Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mõte on liikunud sellise isendi peale: http://www.auto24.ee/used/1033369" onclick="window.open(this.href);return false;
Omab keegi infot selle isendi kohta? Abi on teretulnud
Mul on üks väga suur mure, millele ma ei oska ise lahendust välja möelda.See auto on toodud Prantsusmaalt. Nimelt on sellel autol veel ka prantsusmaa numbrimärgid ja puudub ülevaatus ning kindlustus. Mis moodi peaksin ma saama selle auto platsipealt ülevaatusesse ja arki? Sest selle autoga ma liigelda ju ei tohi veel. Samuti tahaksin ma teada selle auto ajalugu mis oli Prantsusmaal. Kas keegi tark oskaks aidata. Igasugune abi on väga teretulnud.
Ettetänades Ralf
ralph57i kirjutas:väiksem mootor = väiksem kütuse kulu
Juba BMW enda manuaal ütleb, et see väide ei pea nende kahe mootori puhul eriti paika
323i
linn 12,7 l/100 km
mantee 6,9 l/100 km
keskmine 9,0 l/100 km
328i
linn 12,5 l/100 km
mantee 7,0 l/100 km
keskmine 9,1 l/100 km
Maanteeametisse saab treilaga ja kui seal oled kindlustuse ka ära teinud, saad juba omal jalal ülevaatuspunkti sõita. Prantsusmaa hooldeajalugu sa vaevalt kusagilt kätte saad. Sõbra E46 ka Prantsusmaalt toodud ja sellel on igale klaasile vin sisse graveeritud. Ehk on sellel masinal ka samamoodi, saad ära näha millised klaasid on kunagi ära vahetatud
Kui sa just lõppkiirust ja stabiilselt 120+ km/h sõitu ei harrasta siis pole vahet kas 2,5(323) või 2,8
Endal suht samade andmetega e46ci ja 2.8´ga korduvalt mõõtu võtnud. Nt Haapsalus avalaksul sõitsin 1 korra 2.8´ga sama aja ja teist korda oli 0,1s tema kasuks.
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi/F10 525d
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail
Eks see oleneb palju juhist ja auto seisukorrast. Samuti tekib 328i-ga järsult startides pidamise probleemid isegi kuiva ilmaga
328i on muidu näiteks 80-120 km/h (tavaline möödasõidu olukord) 4. käiguga ca 1 sek kiirem, nii et reaalsuses on vahe ikka märgatav, kas tegemist on 323i-ga või 328i-ga
Käisin isegi seda prantsusmaalt toodud kupeed vaatams. Ütleme et hind oli hea, jutt jäi 3300 peale. Mis mulle ei meeldinud oli see, et autol oli vaja päris palju maalri töid teostada pluss väsinud sisu, väljast jättis ka natuke väsinud mulje. Otsustavaks sai see et pärast väikest tiiru hakkas mootori tuli põlema. Olin enne seda just nädal aega enda 323l sama asja ära remontinud patriku juures ning remont läks maksma 300 euri ja jupid mis vajasid vahetust lasin kõik romulast tellida, seega oli see kohe maha kantud minujaoks. Auto vahetasin 328 vastu välja.
Omasin 323, praegu oman 328t. Ytleme nii et persetunde järgi astub 328 tunduvalt paremini, numbritest eioska rääkida, kytuse kulu oli täpselt sama. Hetkel ka myyn enda oma majanduslikel põhjustel http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1078661
Olen nüüd selle sama auto uus omanik, sain selle kätte väga hea hinnaga. Remondi kulud arvestasime maha. Siin kohal suured tänud truumu diagnostika meestele, kes avastasid vead ja aitasid hinnast alla saada. Aga varsti tuleb ka teema
Õhulugeja eest 250
Alvadist saada sama asja 40 euriga . ehk vist vähe levinud fakt ,et Hyundai sonata kasutab TÄPSELT sama siemensi lugejat . 10x hinna vahe tekitab BMW logo