Pole ise kunagi e38 madaldustega kokku puutunud , seepärast ka võõras maa.
Küsimus e38 madaldusvedrude kohta.
Küsimus e38 madaldusvedrude kohta.
Tervist. Mure siis selline ,et esimesed tavalised vedrud tuleb ära vahetada. Ning kui juba vahetuseks läheb mõtlesin ,et tellin terve ringi madaldusvedrusid -40 mm. Aga kuna originaalis on tagant ratta ja koopa vahel väiksem vahe kui ees , siis ongi küsimus ,et kas -40 taha on palju panna ? Veljed 18 " x 8,5 " ja 40 mm rehvi kõrgus.
Pole ise kunagi e38 madaldustega kokku puutunud , seepärast ka võõras maa.
Pole ise kunagi e38 madaldustega kokku puutunud , seepärast ka võõras maa.
Re: Küsimus e38 madaldusvedrude kohta.
Sai Saksast Eibachi madaldusering ostetud, mis siis on mõeldud EDC amortidele. Umbes -35 mm madalam auto võrreldes , mis orginaalidega oli. Kartsin küll alguses ,et hakkab hambaid suust välja peksma , aga üllatuval kombel ei läinud auto väga palju jäigemaks. Seeest juhitavus paranes küll, rool kindlamini käes.
