et vanematel automaatidel saab parandada.  



 Viimaseks jäänud soft aga on linnas vähemalt vägagi tuntava vahega, ei lase kerge gaasivajutusega pöördeid enam paar tuhat üles kohe ja rahulikul sõidul hoiab neid madalamal kui enne, isegi 1200rpm, mida varem kunagi ei olnud. Kütusekulu talvel mul väga muutunud ei ole, linnas 10 ja lumisel maanteel 7 ikka. Aga maanteel 90-100 km/h on turbiin lukus juba ja ei ole üldse enam sellist pidevat pöörete kõikumist nagu varem. Seega tänud Kunole.
 Viimaseks jäänud soft aga on linnas vähemalt vägagi tuntava vahega, ei lase kerge gaasivajutusega pöördeid enam paar tuhat üles kohe ja rahulikul sõidul hoiab neid madalamal kui enne, isegi 1200rpm, mida varem kunagi ei olnud. Kütusekulu talvel mul väga muutunud ei ole, linnas 10 ja lumisel maanteel 7 ikka. Aga maanteel 90-100 km/h on turbiin lukus juba ja ei ole üldse enam sellist pidevat pöörete kõikumist nagu varem. Seega tänud Kunole.