Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Oskab keegi öelda, kas sedaan e39 amortide vedrud on diislitel ja bensukatel samad? kas 523 madaldusvedrud sobivad 525tds'ile? mootori raskuse vahe või midagi sellist ei loe?
üsna rumal küsimus, aga loodan et arusaadav, mida teada soovin
Kuna otsingust täpset vastust ei leidnud siis pöördun oma murega siia.
Auto:97a 523iA
Probleem:Gaasi andes tõmbab hinge totaalselt kinni ja kui ikka gaas põhja vajutada siis sureb välja.Sõites läheb max1500rpm ja jällegist tõmbab hinge kinni(Umbes 1400rpm juures sõites kütusekulu seier põhjas).Tühikäigul töötab ilusti ja ühtlaselt.Vaakumvoolikud kontrollitud,õhulekked korduvalt kontrollitud visuaalselt ja igalepoole lõdvikutele pihustatud stardiabi-mootoritöös muutusi ei olnud.Kui otse õhulugejasse pihustada siis poob kinni või sureb välja. Kütusefilter vahetatud u.1,5kuud tagasi ja tankinud olen ainult nestes 98-sat.Süüde sisse keerates igaltpoolt igast vidinad undavad korra,nii nagu peavad.Õhulugejalt pistik tagant võttes mootori töö muutub ebaühtlaseks ja sama ka gaasiklapi pistikuga.
Lugematud tunnid lammutamist ja kokku ladumist tulemust ei andnud.Minul igastahes mõistus otsas.Mida veel kontrollida? Kas seda võivad põhjustada kütuse rõhuregulaator,pihustid,kütuselatt?
Kas keegi teab mis sellest autost saanud on ? Kuinagi ammu sai sellega päris palju chillitud pärnu vahel , aga siis kui omanikku vahetas pole kuulda ega midagi .
Mure tagumine pidur jäi vist kinni. Kas peaks jooksma UM'i sadula remondi komplekti ostma ja kas see komplekt sisaldab kolbi?
Sõita ei saa mitte mingit moodi , viliseb nii et kõrvad lukus.
Miks pidur tavaliselt kinni jääb? remondi onule ka ei tahaks oma viimaseid kopikaid anda
Heigo_K kirjutas:E46-l ka enamus el lisade valmidus olemas on ? NT istmed, MF rool jne ??
MF roolimine iseenesst väga keeruline ei tohiks olla.
Aga muidu pole üleliigset juhtmestikku üldiselt valmis veetud, BMW lõpetas sellise tegevuse vist juba 90-ndate algses ära
Heigo_K kirjutas:E46-l ka enamus el lisade valmidus olemas on ? NT istmed, MF rool jne ??
MF roolimine iseenesst väga keeruline ei tohiks olla.
Aga muidu pole üleliigset juhtmestikku üldiselt valmis veetud, BMW lõpetas sellise tegevuse vist juba 90-ndate algses ära
Rooli/signaali "taga" mingi vaba pistik olemas... Kas EHK võib olla MF rooli funktsioon äkitsi ?