1. E46 on üleni tsingitud kerega. Kui aga jooskul kipub see mõnest tüüpkohast ära kuluma ja siis loomulikult hakab ka roote tekkima (üks tüüpilisemaid kohti tagaluugi numritule liistualune).
E36-l roostetavad kõik kohad mõnuga, paljudel küljekarbid pudedad jne.
2. Kui osta UM-ist siis mingit hinnaernevust pole, see kehtib ka kvaliteetsete B osade puhul.
Kui aga otsida kausutatud osasid, siis E36-t leiab igalt poolt lademetes juppideks, E46 puhul asi nii roosiline pole.
Probleemid on üldiselt samad mõlemal - jahutussüsteem vajab pidevalt jälgimist, et vajalikud osad saakisd õigeaegselt välja vahetatud. Samuti on mõlemal probleeme tagasilla eraldumisega, eriti just tootmisaastate alguses.
4. Alati tasub iga auto puhul vaadata mudeli tootmisaja lõpupoole toodetud autosid. Ja kui valida bensumootorite vahel, on suurema kubatuuriga tavaliselt parema varustusega ja hoiavad üldiselt ka paremini hinda. Ja eks see sõidurõõm, mis kaaseneb suurema mootoriga, on igal juhul väärt kaalumaks üle seda mõningast suuremat küttekulu
Omasin kunagi 320i E36. Enam E36 ei tõmba, kui see pole just M3.
E46 salong on kvaliteedilt märgatav samm edasi E36-st, salong vaiksem jne.
Ja nagu Kuno mainis, ei saa jätta teemast välja turvalisust. E46 sai EuroNCAP testis neli tärni, E36 piirdus ainult kahega, millest viimane ka oli läbi kriipsutatud. E46 põhivarustuses 6 turvapatja ja vähemalt ASC (parematel ja viimase aastate mudelitel DSC), algusaastate E36-l ei pruugi aga olla ühtegi turvapatja, veojõukontrollist rääkimata.
Kustas kirjutas:No olgem ausad, E46 on ikka kõige koledam BMW üldse. Koledam kui öö.
No olgem ausad, see on puhtalt sinu arvamus. Tahad öelda, et ca 4 miljonit inimest oleks endale ostnud auto, mis oleks kole kui öö?
Minu jaoks on näteks M paketiga E46 välimuselt uuematest mudelitest F10 ja F06 järel kolmandal kohal.