Oled ikka kindel et tross vigane, võib olla lihtsalt klotse vaja timmida, selle kohta foorumis õpetus olemas.
Kui piisavalt tahtmist siis on kõik võimalik.
Sumps tuleb eest võtta kas terve sumps (varu uued tihendid ja vask poldid igaks juhuks), kui keskelt pooleks ei käi või kui veab siis tagumine osa. Kuumakaitseplekid lahti lasta ja kasti poolne plekk eemaldada, kardaani tugilaagel lahti lasta, siis on piisavalt opereerimis ruumi ja saad salongi poolse otsa ära vahetada. Seal pm vana väljatõmbamise ja uue sisse lükkamise vaev, kui käsipiduri kang all hoida.
Kui trossi kinnitusklambrite vahele lükkad, veendu et klamber trossi kaitsekummi katki ei tee. Seal 2 metallist klambrit, mis üsna kitsa vahega ja kui jõuga pressid, siis võidki katte katki teha ning sealt saab niiskus sisse ja hakkab pahandust tegema. Ma kangutasin klambrite vahed suuremaks, et tross kergemalt vahele läheks.
Siis võid pm kõhualuse tagasi kokku laduda ja käändtelge minevat otsa vahetama asuda. Kui on õnne ei pea hakkama käändtelge küljest võtma, et otsa välja puurida alumiiniumist. Hetkel rohkem juhendada ei oska, kuna endal ka käändmiku poolse otsa vahetus pooleli
Hästi varustatud varuosapoodides peaks sellist jubinat leidma. Aga vaata et õige poole oma tellid, kuna parem ja vasak erinevad pikkuses ca 4,5 cm. Juhi poole (vasak) oma on pikem kui kaasreisija poole oma.