TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Kuna siin foorumis on suht palju jutte selle "neetud" tihendi probleemist ( kütuse alla vajumine, õhumullid torustikus jms.), siis tegin asja ära ja jagan ka teistega. Sorry, et pildid sellise kvaliteediga. Lisan, et tegu on Touringuga, kuid sedaan on sama põhimõttega.
1.Tööriistad: ristpeaga kruvikeeraja, kummikindad, kandelamp, kaltsu, õlled ( omal vastutusel ja enda maitse järgi).
Optimaalne tööaega on 60 min.
2. Uninstall: pagassi pehme sisu osaliselt välja, seejärel avaneb selline pilt:
Seejäre kaane kruvid ära, kaas maha. Seal all ongi paak koos õhutustoru, tagasivoolu ja pealevooluga.
3. Kogu pumba ja ujuki kupatus kinnitub paagi peal olevasse auku käega keeratava rõngaga. Soovitavalt võiks enne torude ja rõnga lahti keeramist nende ümbrus ära puhastada. Samuti võiks paagi eelnevalt tühjemaks sõita.
4. Laske lahti peale- ja tagasivoolu voolikute klambrid ja eemaldage voolikud. Mul olid nad suht kõvasti kinni. Kindlasti märgistage voolikud, et pärast valesti tagasi ei paneks.
5. Eemaldage pistik. See käib väikese trikiga ( liigutava lukustiga).
6. Keerake lahti suur rõngas ( sellest jäigi mul kogemata pilt tegemata ).
7. Kogu kupatus liigub paagist väljaspoole, kuid ei tule veel ära ( pump on paagi põhjas kinni). Selleks tuleb lahti keerata kütusevoolik, mis tuleb pumba küljest. Samuti on natuke mässamist juhtmetega. Soovitavalt võtke seejärel välja ujuki osa. Sellel hetkel võite kütusega ennast ja autot määrida, aitab kalts. Pumba ja ujuki vahelist juhtmete ühendust pole vaja lahti võtta, sest juhtmed on seal paagis piisavalt pikad.
8. Seejärel eemaldage pump. Asub see pumba konstruksiooni ümbritseva plastikraami sees, mis kinnitub paagi põhja (seda ei peagi eemaldama). Abiks on kindlasti kandelamp. Pumba küljes on kaks plastikust kõrva, mis asuvad tagasillaga paralleelselt. Neid tuleb sõrmedega natuke sissepoole painutada ja PLAKSTI, pump on suure raami seest väljas ja saategi kogu kupatuse välja tõsta. Avaneb selline olukord.
9. Nagu näete järgmiselt pildilt, siis pumba otsas olev kütuse võttur ( messingi moodi sõel) on paksult ummistunud.
Kusjuures aasta tagasi puhastasin seda!!! Seega, puhastage ta ära. Ilus oleks ka paak seest puhtaks teha, kuid see on teie otsustada.
10. "O" rõngas on see roheline
uus maksis 11 krooni
Mõõduks 7x1,5 mm ( kui müüja hakkab jahuma sisemisest või välimisest mõõdust, siis ütelge, et joonisel märgitud mõõt on selline, ta peab pointile pihta saama).
11. Vahetate rõngas ja kogu teema tagurpidi kokku. Midagi valesti panna ei saa, kuigi vaadake, et see rõngaga toru ikka enda pessa läheb.
Ah jaa, ujukist ka. Kuna lootsin, et suudan parandada tüüpilist jama, et kui paagis alla 30L kütte, hakkab näidik segast panema. Aga kahjuks on see suht võimatu
Nimelt ujuki torus liigub ümarik element, mis siis ulbiki kütuse pinnal . Samas jooksevad temast läbi kolm valge toru täies pikkuses olevat kolm juuksekarva jämedust reostaadi põhimõttel töötavat terminaaljuhet. Järelikult on alumised otsad neil kulunud ja seal jama asubki. Mingi teoreetiline võimalus oleks küll see valge toru lahti võtta ja liikuva elemendi sees olevaid klemme pingutada/puhastada.. kuid seda ma ei teinud. Igaksjuhuks.
Seega jõudu, keerulist pole midagi
terv.
Genne
1.Tööriistad: ristpeaga kruvikeeraja, kummikindad, kandelamp, kaltsu, õlled ( omal vastutusel ja enda maitse järgi).
Optimaalne tööaega on 60 min.
2. Uninstall: pagassi pehme sisu osaliselt välja, seejärel avaneb selline pilt:
Seejäre kaane kruvid ära, kaas maha. Seal all ongi paak koos õhutustoru, tagasivoolu ja pealevooluga.
3. Kogu pumba ja ujuki kupatus kinnitub paagi peal olevasse auku käega keeratava rõngaga. Soovitavalt võiks enne torude ja rõnga lahti keeramist nende ümbrus ära puhastada. Samuti võiks paagi eelnevalt tühjemaks sõita.
4. Laske lahti peale- ja tagasivoolu voolikute klambrid ja eemaldage voolikud. Mul olid nad suht kõvasti kinni. Kindlasti märgistage voolikud, et pärast valesti tagasi ei paneks.
5. Eemaldage pistik. See käib väikese trikiga ( liigutava lukustiga).
6. Keerake lahti suur rõngas ( sellest jäigi mul kogemata pilt tegemata ).
7. Kogu kupatus liigub paagist väljaspoole, kuid ei tule veel ära ( pump on paagi põhjas kinni). Selleks tuleb lahti keerata kütusevoolik, mis tuleb pumba küljest. Samuti on natuke mässamist juhtmetega. Soovitavalt võtke seejärel välja ujuki osa. Sellel hetkel võite kütusega ennast ja autot määrida, aitab kalts. Pumba ja ujuki vahelist juhtmete ühendust pole vaja lahti võtta, sest juhtmed on seal paagis piisavalt pikad.
8. Seejärel eemaldage pump. Asub see pumba konstruksiooni ümbritseva plastikraami sees, mis kinnitub paagi põhja (seda ei peagi eemaldama). Abiks on kindlasti kandelamp. Pumba küljes on kaks plastikust kõrva, mis asuvad tagasillaga paralleelselt. Neid tuleb sõrmedega natuke sissepoole painutada ja PLAKSTI, pump on suure raami seest väljas ja saategi kogu kupatuse välja tõsta. Avaneb selline olukord.
9. Nagu näete järgmiselt pildilt, siis pumba otsas olev kütuse võttur ( messingi moodi sõel) on paksult ummistunud.
Kusjuures aasta tagasi puhastasin seda!!! Seega, puhastage ta ära. Ilus oleks ka paak seest puhtaks teha, kuid see on teie otsustada.
10. "O" rõngas on see roheline
uus maksis 11 krooni
Mõõduks 7x1,5 mm ( kui müüja hakkab jahuma sisemisest või välimisest mõõdust, siis ütelge, et joonisel märgitud mõõt on selline, ta peab pointile pihta saama).
11. Vahetate rõngas ja kogu teema tagurpidi kokku. Midagi valesti panna ei saa, kuigi vaadake, et see rõngaga toru ikka enda pessa läheb.
Ah jaa, ujukist ka. Kuna lootsin, et suudan parandada tüüpilist jama, et kui paagis alla 30L kütte, hakkab näidik segast panema. Aga kahjuks on see suht võimatu
Nimelt ujuki torus liigub ümarik element, mis siis ulbiki kütuse pinnal . Samas jooksevad temast läbi kolm valge toru täies pikkuses olevat kolm juuksekarva jämedust reostaadi põhimõttel töötavat terminaaljuhet. Järelikult on alumised otsad neil kulunud ja seal jama asubki. Mingi teoreetiline võimalus oleks küll see valge toru lahti võtta ja liikuva elemendi sees olevaid klemme pingutada/puhastada.. kuid seda ma ei teinud. Igaksjuhuks.
Seega jõudu, keerulist pole midagi
terv.
Genne
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Täiesti teostatav ja toimiv lahendus. Traadid ka kokkupanemisel üle pingutada. Kui mälu ei peta, oli selle töö jaoks tarvis ka jootekolbi. Nitrolahusti on kontaktide puhastamisel abiks.Genne kirjutas:... Mingi teoreetiline võimalus oleks küll see valge toru lahti võtta ja liikuva elemendi sees olevaid klemme pingutada/puhastada..
..
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Tubli teema!
Et vältida juba mainitud...
Et vältida juba mainitud...
siis lisan, et 100% sama.Lisan, et tegu on Touringuga, kuid sedaan on sama põhimõttega.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Kas keegi seletaks ära mida see tihend tihendab? Võtsin välja, uurisin küll, aga pihta ei saanud. Ära vahetasin igaks-juhuks küll (tihend maksis krooni tihendikeskuses)
- RakvereRuss
- Huviline
- Postitusi: 230
- Liitunud: 18.12.2010 11:24 03
- Asukoht: Rakvere
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Kahjuks ei näe pilte
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Samuti ei näe,proovi palun korda teha.
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Sorry, teeks küll korda, aga mul ei ole enam pilte fotikas alles.
Miks nad siit foorumist ära kadusid, seda ma ei tea....
Aga kuna töö iseenesest pole mingi raketiteadus, siis pole vast hullu...
Miks nad siit foorumist ära kadusid, seda ma ei tea....
Aga kuna töö iseenesest pole mingi raketiteadus, siis pole vast hullu...
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
- RakvereRuss
- Huviline
- Postitusi: 230
- Liitunud: 18.12.2010 11:24 03
- Asukoht: Rakvere
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Loodame jah, püüan sedasamust kohe tegema hakata, vahetan 0 rõnga ära ja pumbaGenne kirjutas:Sorry, teeks küll korda, aga mul ei ole enam pilte fotikas alles.
Miks nad siit foorumist ära kadusid, seda ma ei tea....
Aga kuna töö iseenesest pole mingi raketiteadus, siis pole vast hullu...
eks ole näha kas saan hakkama või ei ... pump 0,24 bari mis soetasin... räägiti, et õige asi.
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Pildid kadusid mitte siit vaid http://motoclub.pri.ee lehelt.Genne kirjutas:Sorry, teeks küll korda...
Miks nad siit foorumist ära kadusid, seda ma ei tea....
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Tegin mõned klõpsud, äkki on kellelegi abiks.
Ilus oleks ennem avamist puhtaks kõik teha.
Roheline väike o-ring ongi teie sõber/vaenlane.
Ilus oleks ennem avamist puhtaks kõik teha.
Roheline väike o-ring ongi teie sõber/vaenlane.
- RakvereRuss
- Huviline
- Postitusi: 230
- Liitunud: 18.12.2010 11:24 03
- Asukoht: Rakvere
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
mhm, õnneks hea lihtne töö, võtab lihtsalt veidi aegatulcyzte kirjutas:Tegin mõned klõpsud, äkki on kellelegi abiks.
Ilus oleks ennem avamist puhtaks kõik teha.
Roheline väike o-ring ongi teie sõber/vaenlane.
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Sooviks samuti teada.Endal selline probleem,et see toru kuhu otsa see tihend käib see on sinna korpuse sisse ära murdunud:(Ragnar74 kirjutas:Kas keegi seletaks ära mida see tihend tihendab? Võtsin välja, uurisin küll, aga pihta ei saanud. Ära vahetasin igaks-juhuks küll (tihend maksis krooni tihendikeskuses)
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Tartus on selliseks tihendimüügi kohaks BaltFlex, asukohaga Vasara tn.
Hind 0.80 EUR
Hind 0.80 EUR
2 Fucking Fast 4 U
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Kas e39-l sama teema ?
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Kui pole uut tihendit käepärast, on üheks lahenduseks santehnikas kasutatava õhukese valge teflonteibi kasutamine. Kerid mõned tiirud tihendi soone põhja ja lükkad tihendi peale tagasi. Piltlikult öeldes teeb see tihendi pisut paksemaks ja toimib laitmatult.
..
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: TSI: E34 525TDS paagisisese pumba "O" tihendi vahetus
Täna sai endalgi asi ära tehtud. Tõesti väärt õpetus, Tänud! Punkti 7 juures ma leidsin, et polegi mõtet seda kütusevoolikut pumba ja ujuki (anduri) vahelt lahti ühendada. Aitas anduri otsapidi välja tõstmine ja siis juba ajasin käe sisse ja tõmbasin pumba välja, lihtsalt vähem jebimist selle voolikuklambriga, muud midagi. Sõel oli küll üllatavalt puhas, aga vahetult sõela all oli kül ilge jama. 20 min käelist tegevust ja asi olemas.
N4pst3r
N4pst3r