ttysys, ma kirjutasin selle kergelt provokatiivse näite näha kas härra autovaras tuleb seda ideed maha tegema and look what happened. Reaalses elus ei vea keegi kütusepumpade, aku, ECU jms komponentide vahel kaableid. Kui näiteks automaatkast on ümber programmeeritud peale starti istuma ainult neutraalse käigu peal, siis ükski reaalse elu varas ei oska sellega midagi peale hakata. Kui rattad ei liigu sest miski lülitiga lukk hoiab kusagil mingit veosüsteemi osa kinni, siis ei hakata auto all roomama vaid võetakse järgmine auto ette, mis kergem saak. Keegi ei tuhni nendes kilomeetrites juhtmetes, mis tänapäevase BMW sees on ja isegi kui "ämblik" on kaasas ei tee sellega mitte kui midagi juhul kui BMW'l on näiteks progeaju peal, millel pole isegi tehase originaalotsikuid küljes. Pealegi kas "ämblik" sisaldab optikat ka,
osa signaale nimelt jookseb e60 sees läbi optika. e60/e61 BMWsid on suuremates Eesti linnades hulgim, keegi ei hakka selle mudeli jaoks rasket vaeva nägema.
Kui järgmist autot vargal pole, siis on muidugi kurvem teema. Parim kaitse on sel juhul kindlustus. Ei aita ka GPSi trackerid, need saab jammeriga maa aluse töökojani sõites pimedaks teha.
Omanikule edu auto leidmisel !