Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
mure siis selline, et töökojas remonditi autot ja kõik oli suht lahti võetud ning peale kokku panekut oli gaasi natuke liiga palju peale jäänud siis keerati veits seda maha, kuid ei vaatand ise kust kohast keerasid seda maha oleks vaja veits tagasi keerata kuna liiga madalaks on keeratud tahab välja surra koha peal.
Äkki keegi oskab näidata mingi pildi pealt vms kus kohast peaksin seda võlukepikest regullima oleks väga tänulik.
ma võin eksida korralikult aga mu meelest on siin juba mingi teine kala. Kuna m50b25 pole mingi karburaatoriga et sa mehaaniliselt trossi peale keerad. Selleks on ikka ju tyhikäigumootor ja asjad olemas mis ise reguleerivad kuidas mootor tuksub kohapeal.
pikkpold kirjutas:ma võin eksida korralikult aga mu meelest on siin juba mingi teine kala. Kuna m50b25 pole mingi karburaatoriga et sa mehaaniliselt trossi peale keerad. Selleks on ikka ju tyhikäigumootor ja asjad olemas mis ise reguleerivad kuidas mootor tuksub kohapeal.
kirjutasin ju enda kirjas, et töökojas keerati gaasi maha järeliklult saab ju ka tagasi peale keerata .
pikkpold kirjutas:ma võin eksida korralikult aga mu meelest on siin juba mingi teine kala. Kuna m50b25 pole mingi karburaatoriga et sa mehaaniliselt trossi peale keerad. Selleks on ikka ju tyhikäigumootor ja asjad olemas mis ise reguleerivad kuidas mootor tuksub kohapeal.
kirjutasin ju enda kirjas, et töökojas keerati gaasi maha järeliklult saab ju ka tagasi peale keerata .
No saab ikka keerata juurde, saab ka puust klotsi sinna vahele panna, see ei tähenda et tegelik viga ära kaoks. See trossi otsas olev muter(kust tross läbi jookseb) pole mõeldud et sa pöördeid reguleerisk sealt.
Sellel mootoril gaasi peale ei tohi reguleerida, selle eest vastutab mootori juhtplokk.
Jookse ruttu kaugele sellest töökojast kus ei saada aru, mida ja kuidas remontida. Pöördu spetsialisti poole kes likvideerib tōelise pōhjuse.
Jep. seal pole mingit trossi keeramist. Segusiibril on lõpplüliti, mis saab aru, et siiber lasti kinni ja siis hakkab tööle tühikäigumootor, mis hoiab vastavaid pöördeid. See ei ole nii, et krutin, kust tahan. Ju pandi midagi halvasti kokku ja kusagilt saadakse lisaõhku vast, mille tulemusena oli tühikäik kõrgem. Mis hiljem tehti, seda ei tea. Võeti tühikäigul pistik tagant ja reguleeriti siibrit?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!