Tere!
Tahaksin niisama jagada kogemusi. Nimelt hakkas u. 3 kuud tagasi minu auto käigukast imelikku häält tegema (nagu oleks kruusakivi kuskil vahel).Uurisin siis spetsialistide käest (nimesid nimetamatta) arvati, et turbiin/hüdrotrafo/hüdromuhv...kuidas keegi nimetab, hakkab otsa saama! Olin nendega nõus...siis hakkasin uurima , et kui ma ise tahaksin turbiini vahetada kas nad veidike infot jagavad Mnjaaaaa öeldi aga palun, käigukast on raudselt metallipuru täis ja terve kast tuleb pulkadeks võtta! See jutt ikka veits hirmutas, aga see polnud vale....!!! Võtsin siis ise julguse kokku, et saagu mis saab ja arutasin selle kasti lahti. Metallipuru oli õnneks kõik filtris ja kasti põhjas! Aga õlipump oli juba kuivale jäänud niiet 4 pakki sidurikettaid pidin ära vahetama. Pump ise oli kõige selle juures ellu jäänud! Arutasin lahti ka kastiaju, see tundus alguses ikka suht ulme, aga sai seegi puhtaks pestud. Kokkuvõttes: Saab mõned keerulised asjad ise ka ära tehtud, kui on koht, aeg ja viitsimust infot koguda! Auto sõidab nüüd tunduvalt paremini kui ennem
Kulud kokku: 110 eur. Turbiin(romulast), 25 eur. 5 ketast (kasutatud) u. 20 ketast sain tuttava käest , õli 10L+filter ja oma töö!
tammoja1@hot.ee 51-75-418
Mõned pildid ka!!!
E39 automaatkäigukasti rike!
Re: E39 automaatkäigukasti rike!
Kõige raskem on asja juures see et: kast kalub ma arvan 100kg.- seda suht raske tagasi saada. 3* meest on norm.
Muu on kõik nagu lego- suht huvitav on see , viitsimise asi.
Muu on kõik nagu lego- suht huvitav on see , viitsimise asi.
Re: E39 automaatkäigukasti rike!
Tore, et keegi on ka asjast nii aru saanud nagu on.olx29 kirjutas:Tere!
Tahaksin niisama jagada kogemusi. Nimelt hakkas u. 3 kuud tagasi minu auto käigukast imelikku häält tegema (nagu oleks kruusakivi kuskil vahel).Uurisin siis spetsialistide käest (nimesid nimetamatta) arvati, et turbiin/hüdrotrafo/hüdromuhv...kuidas keegi nimetab, hakkab otsa saama! Olin nendega nõus...siis hakkasin uurima , et kui ma ise tahaksin turbiini vahetada kas nad veidike infot jagavad Mnjaaaaa öeldi aga palun, käigukast on raudselt metallipuru täis ja terve kast tuleb pulkadeks võtta! See jutt ikka veits hirmutas, aga see polnud vale....!!!
Edu!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: E39 automaatkäigukasti rike!
Peale ja maha monteerisin ma kasti üksinda, selleks on pukidDanil523 kirjutas:Kõige raskem on asja juures see et: kast kalub ma arvan 100kg.- seda suht raske tagasi saada. 3* meest on norm.
Muu on kõik nagu lego- suht huvitav on see , viitsimise asi.
Re: E39 automaatkäigukasti rike!
Tubli
Kaua aega läks?
Kaua aega läks?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: E39 automaatkäigukasti rike!
Tegin oma autot õhtuti peale "riigitööd" (st. peale kl. 17:00) !! Kokku läks täpselt nädal, koos juppide otsimisega jne.... Enamus vajaminevad sidurikettad sain õnneks kolleegi käest, turbiini ostsin romulast.Genne kirjutas:Tubli
Kaua aega läks?
Kui ainult tööaega arvestada (eeldades, et tööriistad, tõstukid ja muu vajalik olemas on) siis rahulikult nokitsedes umbes 3 tööpäeva. Seal hulgas ka simmerlingide vahetus (kasti esimene, tagumine ja mootori tagumine)