E39 kardaani anomaalia
E39 kardaani anomaalia
Tere
Autoks e39 touring 2002a. 525d
Mure siis selline, et kardaan koputab vastu põhja kiirendamisel kiirusel 30-40km/h. Kui kiirus on üle 40km/h siis võib kickdowni põhja vajutada ning koputust ei tekki. Koputab ainult 30-40 vahel. Autol on ära vahetatud käigukastipadjad, kardaanileevendi, vahepukk koos laagriga ja tagasilla suured puksid. Kasu nende vahetamistest pole midagi olnud. Ikka koputab, mõistus otsas
Oskab keegi aidata?
Autoks e39 touring 2002a. 525d
Mure siis selline, et kardaan koputab vastu põhja kiirendamisel kiirusel 30-40km/h. Kui kiirus on üle 40km/h siis võib kickdowni põhja vajutada ning koputust ei tekki. Koputab ainult 30-40 vahel. Autol on ära vahetatud käigukastipadjad, kardaanileevendi, vahepukk koos laagriga ja tagasilla suured puksid. Kasu nende vahetamistest pole midagi olnud. Ikka koputab, mõistus otsas
Oskab keegi aidata?
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: E39 kardaani anomaalia
kas kardaane ei tasakaalustata kuidagi? et ta niiöelda ei viskaks
Re: E39 kardaani anomaalia
Ega kardaaniristi näpitud pole? või siis kui pukk vahetati sai kardaani ikka samatmoodi kokku nagu alguses oli? tasakaalustatakse ikka aga kallis lõbu, mõttekam osta nö "uus" kardaan.
e39 523i , BMW - Big Money Waste.
Re: E39 kardaani anomaalia
tasakaalust kardaan väljas pole, kiiremini sõites on kõik ilus ja vaikne, aga 30-40 juures koputab kõvasti vastu põhja. Nagu annaks kuskil midagi järgi tohutult. Mootoripadjad on veel vahetamatta, kas see saab midagi mõjutada? Et äkki veab mootori viltu vms(kui see on võimalik)
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: E39 kardaani anomaalia
kardaanis on ikka asi, oled sa 100% kindel et kardaan sai täpselt samamoodi kokku tagasi, ehk siis märked peale kardaanile ja alles siis lahti ja pärast märkide järgi kokku tagasi? ja kardaani külge panemine õiges järjekorras, kastipoolt kinni siis difrist ja alles siis paned pukikinni?
e39 523i , BMW - Big Money Waste.
Re: E39 kardaani anomaalia
Olen kindel,sest ta hakkas koputama ja siis hakati alles järjest juppe vahetama.Aga lahendust ei ole veel.Homme üritan selle kolin lintti võtta.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: E39 kardaani anomaalia
kõige lihtsam, kanali peal ( veel parem tõstukil) piix ülesse ja sõitma siis oma silmaga näha mis seal toimub, muidugi vaata et siis piix alla ei kuku
e39 523i , BMW - Big Money Waste.
Re: E39 kardaani anomaalia
Tere! Võin sulle kindlalt väita ,et selle kardaaniga asi hukkas(mis viga ei tea).Ise jahusin oma 34 kardaaniga pea pool aastat.Ikka alla ja jälle alt ära.Mul sai asi alguse siduri vahetusest.Ilmselt sai seda liigutatud ja väänatud kuidagi nii nagu see polnud kunagi olnud.Esimeseks vahetasin puki,teiseks leevendi ja tulemuseks oli sinu kirjeldatud peksmise liikumine teistele kiirustele.Esimesel korral 30-nelt kuskil 45-ele ja teisel korral üsna paigalt mineku lähedale.Kindel oli ainult see ,et viga on kardaanis.Vahetasin teise vastu ja volaa!Jutu mõte selles,et iga sugu patjadel pole sellega seost.Iga tahes kõike paremat,sest tean kuidas see närvidele käib.(tõstuki peal pole näha,sest kõik liigub vabalt ilma pingeta)
Re: E39 kardaani anomaalia
No midagi ikka targemaks saab. mul oli ka kardaani jama, enda lollusest lasin risti ära vahetada, pressiti valesti sisse ja siis hkkas see närvitsemine pihta õnneks pikalt ei venitanud uue kasutatud kardaaniga, siiamaani vaikus -
e39 523i , BMW - Big Money Waste.