K: E46 320d
K: E46 320d
Küsimus nimelt, kuidas on lood E46 linna kütusekuluga praeguse ilmaga?
Mul endal automaat käigukastiga, 2.0 diisel 110kw 2002a ning 95% linna kütusekulu kusagil 9.4L/100km.
tundub kuidagi palju või tekitan liialt paanikat?
Teiseks auto soojeneb jube aeglaselt, äkki asi ühes 3st termostaadist.
Kas keegi oskab soovitada kuidas kontrollida iseseisvalt kuna pole lihtsalt lähiajal aega diagnostikaks.. Kusagil 5km otsa peale linnas jõuab umbes sinise näidu lõppu. Töösoojaks ei lähe ka nt 15km maantee sõidu peale, jääb kusagile sinise ja esimes kriipsu vahele.
Mul endal automaat käigukastiga, 2.0 diisel 110kw 2002a ning 95% linna kütusekulu kusagil 9.4L/100km.
tundub kuidagi palju või tekitan liialt paanikat?
Teiseks auto soojeneb jube aeglaselt, äkki asi ühes 3st termostaadist.
Kas keegi oskab soovitada kuidas kontrollida iseseisvalt kuna pole lihtsalt lähiajal aega diagnostikaks.. Kusagil 5km otsa peale linnas jõuab umbes sinise näidu lõppu. Töösoojaks ei lähe ka nt 15km maantee sõidu peale, jääb kusagile sinise ja esimes kriipsu vahele.
E39 530iT
Re: K: E46 320d
Kui kulu on ka reaalne (kompu kontrollitud paak täis meetodiga või siis kulu võetud paak täis meetodiga), siis arvan, et see on automaadi kohta praeguse ilmaga väga hea. Oleneb kui tugevalt parempoolset pedaali kasutada ja mis ajal linnas liikuda. Ma hetkel arvestan linnas manuaaliga ka 9 ja maanteel 5. Suvel sai 8ga linnas hakkama.
Termostaatidest saab vist ainult kontrolllida EGR termostaati proovides seda läbi puhuda vms. Äsja sai vahetatud õe autol kõik 3 termostaati (võtsin kõik UM'st originaalid) ning peale seda läheb küll auto väga kiirelt soojaks (enne ei tahtnud ka üle veerandi väga minna kui soojendus jms järel olid).
Termostaatidest saab vist ainult kontrolllida EGR termostaati proovides seda läbi puhuda vms. Äsja sai vahetatud õe autol kõik 3 termostaati (võtsin kõik UM'st originaalid) ning peale seda läheb küll auto väga kiirelt soojaks (enne ei tahtnud ka üle veerandi väga minna kui soojendus jms järel olid).
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Re: K: E46 320d
Kui termostaat läbi sii kütusekulu suurem, tee korda ja peaks väiksemaks minema.
Re: K: E46 320d
Endal keskmine 7,2 automaadiga. Kulu jaotub peaaegu täpselt 50:50 ning linnas kerge jalaga ning maanteel 90ga rahulikult tiksumine.
Sama probleem temperatuuriga... Seier tõuseb esimese kriipsuni - maanteel vähe alla ja linnas natuke üle... Peaks ka ilmselt termostaadi vahetusele mõtlema.
Sama probleem temperatuuriga... Seier tõuseb esimese kriipsuni - maanteel vähe alla ja linnas natuke üle... Peaks ka ilmselt termostaadi vahetusele mõtlema.
Re: K: E46 320d
Huvitav on see, et auto käis enne ostu Um-is 24p testis ja seal termostaadi vigu ei leitud..996321 kirjutas:Kui termostaat läbi sii kütusekulu suurem, tee korda ja peaks väiksemaks minema.
E39 530iT
Re: K: E46 320d
ERG peaks vea salvestama. Tavalise kohta ei oska öelda kas veateade salvestatakse või ei.
Re: K: E46 320d
EGR oli kindlasti korras kuna seda kontrolliti ekstra koos turboga. Kahtlustan siis käigukasti või tavalise oma. Eks järgmise kuu algul kui aega rohkem peab truumut külastama996321 kirjutas:ERG peaks vea salvestama. Tavalise kohta ei oska öelda kas veateade salvestatakse või ei.
E39 530iT
Re: K: E46 320d
EGR võib ju töökorras olla, kuid termostaat küll mingit viga kuhugi ei salvesta. Termostaat on plastikust jublakas EGR jahuti peal ning seal pole elektroonikaga midagi pistmist.
detail number 8:
Selle vahetus on väga lihtne (kui katted maas, siis alla 10 minuti?) ning isegi Youtubes on õpetus, kuidas seda teha (küll oli vist e39 530d puhul, kuid mõte on täpselt sama).
detail number 8:
Selle vahetus on väga lihtne (kui katted maas, siis alla 10 minuti?) ning isegi Youtubes on õpetus, kuidas seda teha (küll oli vist e39 530d puhul, kuid mõte on täpselt sama).
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13