Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
peale jahutusradiaatori,veepumba ja termostaadi vahetus varjatudmenüüs mootori temepratuur 88-92 kraadi..enamjaolt istub seal 89-91kraadi..kas on see OK ?
See on OK temp. mul on ka see umbes 92 kandis enamusajast. Kui pikemalt ummikus istuda siis venitab praeguste ilmadega 94 ära aga üle selle küll mitte kuidagi. Maanteel on normaalne et istub seal 90 kanti, ja nagu eelpool mainitud siis termostaat kinni ja suurele ringile ei lasta jahutusvedelikku (eeldades, et sul on termostaat 92 avanemistemperatuuriga), sellest ka voolik külm.
Kui oled pikemalt ummikus istunud ja temp. peaks jõudma 93 kanti peaks hakkama see voolik soojaks minema. Katseta ära, kui on nii, siis termostaat toimib nagu vaja.
Tere
Küsin ka siin teemas ära : Kas varjatud menüüst mootori tempi on võimalik salvestada armatuurlauale jäädavalt? Kui siis kuidas seda teha?
Olen otsinud pole leidnud.
siiski mure
uue radika põhjale tekib kuskilt kaudud jahutusvedelik...lugu selline et külma mootoriga sõitma minnes laseb kuskilt jah.vedelikku läbi ja sis kui mootor soojaks sõidetud on sis kaob ära...pealt vaadates ei näe midagi aga altpoolt vaadates jahutusvedelikupaagi põhi täiesti märg...oskab keegi nõu anda ?
ette tänades!
performer kirjutas:siiski mure
uue radika põhjale tekib kuskilt kaudud jahutusvedelik...lugu selline et külma mootoriga sõitma minnes laseb kuskilt jah.vedelikku läbi ja sis kui mootor soojaks sõidetud on sis kaob ära...pealt vaadates ei näe midagi aga altpoolt vaadates jahutusvedelikupaagi põhi täiesti märg...oskab keegi nõu anda ?
ette tänades!
Seal mitmeid variante, ega siin foorumi kaudu seda vast ei lahenda, lase kuskil töökojas vaadata ja asi selge. Variante kust lekkida võib on palju. kahtlustan ise paagi ja radika vahelises plastikus olevat mõra/pragu, kuid sul samas uus radikas. Vb praak?
performer kirjutas:siiski mure
uue radika põhjale tekib kuskilt kaudud jahutusvedelik...lugu selline et külma mootoriga sõitma minnes laseb kuskilt jah.vedelikku läbi ja sis kui mootor soojaks sõidetud on sis kaob ära...pealt vaadates ei näe midagi aga altpoolt vaadates jahutusvedelikupaagi põhi täiesti märg...oskab keegi nõu anda ?
ette tänades!
Seal mitmeid variante, ega siin foorumi kaudu seda vast ei lahenda, lase kuskil töökojas vaadata ja asi selge. Variante kust lekkida võib on palju. kahtlustan ise paagi ja radika vahelises plastikus olevat mõra/pragu, kuid sul samas uus radikas. Vb praak?
radikas oligi praak aga selline lugu,et kus võiks 523 98.a mootori temp.andur asuda mis varjatud menüüs kraade näitab? imelik on see et mnt.sõidad ja temp ilusti 88-90 ja sis järksu viskab 81-85 kraadi,istub seal natuke ja sis jälle tagasi 88-90... oskab keegi nõu anda?
tänud ette!
Termostaat teeb oma tööd,sellepärast ka selline väikene temperatuuri kõikumine.Milleks oma pead vaevata selliste pisiasjadega.Soovitan varjatud menüü sulgeda ja nautida auto sõitu
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Arvan ka, et pisiasi ja ei maksa pead vaevata kuna katki pole midagi ja kõik töötab. Kui nüüd hakata juuksekarva lõhki ajama, siis selliste temperatuuride juures mida mainisid ei tee termostaat midagi veel, ehk termostaat ise ei põhjusta kõikumist, kuna hakkab rolli mängima alles alates temperatuurist 92. Jällegi see eeldab, et sul on 92 avanemistemperatuuriga termostaat, oskad seda kindlalt väita? Võibolla on hoopis lõunamaades populaarne 72? Siis on kõikumine igati normaalne, kuna vedelik suurel ringil läbi radika ja kui kiirust lisad siis igati normaalne, et jahutab radikas ringlevat jahutusvedelikku rohkem.
taff911 kirjutas:Arvan ka, et pisiasi ja ei maksa pead vaevata kuna katki pole midagi ja kõik töötab. Kui nüüd hakata juuksekarva lõhki ajama, siis selliste temperatuuride juures mida mainisid ei tee termostaat midagi veel, ehk termostaat ise ei põhjusta kõikumist, kuna hakkab rolli mängima alles alates temperatuurist 92. Jällegi see eeldab, et sul on 92 avanemistemperatuuriga termostaat, oskad seda kindlalt väita? Võibolla on hoopis lõunamaades populaarne 72? Siis on kõikumine igati normaalne, kuna vedelik suurel ringil läbi radika ja kui kiirust lisad siis igati normaalne, et jahutab radikas ringlevat jahutusvedelikku rohkem.
termos on 92 avanemis temperatuuriga ja wahler toode