Ostuabi E46 320.
Ostuabi E46 320.
Tervist. Olen lugenud siit et, 1,8 mootorid on head ja vastupidavad 87 kw siis. 105 KW pidi olema halb. Küsimus järgmine, Kas 110 kw mootor on vastupidav? Seega soovin infot nende mootorite kohta. Tänud ette ära
Mis on 105 ja 110 kw mootorite vahe ja kumb on mõttekam, säästlikum, vastupidavam?
Mis on 105 ja 110 kw mootorite vahe ja kumb on mõttekam, säästlikum, vastupidavam?
Re: Ostuabi E46 320.
mootoritest 105kw on r4 ja 110 kw on juba r6 mootor.Kui vastupidavat ja ökot tahad siis võta 1.9 87 kw.
Re: Ostuabi E46 320.
Aga need 87 kw mootorid... neid pole palju müügis. Kumb nendest teistest on vastupidavam? Või on need mõttetud mõlemad? Tean et 2.0 diisel on jama..
Re: Ostuabi E46 320.
Mis ajast 2.0 disla jama on?
Re: Ostuabi E46 320.
Siin foorumis on mitu teemat kus arutatakse e46 mootorite üle ja mitmes kohas mainitud et 2.0 diisel ei olevat just kõige kindlam... Palju muresid jne. Omal kogemus puudub ja rääkisin puhtalt selle põhjal mida olen siit lugenud. Siin taevani kiidetud see 87 kw bensiinimootor ja tahan teada ka teiste kohta.e46xxx kirjutas:Mis ajast 2.0 disla jama on?
Re: Ostuabi E46 320.
2.0 diisel pidi jama olema 100kw aga 110 kw pidi juba parem olema. Kui r6 vaatad siis võta 2.8 bensiin. Mu oma on ka müügis ja tegemis 1.9 87 kw aga kahjuks coupe. Hoia silmad lahti küll õige leiad.
Re: Ostuabi E46 320.
Endal 2.0 diisel olnud üle kahe aasta ja vahetanud olen ainult filtreid ja MAP anduri.
Jõudluse ja kütusekulu suhtes teist sellist mootorit naljalt ei leia.
Kõik oleneb muidugi ka millise isendi sa välja valid turult
Jõudluse ja kütusekulu suhtes teist sellist mootorit naljalt ei leia.
Kõik oleneb muidugi ka millise isendi sa välja valid turult
Re: Ostuabi E46 320.
Arvan sama.Kas hakkad vaatama kallimaid või odavamaotsa omasid.Ega nende odavamatega tulebki see hind tasa sellest et parandama peab palju.Head isendit odavalt ikka raske leida.
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: Ostuabi E46 320.
2.8 for the win!
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: Ostuabi E46 320.
Olen püüdnud ka leida infot 320d probleemide kohta. Sellist üldist mulli on palju, et 100kw-ne mootor on paha paha. Samas konkreetseid vigu on siiski üsna vähe välja toodud.
Endal on nüüd olnud kokkupuudet ühe sellise isendiga ning mina küll ei näe, mis seal nüüd nii probleemset on. Kuluvosad on sarnase hinnaga nagu kõigil BMW mootoritel: filterid, rihmad, rullikud jms.
Toitesüsteem põhineb laialt levinud Boschi VP pumbal ning pihustid samuti tavalised mehaanilised, mille remont on odav. Pumba enda jaoturpea peaks saama üsna mõistliku hinnaga vahetatud, kui peaks juhtuma miskit. Väriseb ja häälitseb nagu vanemat tüüpi diisel ikka, sinna ei saa midagi parata.
Nõrgad kohad on ikka nagu kõigil ülelaadimisega diislitel ju, toitesüsteem, EGR ning turbo põhimõtteliselt.
Endal on nüüd olnud kokkupuudet ühe sellise isendiga ning mina küll ei näe, mis seal nüüd nii probleemset on. Kuluvosad on sarnase hinnaga nagu kõigil BMW mootoritel: filterid, rihmad, rullikud jms.
Toitesüsteem põhineb laialt levinud Boschi VP pumbal ning pihustid samuti tavalised mehaanilised, mille remont on odav. Pumba enda jaoturpea peaks saama üsna mõistliku hinnaga vahetatud, kui peaks juhtuma miskit. Väriseb ja häälitseb nagu vanemat tüüpi diisel ikka, sinna ei saa midagi parata.
Nõrgad kohad on ikka nagu kõigil ülelaadimisega diislitel ju, toitesüsteem, EGR ning turbo põhimõtteliselt.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Re: Ostuabi E46 320.
Eelistan siiski bensiini mootorit , tean et kui osta räim, siis tuleb hakata remontima ja pappi hakkab kuluma. Praeguse E36 kupeega juhtus samamoodi. Mootori kapremont oli teine asi peale tagatulede vahetust Aga mida oskab keegi õelda 2.0 110 ja 1,8 105 kw kohta, mis neil vahet? Kas 1,8 on r4 mootor? On asjalik? Neid 87 kw mootoreid tehti mingi ajani. 2001 aastal olid 1,8 mootorid juba 105 kw.
Re: Ostuabi E46 320.
Ei soovi praegu enam 2,8 mootorit. Tean et see hea ja kõike, aga enamus sõidud on linnas ja võiks olla ökom. Praegune 2,5 on ka hea, aga pole praktiline:) Pealegi ma korralik liikleja ja ei püssi üldseLilengineBmw kirjutas:2.8 for the win!
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Ostuabi E46 320.
Skoda 1,2TSI on üllatavalt ökonoomne bensiinimootor
Omasin 87kw 5 aastat ning ei leia seal midagi ökonoomset: ehk see et mootori hooldamine on väga odav.
87kw tootmine lõpetati suvel 2001. Paralleelselt oli olemas juba 105kw.
Omasin 87kw 5 aastat ning ei leia seal midagi ökonoomset: ehk see et mootori hooldamine on väga odav.
87kw tootmine lõpetati suvel 2001. Paralleelselt oli olemas juba 105kw.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2906
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Ostuabi E46 320.
Tehas annab 320i ja 328i linnakuluks mõlema mudeli puhul 12,5 l/100 kmriffF kirjutas:Ei soovi praegu enam 2,8 mootorit. Tean et see hea ja kõike, aga enamus sõidud on linnas ja võiks olla ökomLilengineBmw kirjutas:2.8 for the win!
Selline loogika ei pea siin paika, et väiksema kubatuuriga R6 võtab linnas vähem kui suurema kubatuuriga.
Re: Ostuabi E46 320.
olen marek555 ga nõus. isegi 1.6-d suudavad linnas üle 10 kätte saada keskmiseks nii et kõik oleneb juhist endast.
Re: Ostuabi E46 320.
Linnas 10 on täitsa normaalne, Mul praegu 141 kw 2,5 ne mootor E36 kupee peal ja no linnas võtab 15 l sajale. Automaat kast võtab muidugi oma osa. Aga järmist autot soovin ka automaati, ei taha kuskil roccalmares kell 17.30 vahetada käike 1-2-1-2-3-1...-1-2 jne. Maanteel saab 8 ga hakkama, aga paraku neid otsi on vähe. Seega ongi ainus mõistlik lahendus 1,8 87 kw see on veidi ökom kui minu oma ja on vastupidav.... Tahaks vb uuemat kui 2001..
Nendest tehase andmetest niipalju... Sõbral 2.0 , minul 2,5 mõlemal automaadid, minul kupee, temal touring ja tema oma on kõvasti ökom. Kuigi nendel olid tehase andmed ka suht sarnased..
Nendest tehase andmetest niipalju... Sõbral 2.0 , minul 2,5 mõlemal automaadid, minul kupee, temal touring ja tema oma on kõvasti ökom. Kuigi nendel olid tehase andmed ka suht sarnased..
Re: Ostuabi E46 320.
Endal on viimased poolteist aastat 105kw Touring (2003a.) ja olen igati rahul. R4 mootoriga tegemist, nimeks küll 318i aga reaalselt ikkagi töömahtu 2 liitrit. Väänet mõnusalt (200nm@3750rpm), seega läheb juba madalatel pööretel hästi edasi. Manuaalkastiga on täitsa öko ka, linnas saab 8-9l/100km hakkama, maanteel 7l/100km (kui püsikaga Palanga tiiru tegin, siis oli 6,4l/100km 17" veljega, nii et täitsa okei 1995cc töömahuga bensiinimootori kohta). Mõnel sõbral ka 105kw ja see mootor võib parajaks peavaluks osutuda kui pole hooldatud. Üldiselt internetis räägitakse ka, et kapriisne mootor see N42. Endal õnnestus normaalse läbisõiduga ja korraliku hooldusajalooga masin soetada, siiani mootori poolelt probleeme pole aga kõiksugused muud e46 tüüpvead olen küll saanud läbi käia.
Enda oma muidugi hetkel müügis kuna 3 seeria hakkab perele väikeseks jääma.
Enda oma muidugi hetkel müügis kuna 3 seeria hakkab perele väikeseks jääma.
Re: Ostuabi E46 320.
See käikude lappimine tallinnas oli ka minul 1 põhjuseid miks automaadi võtsin. muidugi ma komistasin kohe sellise otsa millel kasti remonti vaja oliriffF kirjutas:Linnas 10 on täitsa normaalne, Mul praegu 141 kw 2,5 ne mootor E36 kupee peal ja no linnas võtab 15 l sajale. Automaat kast võtab muidugi oma osa. Aga järmist autot soovin ka automaati, ei taha kuskil roccalmares kell 17.30 vahetada käike 1-2-1-2-3-1...-1-2 jne. Maanteel saab 8 ga hakkama, aga paraku neid otsi on vähe. Seega ongi ainus mõistlik lahendus 1,8 87 kw see on veidi ökom kui minu oma ja on vastupidav.... Tahaks vb uuemat kui 2001..
Nendest tehase andmetest niipalju... Sõbral 2.0 , minul 2,5 mõlemal automaadid, minul kupee, temal touring ja tema oma on kõvasti ökom. Kuigi nendel olid tehase andmed ka suht sarnased..