Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tänud.
Stoppasin samuti selle taga,et ei pannud tühikut cd ja /etc vahele.Nüüd sain tööle.
Windows 7
VMware versioon 6.5-7.0
VAG 409.1 KKL kaabel, masinat pean manuaalselt tuvastama.
Tere!
Inpa installimisel valisin com1 asemel com4 sain lõpuks need kaks ringi mustalt põlema (battery ja ignition) aga kui autoga ühendada siis viskab IFH-0009: No Response from Control Unit.
Oskab keegi aidata,mis tegema pean?
kaabel ise on selline http://www.ebay.com/itm/BMW-USB-OBD-Cab ... 1c20431407
Endal on ka endiselt sama mure et visKab IFH 009 NOT RESPONSE FROM CONTROL UNIT
vaatsain kõik asjad üle milles võiks kala olla,kuid seadetes on kõik nii nagu olema peab.
tekib juba kahtlus et äkki on see interfeis ise rikkis.
Kui alguses inpa käima lased ja vaatad information siis EDIABASi all on näha
ini path : c:\ediabas\bin
ecu path : c:\EDIABAS\ECU
interfase : ADS
Kuid kohe kui annab errori siis tekivad sinna ka küsimärgid
ehk on kellelgi mõtteid.
Sai eile terve õhtu uuritud ja puuritud bimmerforumis.Kuid ikka ei ole saanud ühendust teiste moodulitega. ainuke asi millega ühendust saab on Airbag ja double sun roof panelile.kuid viimsepuhul annab ka mitu korda errorit
Kui mitu korda vajutada YES antud erroril siis lõpuks avab ka terve akna kus juba saab vaadata veakoode ja kustutada neid jne..
Tekkis juba mõte ehk on keegi kodune diagnostik nii hea ja kaeks asja oma silmaga.
võibolla selle kaabliga sa ei saagi ADS-iga autodele ligi. isegi proovisin vag com kaabliga huvipärast e34jaga suhelda ja sain samuti ainult airbagiga ühendust. teiste moodulite puhul lõi samuti errori ette.
Viimati muutis madis666, 04.11.2011 21:33 45, muudetud 1 kord kokku.
Mul inpa töötab kenasti, ei ole küll see kaabel mis süüte asendid näitab aga Dis'i ma käima ei saa annab errorit 200.166. Kas võib viga kaablis olla? Või kas keegi saab tlnas aidata selle disi installeerimisega?
Millega see plokk sul arvuti külge ühendatud on või on sul arvutil see DB9 pesa olemas? Omal põhimõtteliselt sarnane plokk ja arvutil ei ole seda DB9 pesa, siis panin mingi USB adaptri vahele, aga ei hakanud tööle tolle adaptriga. Võibolla sul ka sama probleem?
Ise kasutan IBM T30 ja sellel on see BD9 pesa olemas.
Korra tegin isegi formati arvutile ja lasin sinna peale esimesel lehel soovitatud Tiny XP...
Inpa versioon on 3.0.1 ja installisin kõik nii nagu peab kuid ikka tulutult.
Krudisin OBD adapteri lahti ja sealt vaatas vastu selline pilt.
Pildilt on näha et mõned juhtmed on ühendamata.Kas nii peabki olema?
Ega seal muud vaja pole kui neid 6 karva:
7 - SI-Reset
14 - Kl. 30
15 - L-line
16 - Kl. 15
19 - mass
17 ja 20 - K-line (17 ja 20 kokku ühendatud!)
SI-Resetti OBD 16-ses pesas ei ole. L-line peaks definitsiooni kohaselt olema OBD-s nr 15 aga BMW OBD pistikus seda ei ole, vaata kas sakslane oma adapteris selle ühenduse on teinud. Aga L-liin ei tohiks peale 1997 ehitatud autodel enam probleemiks olla, sest pole kasutuses.
NB! Kui oma adapteril nupust OBD ja ADS vahel valid, pead ikka veenduma, et EDIABAS-i draiver ka õige on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Lappasin terve teema läbi,kuid otsest vastust ei leidnud.Milline kaabel sobib vanale e34 1993a?Kas siis obd,obd2 või ads?Keegi teab ka kust neid tellida?ebayst kahjuks ei leidnud
kri5too kirjutas:Lappasin terve teema läbi,kuid otsest vastust ei leidnud.Milline kaabel sobib vanale e34 1993a?Kas siis obd,obd2 või ads?Keegi teab ka kust neid tellida?ebayst kahjuks ei leidnud
Kas on keegi kokku puutunud juhusega, kus dis ei tööta enam peale service packi installi? Igatahes minul nii juhtus ning ehk on asjale lihtne lahendus?
Kas keegi teab mingit rohtu kursori kehva liikumise parandamiseks DIS-is? Kipub takerduma just mootoriajuga suhtlemisel, sealt tuleb vist rohkem infot peale ja see muudab asja aeglaseks. Äkki on asi COM-pordi seadistuses, et ei suuda infot töödelda?
Kui installida DIS puutetundliku ekraaniga arvutile, kas siis hakkab asi ka vastavalt tööle? Ebay-s on selliseid komplekte viimasel ajal müüki ilmunud, otseselt pole aga ühelgi juurde kirjutatud, et asi ka toimib
teet82 kirjutas:Kas keegi teab mingit rohtu kursori kehva liikumise parandamiseks DIS-is? Kipub takerduma just mootoriajuga suhtlemisel, sealt tuleb vist rohkem infot peale ja see muudab asja aeglaseks. Äkki on asi COM-pordi seadistuses, et ei suuda infot töödelda?
Kui installida DIS puutetundliku ekraaniga arvutile, kas siis hakkab asi ka vastavalt tööle? Ebay-s on selliseid komplekte viimasel ajal müüki ilmunud, otseselt pole aga ühelgi juurde kirjutatud, et asi ka toimib
kas ainult mootori ajuga suhtlemisel siis või mujal ka.... äkki jääb arvuti ise aeglaseks.. vms.. mul endal sellist probleemi ei olnud isegi ibm t30 ga
Kui õigesti mäletan, siis on probleem põhiliselt mootoriajudega suhtlemisel olnud. Kui valin mooduli välja ja hakkab ühendust looma, siis hetkega muutub kursori liikumine väga kehvaks. Asi jääb konkreetselt justkui seina taha kinni, näiteks saan liikuda üles-alla aga mitte vasakule mõne valik-akna suunas. Lülitan siis korraks Windowsi kursori sisse, siis jälle tagasi VMware kursori ja saan natuke edasi liikuda..
Äkki peaks tõesti teist arvutit proovima. Mul muidu see ADS on ka natuke teine kui enamusel, aga selles vast asi pole. Hetkel ajab asi ikka närvi päris mustaks. 5 minuti töö venib poole tunni pikkuseks, sest lihtsalt ei saa normaalselt liikuda ühelt valik-aknalt teisele
EU on Euroopa automaatsed päevasõidu tuled. Tulede lüliti pooltulede asendis, aga süüte välja keeramisel tuled ise kustuvad ja auto käivitamisel paneb auto tuled põlema.
U1 ja US2 on siis USA stiilis päevasõidutuled, erinevus on selles et ühel juhul põlevad täistuled vähendatud võimsusel (võimust on tehase poolt 5 valikut, kui PWM väärtustega mängida on võimalusi muidugi rohkem) ja teisel juhul pool tuled. Kump on kump, seda peab keegi täpsustama
USA ja EU vahe selles, et USA stiili põlevad üksnes esituled, tagatuled ei põle ja salongi armatuuris ka tuled ei põle. Mis asendis tulede lüliti on, ei oska öelda. priitv8 ja PeeterA võivad täpsustad mis täpselt põlevad, kuna nende masinatel on päevasõidutuledena vähendatud võimsusega täistuled.
"A" on seotud vihma ja valgus sensoriga ja on mõeldud selleks, et kui valguse andur tuvastab ette antud väärtusest väiksema valgustugevuse, siis auto paneb päevasõidutuled automaatselt põlema. Õhtuhämaruses või nt tunnelis sõites.
Sain NCS Experdi tööle ja kodeerimine kenasti õnnestub (modified vag com kaabel+win732bit).
Küsimus on nüüd selles, et millistes moodulites tuleks mida muuta, et FL LED tagatuled ei väreleks.
LCM.C18 moodulis sai aktiveeritud LED tagatuled, kuid PWM vist jätkab toimist, sest nurkmised tuled
(touring) värelevad edasi. Samas tundub, et luugipealne tuli ei värele või teeb seda nii vähe, et pole märgatav. Kodeerisin maha ka tagatulede külmad-kuumad kontrollid.
Touringul tagatuled nii kere kui luugi küljes, kas võtsid mõlemal kontrollid maha?
Kas piirdusid üksnes tulede külma/kuuma kontrolli deaktiveerimisega või võtsid maha ka veateate kuvamise? Kas armatuuris veadeadet annab?
kas keegi sellist aparatuuri ka ostnud on? http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=523782
ma nimelt ei saa ligi vanematele e36-tele.enda masina e36 -95 m52 mootori andmed saan ilusti kätte,kuid 95a m43 andmeid ei näita.näitab vaid abs ja airbage.
kas sellise jamaga ei olegi võimalik midagi teha,või on mingi programm vale?
mis seade tuleks osta,et saaks 91-95 a e34 ja e36tele ka ligi.oleks vaia vaid vigu ja live datat vaadelda.lambdad jne.