E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
Tere
Autoks BMW E91 320i 100kw (2006a) N46 mootoriga. Probleem järgmine:
Auto võtab õli, eriti pikkade mnt sõitudega. Sõitsin päeval Viljandist Tallinnase, selle ajaga kadus umbes 300ml õli(õues oli umbes 20 kraadi sooja). Tallinnasse jõudes kohalt minnes hakkas kõvasti suitsu välja ajama. Kui öösel auto uuesti käima panin ja tagasi sõitma hakkasin oli väljas 3 kraadi sooja ja õli pm ei vähenenudki. Varasemalt oli veel selline asi, et kui kihutada(vahetada käike piiraja lähedal) hakkas õli haisu salongi ajama.
Üleeile sai siis autol uued õlid sisse pandud ja filter ära vahetatud(vana õli oli väga must ning vedel) Peale seda, läks asi veel hullemaks. Nii kui auto soojaks läheb, hakkab jubedalt tossu tagant välja ajama(ikka väga palju). Sellel autol temperatuuri näidikut pole, vaatasin siis youtubest õpetust kuidas varjatud menüü lahti teha ning temperatuur läheb seal kuni 110 kraadini (ma ei tea kas see on normaalne selle auto puhul?) Ainuke asi mis paremaks läks oli see, et enam kõrgetel pööretel õli haisu salongi ei tule. Lasin ka täna karterituulutuse küljest ära võtta ning kui siis auto käima panna, ikka sama teema.
Niisama jutuks veel juurde, et kui kohapeal pöördesse lasta, siis alguses lööb kõva pahmaka välja ning peale seda enam midagi ei tule. Lasen gaasi veitsaks lahti ning vajutan uuesti, siis sama teema. Tossupilv käib välja ning gaasi peale hoides kaob jälle ära. Autol puudub ka katalüsaator! See sai siis mõned kuud tagasi ise ära võetud kuna katt jäi kinni ning hakkas kõvasti õli võtma. Kui see eemaldatud sai, oli õli probleem mõneks ajaks lahendatud.
Mainin ka ära, et tosooli ära ei kao ning tundub ka puhas olevat.
On kellelgi äkki sama probleem olnud? Või äkki keegi niisama tark ja oskab aidata
Tänud ette
Autoks BMW E91 320i 100kw (2006a) N46 mootoriga. Probleem järgmine:
Auto võtab õli, eriti pikkade mnt sõitudega. Sõitsin päeval Viljandist Tallinnase, selle ajaga kadus umbes 300ml õli(õues oli umbes 20 kraadi sooja). Tallinnasse jõudes kohalt minnes hakkas kõvasti suitsu välja ajama. Kui öösel auto uuesti käima panin ja tagasi sõitma hakkasin oli väljas 3 kraadi sooja ja õli pm ei vähenenudki. Varasemalt oli veel selline asi, et kui kihutada(vahetada käike piiraja lähedal) hakkas õli haisu salongi ajama.
Üleeile sai siis autol uued õlid sisse pandud ja filter ära vahetatud(vana õli oli väga must ning vedel) Peale seda, läks asi veel hullemaks. Nii kui auto soojaks läheb, hakkab jubedalt tossu tagant välja ajama(ikka väga palju). Sellel autol temperatuuri näidikut pole, vaatasin siis youtubest õpetust kuidas varjatud menüü lahti teha ning temperatuur läheb seal kuni 110 kraadini (ma ei tea kas see on normaalne selle auto puhul?) Ainuke asi mis paremaks läks oli see, et enam kõrgetel pööretel õli haisu salongi ei tule. Lasin ka täna karterituulutuse küljest ära võtta ning kui siis auto käima panna, ikka sama teema.
Niisama jutuks veel juurde, et kui kohapeal pöördesse lasta, siis alguses lööb kõva pahmaka välja ning peale seda enam midagi ei tule. Lasen gaasi veitsaks lahti ning vajutan uuesti, siis sama teema. Tossupilv käib välja ning gaasi peale hoides kaob jälle ära. Autol puudub ka katalüsaator! See sai siis mõned kuud tagasi ise ära võetud kuna katt jäi kinni ning hakkas kõvasti õli võtma. Kui see eemaldatud sai, oli õli probleem mõneks ajaks lahendatud.
Mainin ka ära, et tosooli ära ei kao ning tundub ka puhas olevat.
On kellelgi äkki sama probleem olnud? Või äkki keegi niisama tark ja oskab aidata
Tänud ette
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
See õli su kati piixu keeraski. Lähimasse pädevasse remonditöökotta kui ei soovi hakata uut jõuallikat otsima.
Re: E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
kat oli jah tagajärg mitte põhjus.
Bensuka õlisöömise põhjuseks palju variante ei ole.
Bensuka õlisöömise põhjuseks palju variante ei ole.
Re: E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
Kardan,et eelnevalt kirjeldatule tossule mis isegi kati tuksi keeras paljalt klapisääre tihendite vahetusest vist ei piisa.Isegi ilma nendeta ehk tihenditeta ei tohiks nii palju õli silindrisse pääseda et kirjeldatut tossu tekitaks.Oleksin ise valmis hullemaks,rõngad kinni jne.Aga kes teab,teine kord täitsa lihtne lahendus väliselt keerulisele probleemile.
Re: E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
Ma ikka imestan vahest inimesi , autol kaob õli ja suitseb meeletult , ikka proovime kuidas piirajas auto liigub ja tripime üle eesti
- agentzero
- Huviline
- Postitusi: 2338
- Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
- Peamine sõiduk: E91 320d
- Asukoht: Tartu
Re: E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
Minu natuke vanemal N42-el juhtus nii: viewtopic.php?p=14787943#p14787943
Kokku läks rohkem maksma kui see esialgne kalkulatsioon.
Loodetavasti nii halvasti ei lähe.
Kokku läks rohkem maksma kui see esialgne kalkulatsioon.
Loodetavasti nii halvasti ei lähe.
Re: E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
Kas selle postituse kohta on infot ka, et kuidas probleem lahendati?
Re: E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
Hetkel ikka sama seis, juuni lõpus vahetatakse autol klapsisääretihendid ära ja siis saan teada anda, kas oli asi selles või mitte.stagg kirjutas:Kas selle postituse kohta on infot ka, et kuidas probleem lahendati?
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: E91 võtab õli ja tossab sooja mootoriga (N46)
Just, viga oli klapisääretihenditesMagnus. kirjutas:vahetatud?
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga