E30-l oli vist fikseeritud jaotusega 30:70 ja selle toimimine oli küllalki loogiline ning ettearvatav. Samas E46 xi suutis paar ebameeldivat üllatust tekitada - kohati käitus väga alajuhitavalt ning siis suutis lumme kinni jääda nii, et kogemata sissejäetud tagurpidi käiguga autost väljudes avastasin kuidas tagarattad käisid vaikselt ringi, aga esisillas ei toiminud mitte midagi
BMW nelikveosüsteemide toimimise loogika
BMW nelikveosüsteemide toimimise loogika
Kas keegi oskab rääkida BMW 4veo süsteemidest (xi/xd ja xdrive) või visata mingit linki kus see teema lahti seletatud?
E30-l oli vist fikseeritud jaotusega 30:70 ja selle toimimine oli küllalki loogiline ning ettearvatav. Samas E46 xi suutis paar ebameeldivat üllatust tekitada - kohati käitus väga alajuhitavalt ning siis suutis lumme kinni jääda nii, et kogemata sissejäetud tagurpidi käiguga autost väljudes avastasin kuidas tagarattad käisid vaikselt ringi, aga esisillas ei toiminud mitte midagi

E30-l oli vist fikseeritud jaotusega 30:70 ja selle toimimine oli küllalki loogiline ning ettearvatav. Samas E46 xi suutis paar ebameeldivat üllatust tekitada - kohati käitus väga alajuhitavalt ning siis suutis lumme kinni jääda nii, et kogemata sissejäetud tagurpidi käiguga autost väljudes avastasin kuidas tagarattad käisid vaikselt ringi, aga esisillas ei toiminud mitte midagi
BMW on parem kui sex
