Tervist!
Küsimus, kas keegi on enda auto (E60/E61) peal seda juba proovinud?
 Tundus huvitav võimalus
 Tundus huvitav võimalus 
 Tundus huvitav võimalus
 Tundus huvitav võimalus 
Sandor kirjutas:Kas tegu pole mitte sama asjaga, kui kangi vasakule tõmbad?
 
  
  
Pane tagajärjed siia ka posti siismaarekl kirjutas:tuleb ka minna nuppu ostma.ja siis aretama hakata!
 (Y) Mul töökaaslane hakkab ka enda 3,0D-le seda aretama
 (Y) Mul töökaaslane hakkab ka enda 3,0D-le seda aretama 
Tundus olevat ameerika BMW, nendel on kellaplokis tähistused kohati teistsugused ja mõni asi pikemalt välja kirjutatud kui meil, ma arvan et see võib olla sama asi küll mis meil Euroopas DS.Timmok kirjutas:Sandor kirjutas:Kas tegu pole mitte sama asjaga, kui kangi vasakule tõmbad?
Minu teada ei kuva kangi vasakule tõmbamine "Sport" kirja...
Ja suht paljudel ei ole nn. Active Steering-lisa, mis paistis ka temal rakenduvat


Minu teada ka kangi vasakule tõmbamisest siiski Sport kirja ei tule ja rooli töö jääb samaks. Kui mitte varem, siis järgmisel nädalal annan 3,0D muutustest teada!Külastaja kirjutas:Mul on originaalis see nupp olemas, nupust tuleb kellaplokki kiri sport, kang paremale siis DS, kui mõlemad korraga tea kas siis on ultrasport


Sul on ilmselt siis mingi Dynamic Driving Control lisa. DS ei ole siis mõtet panna:Külastaja kirjutas:Mul on originaalis see nupp olemas, nupust tuleb kellaplokki kiri sport, kang paremale siis DS, kui mõlemad korraga tea kas siis on ultrasport
Tuleb ise siis lahti võtta js vaadata, mida vaja läheb!Timmok kirjutas:Minu teada ka kangi vasakule tõmbamisest siiski Sport kirja ei tule ja rooli töö jääb samaks. Kui mitte varem, siis järgmisel nädalal annan 3,0D muutustest teada!Külastaja kirjutas:Mul on originaalis see nupp olemas, nupust tuleb kellaplokki kiri sport, kang paremale siis DS, kui mõlemad korraga tea kas siis on ultrasport
Juhtme otsade kohta ei oska kahjuks hetkel midagi öelda, ehk keegi targem annab siin näpunäiteid?!
Kasutaja PeeterA vast oskab paar sõna selle kohta öelda?maarekl kirjutas:Tuleb ise siis lahti võtta js vaadata, mida vaja läheb!Timmok kirjutas:Minu teada ka kangi vasakule tõmbamisest siiski Sport kirja ei tule ja rooli töö jääb samaks. Kui mitte varem, siis järgmisel nädalal annan 3,0D muutustest teada!Külastaja kirjutas:Mul on originaalis see nupp olemas, nupust tuleb kellaplokki kiri sport, kang paremale siis DS, kui mõlemad korraga tea kas siis on ultrasport
Juhtme otsade kohta ei oska kahjuks hetkel midagi öelda, ehk keegi targem annab siin näpunäiteid?!

Peaks olema klemm nr.1maarekl kirjutas:või kes ütleb millised otsad.
 Jääb siis vähemalt soliidne ka.
  Jääb siis vähemalt soliidne ka.
sigaelmar kirjutas:Sul on ilmselt siis mingi Dynamic Driving Control lisa. DS ei ole siis mõtet panna:Külastaja kirjutas:Mul on originaalis see nupp olemas, nupust tuleb kellaplokki kiri sport, kang paremale siis DS, kui mõlemad korraga tea kas siis on ultrasport
http://www.upload.ee/image/3498994/sport.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Tegelikult saab vast õigete tööriistadega ka odavamalt asja aetud ja vb isegi mugavamasse kohta selle panna, kui originaalis. Oomipood või YeInternational oleks vast õige koht viisaka nupu otsimiseks ning ehk Noor Tehnik kah vastMartinH. kirjutas:Ma telliks UMist originaal nupu ja paneks ta sinna kust ta koht olema peaksJääb siis vähemalt soliidne ka.
 
 

Võibolla on see diisli eripära (videos oli 2004.a 525i Autom.), et mootorihääles märgatavat muutust ei ole? Sama lugu siinmaarekl kirjutas:kuidas siis tundub?mina küll nagu erilist vahet ei tunne, vähe testinud ka kuna pole veel nupp täitsa paikka asetatud. Ja mõtlen veel seda, et mul pöördklapid välja visatud, et äkki selle ei saa ka nii hästi aru. Seal videos oli, et mootori hääl muutub jne.
 Aga pedaalile reageerib küll ärksamalt ning automaadina jooksevad kiirendamisel pöörded tunduvalt kõrgemale, enne kui käik vahetub. Pöördklappe samamoodi pole. Nüüd  tuleb hakata mõtlema nupule head käepärast asukohta
 Aga pedaalile reageerib küll ärksamalt ning automaadina jooksevad kiirendamisel pöörded tunduvalt kõrgemale, enne kui käik vahetub. Pöördklappe samamoodi pole. Nüüd  tuleb hakata mõtlema nupule head käepärast asukohta  Huvi pärast kavatsen ka mootori tööd "sisselül./väljalül." arvutiga jälgida... kuna plaan on siiski Autolabis mingi chip peale lükata, siis ehk seal saaks seda teha.
 Huvi pärast kavatsen ka mootori tööd "sisselül./väljalül." arvutiga jälgida... kuna plaan on siiski Autolabis mingi chip peale lükata, siis ehk seal saaks seda teha. 
 
Proovitud...aga ega ilma dynota küll erinevust ei märka. ja Dynos pole käinud.mäim kirjutas:On keegi reaalselt testinud seda ?
Äratan vana teema ellu sorri