Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
pancho villa kirjutas:minu poolt või minu suhtes sooritatud manöövri? mõlemal juhul täispoogen
ma olen sinuga, vaevalt mindki kotiks kui mingi debiilsusega( vahel ikka juhtub) hakkama saan ja keegi seda filmib ja kirjutab,et näe bemmivend on lollakas
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Mulle küll meeldib,vähemalt on midagi juutuubist vaadata....Või noh,Eesti videod on magedad.
Mul on ka kaamera,ripub peegli juures...On igasuguseid huvitavaid manöövreid peale jäänud aga kui eriti pinda ei käi siis ei säili klipp...
Viimane klipp mille kuhugi kommuuni üles riputasin(ei olnud häbipost,lihtsalt koht kus on keegi kes võib manööverdajat teada) oli minu jaoks piisavalt ohtlik,et manööverdaja ise ka seda vaadata saaks(maanteel reastus ette ja pidurid kohe põhja).
Kuigi noh,enamus videod ei tundu tänu laia vaatenurgaga objektiivile eriti ohtlikud(autos lased täis ennast ja videost vaatad,et polnudki midagi).
Kuno_T kirjutas:Kontekst tulen nn süüdistajal enne hoolega järgi uurida. Kui inimesed on lollid ja arvavad esmamulje põhjal, siis see näitab vaid nende enda puuet.
Nõus.
Offtopic: Wikipedia andmetel on üle 1 miljardi ehk umbes 15% planeedi elanikkonnast puudega.
pancho villa kirjutas:minu poolt või minu suhtes sooritatud manöövri? mõlemal juhul täispoogen
ma olen sinuga, vaevalt mindki kotiks kui mingi debiilsusega( vahel ikka juhtub) hakkama saan ja keegi seda filmib ja kirjutab,et näe bemmivend on lollakas
Üks sama kõva mees, keda midagi ei koti on Postimehe esikaanel. Seni kuni oma idiootsete manöövritega enda elu ja vara ohtu seate ei koti kedagi teist ka teie manöövrid
E36 pildiga koos on ju antud ka link, kust pilt pärit on, ning seal ka pildi autori kommentaar asjale. Pole mõtet lahmima hakata, et üks või teine idioot on.
Igatahes, sellega ma pean küll nõustuma, et kui joonte vahele parkida ei suudeta (ligilähedalegi mitte), siis ei tohiks inimest ka liiklusesse lubada, puudega või ilma.
..heigo.. kirjutas:
Üks sama kõva mees, keda midagi ei koti on Postimehe esikaanel. Seni kuni oma idiootsete manöövritega enda elu ja vara ohtu seate ei koti kedagi teist ka teie manöövrid
jah ma arvan ka, et asi, mis oleks neli laipa ära hoidnud, oleks saanud olla video, mis filmis randyt (ei oma mingeid illusioone oma lapsele sellise nime pannud vanemate kasvatusoskuste suhtes) harvesteri sohu ära uputamas. kuna seda polnud, siis polnud ka midagi, mis teda avalikult korrale kutsuks. nagu kohtuistungid või midagi.
..heigo.. kirjutas:
Üks sama kõva mees, keda midagi ei koti on Postimehe esikaanel. Seni kuni oma idiootsete manöövritega enda elu ja vara ohtu seate ei koti kedagi teist ka teie manöövrid
jah ma arvan ka, et asi, mis oleks neli laipa ära hoidnud, oleks saanud olla video, mis filmis randyt (ei oma mingeid illusioone oma lapsele sellise nime pannud vanemate kasvatusoskuste suhtes) harvesteri sohu ära uputamas. kuna seda polnud, siis polnud ka midagi, mis teda avalikult korrale kutsuks. nagu kohtuistungid või midagi.
See jutt ei käinud video kohta, vaid selliste meeste kohta, kes liikluses sigatsevad ja neid midagi ei koti.
Tagaistuja sai surma põhiliselt sellepärast, et ta turvavööd ei kasutanud.
Avarii ei pehme, tagumised turvapadjad ei oleks olnud abiks kui vöö pole kinnitatud.
Puht kogemuste põhjal ütlen, et viimase suvega on tagaistujate vöö kinnitamine läinud
väga allamäge. Minu autodes isikud vanuses 17-64 umbes 7/10 "unustavad" vöö peale
panna. Ma olen tõsiselt väsinud. Olen suht kuri, et auto ei piiksuta lõputult. Absoluutselt
iga reisijaga vaatan taha. 3x on juhtunud, et sõidu ajal on eemaldatud.
Eelmisel aastal oli see number umbes 4/10.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
2 kommentaari;
1. Kõrvalistuja sensormati "käkk" seisneb selles, et tehas ei ole ette näinud, et esiistet kasutatakse selleks mittekohaldatud esemete transportimiseks. Rumalusel ja lühinägelikkusel on oma hinnasilt. Tehas ja auto kasutajad näevad neid asju erinevalt. Tehas projekteeris sellele istmele inimese parameetrid aga kasutaja tahab sellel toolil transportida ehitusmaterjali, tervate servadega laste turvatoole (juhendis on hoiatus muide!), masinaid, õllepunsut, UPS-e jne, mis sõna otseses mõttes lõhuvad sensormati aktiivse primaarkihimaterjali.
2. Turvavarustus on 10 aastat tehase kontrolli all ehk selle aja jooksul asendab või remondib tehas kõik vaegused. Sensormati lõhkumist see loomulikult ei sisalda.
Lisaks meeldetuletus, et püropadrunite "parim enne" tähtaeg on 10 aastat. Pärast seda aega puudub igasugune kindlus ja ka kellegi vastutus, et need triggerdusel lõhkeksid. Püropadrunid on vaja 10 aasta täitumisel välja vahetada uute vastu. See koht aga demonstreerib seda, kui palju hindab auto omanik enda elu ja millise teadmisega riskib teadlikult(!) nende eludega, kes on pardale võetud.
Selles mõttes on BMW suurim käkk see, et on teinud auto, mis kestab üle 10 aasta aga see pisiasi on tuvastatud ja trend liigub selles suunas, et auto sulatuse aeg just sinna punkti nihutada, sest EU on seisukohal, et inimese elu hind ja väärtus ei tohi olla korrelatsioonis sellega, millise ja kui kalli auto ta omale lubada saab.
Jah padjad avatakse sõltumata sensorkihist aga on 1 suur AGA! Nimelt sellel toolil ei lõhke turvavöö padrun, mis tähendab seda, et avarii korral lodeva torso otsas kõlkuv pea liigub koos torsoga G suunas ning halbade asjaolude kokkulangemisel saab padjalt piki kolpa sellise laksu, mis keerab pea selgroo küljest lahti. Seda on korduvalt juhtunud ja ilmselt juhtub ka tulevikus, sest liikvel on palju sõidukeid, kust on sensorkiht nõdra lükkega välja progetud.
Samas nii palju viitsimist on küll, et igasugu huvitavaid stsenaariumeid lavastada. Mind huvitab ikkagi antud väite pädevus. Äkki ikka viitsid mingi viite tuua?
Kuna müüd siin foorumis tööriistu(a'la BMW Scanner), millega on võimalik mõne hiireklikiga eeldused eespoolkirjeldatud stsenaariumi realiseerumiseks luua, siis kas südametunnistus piinama ei hakka?
Ei allu provokatsioonidele ja tänan reklaami eest! Töövahendi vale või süüdimatu kasutamine on selle kasutaja südametunnistuse teema nagu ka mega-terav kokanuga on asendamatu töövahend köögis aga samas ka ehe mõrvavahend.
Justnimelt propageerin seda, et lihtsate lahendustega oleks auto omanikul ja kasutajal võimalus ise oma auto juures midagi (tarka!) ära teha, sh vajadusel ka korda teha turvavarustus, mis on mõne jope poolt ära progetud.
Ehtne näide keerutamisest. Selle asemel oleksid võinud mingi viite mõnele dokumendile tuua.
Mõisted oled kah segamini ajanud. Tegemist on kodeerimise, mitte "progemisega". Näit. E46 kerel olevaid airbag'i plokke vähemalt diag. seadmega progeda-programmeerida pole võimalik.
Pühapäeval 5" ekraanilt selliseid postitusi lugedes lihtsalt muigan.
PA Scanneriga on võimalik justnimelt ka progeda ja justnimelt seda turvavarustuse jaoks väga tihti ka tehakse; loomulikult, kes oskab.
Muiga, kui tahad. Mida sa seal airbag'i plokis programmeerid, kui räägid turvavarustuse muutmisest? Laadid teise tarkvara peale vms? Kas üksikute bittide muutmine on siis progemine?
Suht vastuollu lähed oma varasemate stsenaariumidega. Selle loogika kohaselt ei tohiks seal üldse midagi "progeda", kuna kes tagab airbag'i süsteemi korrektse toimimise peale manipuleerimist? Räägid oskustest, aga kas annad mingi user manual'i kah siis kaasa tollele BMW Scanner kaablile, et ostja oma autot kogemata surmalõksuks ei muudaks? Mingeid hoiatusi/meeldetuletusi see programm igatahes eelnevalt ei anna.
Just, muigan ja need bitid ei ole üksikud.
Samalaadne manual on töövahendiga kaasas nagu kokanoal ehk kasutaja peab arvestama turvanõuetega. Tasuta lõunaid ei ole teatavasti olemas. See on vastus 5" ulatuses ülejäänud provokatiivset laadi küsimustele.