TSI: Keretööde koolitus.Jagame tarkuseterasid.
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
TSI: Keretööde koolitus.Jagame tarkuseterasid.
Kõik vähegi kogenenud asjaosalised võiksid siin teemas jagada oma teadmisi ja kogemusi seoses keretöödega.
Kui näiteks võtta ette üks vana roostetanud bemm ja hakata seda pm. surnust ülesse äratama,siis mis ja kuidas ning mis vahendeid kasutada tasuks jne.jne.
Kui näiteks võtta ette üks vana roostetanud bemm ja hakata seda pm. surnust ülesse äratama,siis mis ja kuidas ning mis vahendeid kasutada tasuks jne.jne.
Viimati muutis MargusRaska, 01.05.2016 05:51 56, muudetud 1 kord kokku.
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
TSI.Keretööde koolitus.
rooste vastu ei aita miski, see nagu vähk. Kõige mõttekam uue detaili vastu vahetada.MargusRaska kirjutas:Kõik vähegi kogenenud asjaosalised võiksid siin teemas jagada oma teadmisi ja kogemusi seoses keretöödega.
Kui näiteks võtta ette üks vana roostetanud bemm ja hakata seda pm. surnust ülesse äratama,siis mis ja kuidas ning mis vahendeid kasutada tasuks jne.jne.
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: TSI.Keretööde koolitus.
Mind huvitaks et mida teha kui on näha et värv hakkab pisut kobrutama.roostet veel pole värv veel peal aga selline väike punn on üleval.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: TSI.Keretööde koolitus.
Loogiline on jah,et roostesed plekid minema ja uued asemele aga edasi?Millega ja mis järjekorras seda uut plekki hakata katma,et ülihea saaks?Näiteks põhja tegemise puhul nii seest kui väljast poolt.maarekl kirjutas:rooste vastu ei aita miski, see nagu vähk. Kõige mõttekam uue detaili vastu vahetada.MargusRaska kirjutas:Kõik vähegi kogenenud asjaosalised võiksid siin teemas jagada oma teadmisi ja kogemusi seoses keretöödega.
Kui näiteks võtta ette üks vana roostetanud bemm ja hakata seda pm. surnust ülesse äratama,siis mis ja kuidas ning mis vahendeid kasutada tasuks jne.jne.
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI.Keretööde koolitus.
ega seda ,kuidas plekki katta ei tea tegelikult keegi!isegi mõtlen enda karpide vahetusele.kõik annaks enne ära töödelda kui keevitama hakkad,kuid peale keevitamist jäävad ikka keevituskohad seestpoolt värvkatteta.need saab küll seestpoolt spetsiaalse kerevahaga üle lasta,kuid nagu elu on õpetanud,siis igale poole see pahatihti ei jõua.ja ikka ja jälle saab keretööline sõimata,kui keegi tuleb tagasi garantiisse asjadega mis roostes.
ega auto surma ei saa ära hoida,seda saab vaid edasi lükata.ja seda teadmata ajaks
ega auto surma ei saa ära hoida,seda saab vaid edasi lükata.ja seda teadmata ajaks
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: TSI.Keretööde koolitus.
margusa kirjutas:Mind huvitaks et mida teha kui on näha et värv hakkab pisut kobrutama.roostet veel pole värv veel peal aga selline väike punn on üleval.
Kui värv kobrutab siis on see rooste seal all juba üldjuhul olemas.
Varem värvitud auto puhul on tõenäoliselt tegemist halva ettevalmistustööga(on pind halvasti töödeldud,pole kasutatud hapekrunti/roostevastast krunti) ja rooste on jäänud pinna alla ja hakanud vastupidiselt tegutsema,seestpoolt väljapoole roostetama.....
sinu olukorras:laseksin pinna haljaks(vastavaid kettaid mis metallile eriti liiga ei tee leiab vast suurematest autoiluga tegutsevatest poodidest ikka)
teise astmena kasutaksingi happekrunti(sääraseid roostevastaseid vahendeid pakutakse ka spreyna,nende kvaliteedi üle ei saa väga nuriseda)
ja nüüd siis edasi krunt,ja värv ja lakk.
Kindlasti tuleb hajutada et saada ideaalilähedast tulemust.
kui terve auto üleni värvi siis tunduvalt lihtsam.
Kindlasti aitab roostekindlusele hiljem vastu ka nn karbiõli/vaha-uksed seest ja karbid jms pinnad üle lasta ja väga hea roostekindla kihi jätab.....
Kui midagi konkreetset on võin erinevaid lahendusi välja pakkuda,midagi igavest pole võimalik teha sest isegi enamus keretöökodasid annavad oma töödele aastase garantii,mõned isegi vähemgi...lihtsalt pole veel leitud viisi,kuidas metall ei roostetaks...
E36 m50b20
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: TSI.Keretööde koolitus.
Heixilt tuligi juba kasulikke näpunäiteid.
Mis sellest arvad
Loomulikult lõikan kogu rebase välja ja panen uued plekid..aga edasi
Mis sellest arvad
Loomulikult lõikan kogu rebase välja ja panen uued plekid..aga edasi
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: TSI.Keretööde koolitus.
MargusRaska kirjutas:Heixilt tuligi juba kasulikke näpunäiteid.
Mis sellest arvad
Loomulikult lõikan kogu rebase välja ja panen uued plekid..aga edasi
edasi oleks hea liivaprits,täiesti puhtaks viimnegi roostetäpp välja,jällegi oleks hea happekrunt alla,tavakrunt peale ja siis kivikaitse vms,kivikaitsega koos võid paigaldada ka lisa mürasummutust kui huvi pakub,või otsidagi just säärast vahendit mis täidab kivikaitse otstarbe ja samas summutab hästi ka müra.
Nb! bituumenit sisaldavaid vahendeid ei soovitaks kasutada,kui seda kanda tehase kivikaitse peale pidavat see
selle kivikaitse üles keetma/sulatama.
olen katsetanud ja võin väita et see kohe ei reageeri aga siiski...parem karta kui kahetseda..
üldjuhul peaksid kõik pinnad saama täiesti puhtaks ja liivapritsiga oleks üsna hea nt suvel või kevadel välitingimustes möllata.
Samas on ka vahendeid mis tapavad rooste(paned otse roostele ja rooste tõmbub mustaks/tumesiniseks kuid samas jälle mina neid ei kasutaks,parem saada plekk võimalikult puhtaks ja katta korralikud ained korralike kihtidena peale.
Igatahes edu ja jaksu tööle
E36 m50b20
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 18.09.2011 19:32 54
- Asukoht: Eesti
Re: TSI.Keretööde koolitus.
Keegi kogemustega mees räägiks kuidas värvi nn hajutada? Vaja autol varsti tagatiib üle värvida, kuidas teostada värvi üleminek? Hea oleks kui keegi kirjeldaks enam-vähem kogu protsessi
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: TSI.Keretööde koolitus.
nii kokkuvõttes võin sulle seletada.....karlerik115 kirjutas:Keegi kogemustega mees räägiks kuidas värvi nn hajutada? Vaja autol varsti tagatiib üle värvida, kuidas teostada värvi üleminek? Hea oleks kui keegi kirjeldaks enam-vähem kogu protsessi
Parimaks tulemuseks tuleks leida mõni hea koht milleni hajutada.
nt:tagatiib roostetab äärest....ja poole tiiva peal on valsijoon...sel juhul tuleks värvida valsijooneni,valsijoone juurde jääva kihi peaksid laskma üsna õhukese et toonid omavahel seguneks.lakkimisel niipalju et lakijoone sead siis valsijoonest nii umbes 2cm ülespoole ja lakid sinnamaani.jällegi katmisjoonele mineva kihi lased õhukese...pärast poleerid ära selle osa mis jääb valsijoonest ülespoole.....
ja värv peab sul olema sama tooni muidu jääb tiiva ja ukse vahel toonivahe sisse........
ühesõnaga,robustseid katmisjooni olla ei tohi,pead kasutama õigeid asju õigeteks otstarveteks,muidu see asi ei pruugi toimida...lased paksu kihi värvi valsiäärele jääb alles triip,lased paksu kihi lakki katmisjoonele tuleb ette mõttetult suur poleerimine...
Niipalju ka et kahjustusteta värvkatte matistad ära kas karukeelega(punane peaks olema selleks sobilik)või vesiliivapaberiga märjal meetodil(vana viis,enam nii vägapalju ei tehta)
ühesõnaga,edu ja kui üritad asja ise teha ja asud mulle lähedal võin näpunäiteid jagada ja asja üle vaadata..
E36 m50b20
Re: TSI.Keretööde koolitus.
njah,kuidas kellelgi...ise olen seda loctite roostemuundurit kasutanud..proovinud seda igate pidi..siiamaani olen rahule jäänud,ainuke asi mis rooste peatab...loomulikult on vaja alguses füüsiliselt rooste eemaldada,nii palju kui saab,kuid tahes tahtmata jääb vahel ikka sinna metalli sisse midagi,mida vahel silmaga ei eristagi,seega olen seda peale pannud 24h ja siis edasi läinud oma töödega.Enda autol see hetkel ikka veel peal mõnes kohas ,näiteks ukse sisemine äär kobrutas,lasin sealt kõik haljaks,ja siis see peale,esimene kord ei õnnestunud ja tõmbus paari päevaga pruuniks,siis lasin uuesti haljaks ja siis uuesti see peale.nüüd on tumedaks jäänud.See tekitab sellise kihi,millest vesi ega niiskus ka läbi ei tungi.Topsi küljel kirjas küll et võib kasutada alus värvina,kuid ei tea,mingi aeg sai üle krunditud siis kuidagi hakkas reageerima(seda tegi töökaaslane),kuid arvan et asi oli selles et see polnud jõudnud ilusti ära kuivada,sest see on vesibaasil aga krunt ju ei ole.Heix kirjutas: Samas on ka vahendeid mis tapavad rooste(paned otse roostele ja rooste tõmbub mustaks/tumesiniseks kuid samas jälle mina neid ei kasutaks,parem saada plekk võimalikult puhtaks ja katta korralikud ained korralike kihtidena peale.
Nii et isiklikest kogemustest julgen seda soovitada.
Asi siis sellise pudeli sees
Ja ise seda ostnud auto maailmast.
Samas on olnud ka erandeid,näiteks võin tuua mazda 6 esitiivad
sai tehtud,kuid sisse jäid mingid mikro augud(mida silmaga nagu ei eristanudki) ja nädala pärast jälle tiivad mullitasid,selle vastu aga ei aita miski,ainult kas keevitamine või siis uued tiivad.
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: TSI.Keretööde koolitus.
Kui ma nüüd tahaks alustada värvimist,siis mitme ati peale peaks kompressori häälestama umbes,et oleks normaalne?
Heix kunagi valgustas mind sellel teemal,aga see oli väga ammu ja seda vanamehe pead...
Heix kunagi valgustas mind sellel teemal,aga see oli väga ammu ja seda vanamehe pead...
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI.Keretööde koolitus.
kompressori häälestamine ei olegi nii tähtis kui värvipüstoli häälestamine ja vajaminev õhukogus.
ise olen piisavalt kaua ja erinevaid kompressoreid katsetanud.hetkel kasutan ise ka veel korraga kahte masinat.
üks ei jõua ära toita.
kui sul on hvlp püstol siis nendel on püstolis läbi lastav õhusurve 2-2,5 bar .samas ei ole seda survet nii lihtne hoida,kui on väiksemat sorti kompressor.läbilastav õhukogus on ka 350-450 l
kompressor on minul konkreetselt tuunitud 6,5 bari peale.vahepaak on ca 250l
püstoli siserõhk on 2,5bar värvimisel ja lakkimisel tõstan 3,0 peale.siis jääb pind ilusti sile.
ise olen piisavalt kaua ja erinevaid kompressoreid katsetanud.hetkel kasutan ise ka veel korraga kahte masinat.
üks ei jõua ära toita.
kui sul on hvlp püstol siis nendel on püstolis läbi lastav õhusurve 2-2,5 bar .samas ei ole seda survet nii lihtne hoida,kui on väiksemat sorti kompressor.läbilastav õhukogus on ka 350-450 l
kompressor on minul konkreetselt tuunitud 6,5 bari peale.vahepaak on ca 250l
püstoli siserõhk on 2,5bar värvimisel ja lakkimisel tõstan 3,0 peale.siis jääb pind ilusti sile.
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: TSI.Keretööde koolitus.
eks see värvirõhk sinnakanti jääbki kuigi minu arvates on 2.5bar ülempiir,sõltuvalt siis värvist tuleks seda korrigeeridega.....terve auto üle värvid siis vast nii suurt tähtsust pole aga kui peaksid nt värvima pool külge ja leidma sama tooni siis peaks kihtide arvu ja rõhuga mängima et õige kõige lähedasem toon leida....jargo kirjutas:kompressori häälestamine ei olegi nii tähtis kui värvipüstoli häälestamine ja vajaminev õhukogus.
ise olen piisavalt kaua ja erinevaid kompressoreid katsetanud.hetkel kasutan ise ka veel korraga kahte masinat.
üks ei jõua ära toita.
kui sul on hvlp püstol siis nendel on püstolis läbi lastav õhusurve 2-2,5 bar .samas ei ole seda survet nii lihtne hoida,kui on väiksemat sorti kompressor.läbilastav õhukogus on ka 350-450 l
kompressor on minul konkreetselt tuunitud 6,5 bari peale.vahepaak on ca 250l
püstoli siserõhk on 2,5bar värvimisel ja lakkimisel tõstan 3,0 peale.siis jääb pind ilusti sile.
ja kindlasti peab rõhk olema stabiilne nagu jargo mainis,vastasel juhul võid tulemusena leida ebaühtlase värvikihi,ebaühtlase tera jaotuse,kusjuures seda viimast võid leida ka sel juhul kui lastud kohati kas liiga lähedalt või kaugelt või erinev kihtide arv.......
E36 m50b20
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: TSI.Keretööde koolitus.
Nii ma umbes mäletasin ka,et ca 2,5-3 barri.Eks muidugi tuleb iga asi aja jooksul ise käppa,aga soovitused ja nõuanded siiski teretulnud.
Tänud kõikidele Instruktoritele
Tänud kõikidele Instruktoritele
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI.Keretööde koolitus.
mina olen teinud nii ja naa.kui sul kuskilt pahtel paistab,siis ei tohiks selle koha peal vesilihvi teha.polüesterpahtel imab niiskuse sisse.hiljem hakkab järelkuivades mulle üles laskma.kui jupp mida värvid on ilusti krunditud siis loomulikult vesilihv.ise kasutan matistuspastat ja seda ilma veeta kasutada ei saagi!
haljale metallile ei ole ka vesilihv hea.näiteks paljaks nühitud nurgad jne.
minu arust jääb tulemus täiesti rahuldav,kui pind lihtsalt enne värvi 600.sega üle tömmata.kuivalt!
haljale metallile ei ole ka vesilihv hea.näiteks paljaks nühitud nurgad jne.
minu arust jääb tulemus täiesti rahuldav,kui pind lihtsalt enne värvi 600.sega üle tömmata.kuivalt!
- massu
- Huviline
- Postitusi: 2042
- Liitunud: 24.10.2006 22:38 52
- Peamine sõiduk: BMW 318TDS
- Asukoht: Tallinn, Saku
Re: TSI.Keretööde koolitus.
Ise olen teinud enne krunti 380 paberiga ning krundi lihvinud enne värvi tavalise 500´ga üle ning seni pole mitte midagi kunagi välja kuivanud.
e36 318TDS Touring '95a. - White&Low
E46 318 '98a.
E46 318 '98a.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: TSI: Keretööde koolitus.
Mis oleks hea vahend nn. peidetud plekkide kaitsmiseks?Mõtlen siis karpide jne.sisu.
Ja veel oleks mingit head vahendit vaja topeltplekkide kaitseks,mis hästi vahele imbuks-roniks.Selle all mõtlesin selliseid kohti mis ca.10 mm.teineteisega kattuvad...tagatiiva remontkomplekti suht ulme serv-servaga kokku panna,et kõveraks ei kisuks
Varsti hullud keretööd tehtud,siis lisan siia ka mõned pildid ja näpunäited.
Ja veel oleks mingit head vahendit vaja topeltplekkide kaitseks,mis hästi vahele imbuks-roniks.Selle all mõtlesin selliseid kohti mis ca.10 mm.teineteisega kattuvad...tagatiiva remontkomplekti suht ulme serv-servaga kokku panna,et kõveraks ei kisuks
Varsti hullud keretööd tehtud,siis lisan siia ka mõned pildid ja näpunäited.
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: TSI: Keretööde koolitus.
MargusRaska kirjutas:Mis oleks hea vahend nn. peidetud plekkide kaitsmiseks?Mõtlen siis karpide jne.sisu.
Ja veel oleks mingit head vahendit vaja topeltplekkide kaitseks,mis hästi vahele imbuks-roniks.Selle all mõtlesin selliseid kohti mis ca.10 mm.teineteisega kattuvad...tagatiiva remontkomplekti suht ulme serv-servaga kokku panna,et kõveraks ei kisuks
Varsti hullud keretööd tehtud,siis lisan siia ka mõned pildid ja näpunäited.
Lisan väikse lingi:
http://www.keemia24.ee/shop/product/ter ... tsevaha-1/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegemist siis säilitusvahaga,vajab küll spets püssi millega lasta kuid asi on seda väärt.
Kui kõik karbid sellega seest täis lasta siis on lootust et asi jääb paariks aastaks püsima
Seda vaha võid lasta igale poole sisepindadele,ronib väga hästi igale poole vahele.
Ainult et kallis lõbu on
E36 m50b20
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: TSI: Keretööde koolitus.
Kas need hinnad on eurodes? Kui kroonides ja tõhusad,siis polegi ju hullult kallis
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: TSI: Keretööde koolitus.
MargusRaska kirjutas:Kas need hinnad on eurodes? Kui kroonides ja tõhusad,siis polegi ju hullult kallis
see link oli jah 10le liitrile ja kroonides...
purk mingi 20eur kanti on......
Aga auto peale on võimalik 2 purki edukalt ära lasta....kuda võtta,mitte väga kallis aga odav ka pole-.
Kui otsid sama firma toodet siis kindlasti Teroson HV400,see selline hea asi mida võib pm igale poole lasta.Sealhulgas ka põhja alla mastiksi peale,algul on vedelam,hiljem jääbki selline vahakiht mis kergelt maha ei tule.
E36 m50b20
- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 698
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: TSI: Keretööde koolitus.
Tervist, kas see aine sobib ka tiibade sisepindadele, nagu autodel originaalis tiivad seest mingi kollase määrdega koos on?
Seda kuskil Tartus ka müügil võib olla, või saab ainult sealt keemia lehelt tellida?
Seda kuskil Tartus ka müügil võib olla, või saab ainult sealt keemia lehelt tellida?
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: TSI: Keretööde koolitus.
Sobib ka tiibade sisepindadele,ka uste sisemusse ja igale poole mujale.-Priit- kirjutas:Tervist, kas see aine sobib ka tiibade sisepindadele, nagu autodel originaalis tiivad seest mingi kollase määrdega koos on?
Seda kuskil Tartus ka müügil võib olla, või saab ainult sealt keemia lehelt tellida?
Ja antud aine on kollase värvusega....Kuid paljud uued autod tulevad täiesti korrosiooni tõrjeta...
See keemia link oli esimene mis tuli googeldades,kõige parem oleks tellida terosoni eesti esindajatelt.
kel tutvusi,võimalik ka ebayst tellida....
viide: http://www.loctite.ee/cps/rde/xchg/henk ... 0000013F5Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Kusagil pole niisama müügis näinud,võimalik et on kuid pead ei anna...vajadusel võta maaletoojaga ühendust ja telli paar potti endale.
E36 m50b20
-
- Huviline
- Postitusi: 895
- Liitunud: 24.03.2011 19:12 51
- Telefon: 56216319
- Asukoht: tartu- põlva- võru
Re: TSI: Keretööde koolitus.
Tartus müüakse loctite tooteid küll,täpselt ei mäleta kas oli äkki tähe 118,benefit firmal nimeks
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: TSI: Keretööde koolitus.
Keremeistrid soovitasid mulle HAGMANS-i tooteid.
Karbid ja muud jutud seest-CAROSOL TO 3.ja põhjamastiks-CAROSOL F 40.
Kommentaarid oleks oodatud
Karbid ja muud jutud seest-CAROSOL TO 3.ja põhjamastiks-CAROSOL F 40.
Kommentaarid oleks oodatud
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: TSI: Keretööde koolitus.
MargusRaska kirjutas:Keremeistrid soovitasid mulle HAGMANS-i tooteid.
Karbid ja muud jutud seest-CAROSOL TO 3.ja põhjamastiks-CAROSOL F 40.
Kommentaarid oleks oodatud
Pole kuulnudki
E36 m50b20
Re: TSI: Keretööde koolitus.
Mina sain seda Tartus Falleroonist, aga alles nüüd märkasin et püstoliga vaja kanda... Kust püstolit saab?Heix kirjutas:Sobib ka tiibade sisepindadele,ka uste sisemusse ja igale poole mujale.-Priit- kirjutas:Tervist, kas see aine sobib ka tiibade sisepindadele, nagu autodel originaalis tiivad seest mingi kollase määrdega koos on?
Seda kuskil Tartus ka müügil võib olla, või saab ainult sealt keemia lehelt tellida?
Ja antud aine on kollase värvusega....Kuid paljud uued autod tulevad täiesti korrosiooni tõrjeta...
See keemia link oli esimene mis tuli googeldades,kõige parem oleks tellida terosoni eesti esindajatelt.
kel tutvusi,võimalik ka ebayst tellida....
viide: http://www.loctite.ee/cps/rde/xchg/henk ... 0000013F5Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Kusagil pole niisama müügis näinud,võimalik et on kuid pead ei anna...vajadusel võta maaletoojaga ühendust ja telli paar potti endale.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2600
- Liitunud: 25.12.2008 21:54 43
- Peamine sõiduk: E39 530D
- Telefon: 55966794
- Asukoht: Jõgeva
- Kontakt:
Re: TSI: Keretööde koolitus.
googeldades leiad mitmeid müüjaid.
Ise hankisin kohalikust Keremeistrist.
Õige nimetus on muidugi sellel asjal-põhjamastiksi pealekandmise suruõhu püstol.Kaasas on voolik koos pihustiga karpide ja muude nurgataguste tarbeks.
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mu ... tol-walmec" onclick="window.open(this.href);return false;
Ise hankisin kohalikust Keremeistrist.
Õige nimetus on muidugi sellel asjal-põhjamastiksi pealekandmise suruõhu püstol.Kaasas on voolik koos pihustiga karpide ja muude nurgataguste tarbeks.
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mu ... tol-walmec" onclick="window.open(this.href);return false;
55966794/Margus Raska/ margusraska@gmail.com FB.
- Heix
- Huviline
- Postitusi: 1611
- Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
- Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
- Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva
Re: TSI: Keretööde koolitus.
MargusRaska kirjutas:googeldades leiad mitmeid müüjaid.
Ise hankisin kohalikust Keremeistrist.
Õige nimetus on muidugi sellel asjal-põhjamastiksi pealekandmise suruõhu püstol.Kaasas on voolik koos pihustiga karpide ja muude nurgataguste tarbeks.
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mu ... tol-walmec" onclick="window.open(this.href);return false;
Terosoni maaletooja soovitab/pakub hoopis teist püssi kuid see ajab ka asja ära.
E36 m50b20