Probleem käivitamisega! E36 325 TDS 105 Kw 97.a
Probleem käivitamisega! E36 325 TDS 105 Kw 97.a
Tervist!
Mure siis selline, et kui auto käima panna siis külma mootoriga läheb enamvähem ilusti. Aga kui mootor juba soe ja süüte välja võtan ning poest näiteks tagasi tulen ja üritan uuesti käivitada siis vajab väga väga pikka käiamist enne kui käivitub. Kontrollitud on temperatuuri andur ja õhulugeja ( Töötavad korralikult). Mõni kuu tagasi sätiti ka pumba kaas ilusti paika. Puhastanud olen paagisisese pumba filtri. Kütusefilter kannatab ka veel kriitikat. Võtsin vooliku lahti et vaadata kui tugeva survega kütus peale jookseb filtri juurest siis võiks öelda et tuli aga tundus ikka suht nõrk see surve. Ei oska enam midagi ette võtta.
Mure siis selline, et kui auto käima panna siis külma mootoriga läheb enamvähem ilusti. Aga kui mootor juba soe ja süüte välja võtan ning poest näiteks tagasi tulen ja üritan uuesti käivitada siis vajab väga väga pikka käiamist enne kui käivitub. Kontrollitud on temperatuuri andur ja õhulugeja ( Töötavad korralikult). Mõni kuu tagasi sätiti ka pumba kaas ilusti paika. Puhastanud olen paagisisese pumba filtri. Kütusefilter kannatab ka veel kriitikat. Võtsin vooliku lahti et vaadata kui tugeva survega kütus peale jookseb filtri juurest siis võiks öelda et tuli aga tundus ikka suht nõrk see surve. Ei oska enam midagi ette võtta.
Re: Probleem käivitamisega! E36 325 TDS 105 Kw 97.a
Kui kõrgsurvepumba jaoturpea kulunud on, siis teeb sellist nalja.
e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530d 09/2000; e39 530d 2002; e61 525d 2008; e65 730d 2004; e61 530xd 2008
Re: Probleem käivitamisega! E36 325 TDS 105 Kw 97.a
Probleem ei või olla siis paagisiseses pumbas?
Seal taga on pumbal ainult üks plunser. Ehk kui see läbi siis ta ei tööta üldse ju.
Ma arvan et see pole sellest.
Siis ta ei töötaks isegi külmalt ega soojalt.
Seal taga on pumbal ainult üks plunser. Ehk kui see läbi siis ta ei tööta üldse ju.
Ma arvan et see pole sellest.
Siis ta ei töötaks isegi külmalt ega soojalt.
Re: Probleem käivitamisega! E36 325 TDS 105 Kw 97.a
Sõida mootor soojaks , seejärel vala kõrgsurve pumbale peale umbes 10l vett.
Kas käivitus ilusti?
Kui jah siis 100% jaoturpea kulunud
Kui ei siis võib olla pritsenurk hiline, kuigi see on TDS ja pea 99 % soojad käivitusprobleemid on põhjustatud kulunud pumbajaoturist.
Etteande pumbal ei olegi suurt survet ca 0.25 atm
Kas käivitus ilusti?
Kui jah siis 100% jaoturpea kulunud
Kui ei siis võib olla pritsenurk hiline, kuigi see on TDS ja pea 99 % soojad käivitusprobleemid on põhjustatud kulunud pumbajaoturist.
Etteande pumbal ei olegi suurt survet ca 0.25 atm
Re: Probleem käivitamisega! E36 325 TDS 105 Kw 97.a
manwis kirjutas:Sõida mootor soojaks , seejärel vala kõrgsurve pumbale peale umbes 10l vett.
Kas käivitus ilusti?
Kui jah siis 100% jaoturpea kulunud
Kui ei siis võib olla pritsenurk hiline, kuigi see on TDS ja pea 99 % soojad käivitusprobleemid on põhjustatud kulunud pumbajaoturist.
Etteande pumbal ei olegi suurt survet ca 0.25 atm
Katsetan ära ja annan teada.
-
- Huviline
- Postitusi: 3724
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Probleem käivitamisega! E36 325 TDS 105 Kw 97.a
Paagi pumbaga suri välja kui 15l oli paagis. Muud ei midagi. Aga jah 10l vett pumba peale ja käima . E39 sai pikalt nii sõidetud.
Re: Probleem käivitamisega! E36 325 TDS 105 Kw 97.a
Nonii sai siis järele proovitud. Lasin soojaks mootori ja valasin siis circa 10 l vett pumbale, proovisin uuesti, aga ega palju paremaks küll ei läinud vajas ikka pikemat käivitamist kui oleks normaalne. sama muidu seisis auto väljas, aga nüüüd 1 nädal soojas garaazis ja läks külma mootoriga poolest pöördest.