Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
95a 525 touringul on kütusekuluga vähe segased lood ja ehk keegi oskab seletada kus ja mis viga otsida. Nimelt kompuuter näitab valesti ja auto bensu näidiku järgi võtab meeletult kütet. Näidiku järgi läks 40l(pool paaki) umbes 150-200km maantee sõidu peale ära ja samal ajal näitab pardakompuuter keskmist kulu 5-6l vahele 100km peale ja range oli 40l paagis 800km. See ei ole ju mingil moel reaalne. Tahoka alune seier näitab maanteel 8-10 vahele rahulikult ja see ilmselt ei valeta. Aga mis põhjustab sellise küttekulu ja kompu valetamise ? Lisaks on pagassi avades tunda bensu haisu. Aga põhjaall/auto väljas seda ei tunne
Segane jutt ilmselt, aga ehk saate aru ja oskate aidata kus vea otsimisega alustada. Võiks siiski kõik asjad ju korras nagu olla.
Tegu on 2.5 liitrise bensukaga 141kw. Homme proovin selle 5ndaga kiirenduse ära et kindel olla, kuid mäletamistmööda jäi 5ndaga kiirendades see kulu 20 vms kanti, ei löönud põhja.
Vaatasin täna veidi autoall ja peal ringi. Tulemuseks see et kapotiall mõlemad kütusevooliku kinnituskohad ajasid kütet välja/lekkisid. Niisama peale vaadates ei olnud kusagilt märg ega midagi, aga voolikuid liigutades hakkas mõlemist kütust läbi voolama, seega vahetasin klambrid ja keerasin kõik korralikult kinni, sama tegin ka paagipoolelt igaksjuhuks. Kui nüüd see tõesti oligi viga, siis ehk on nüüd korras. Proovinud ei ole. Samas tundub loogiline. Teine asi mis muidugi nii hea ei ole on paagituulutus torud ilmselt? Need peened metallist torud mis ümber paagi jooksevad jne. Need on täiesti mädad, puutudes murdus 1 üldse ära mis paagi kõri juurest kusagile põhjaalla jookseb. Vahetasin selle välja esialgu kummivooliku vastu mingis osas aga peab midagi paremat välja mõtlema. Ideid ?
ilmselgelt kõige lihtsam :Paak maha,kui muidu ligi ei pääse,jupp vahelt välja kõigil torudel,pisike jupike jäta alles,sinna paned klambriga jupikese voolikut külge,vooliku teise otsa paned ostetud ja ise õigekujuga väänatud vasktoru ja selle otsad voolik külge klambriga kinni,peaks kestma nii mõnegi aasta...
Ei hakanud uut teemat tegema ja küsin selle teema alt. Oskab keegi õelda miks see õkonomeeter või kuidas iganes seda nimetama peab ei toimeta õieti. Esimese ja teisega kiitendades siis läheb põhja aga teiste käikudega jääb sinna 20-25 viie vahele tolgendama ja põhja enam ei lähe, isegi mitte siis kui pedaal põrandasse suruda. Ja kompu näitab ka kuidagi vähe bensukuluks. Maanteel 6,6 ja linnas 9-9,5.
Autoks e34 2,5 125kw 90a, aga mootor asendatud 141kw ilma vanoseta mootoriga.
525i/3,0 stroker ???kw 90a e34
Mida rohkem gaasi vajutad,seda kiiremini liigub....
Ise küsid ise ju vastad. Spidoplokk on koos mootoriga vahetatud?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!