Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kuidas aru saada et Kat. on umbes või sumps vajaks mingit hooldust... 525tds- e39 siis. Kas kati maha-lõikamine muudab midagi paremaks. (Mingeid probleeme pole -huvi pärast -läbisõit juba suur)
Pooltulede külmkontrolli välja kodeerimine ksenoon tulede puhul on asja juure ju kõige väiksem töö.
Lisaks on vaja vanalt LCM VIN kood, läbisõit ja muud kodeerandmed uuele üle kanda.
Aga õppind mehed teevad õigete riistadega asja ära.
joffe kirjutas:Kas on keegi kuskil kohanud illustratiivset materjali parkimisandurite paigutuse kohta erinevatel autodel? Konkreetselt oleks vaja skeemi andurite paigaldamiseks E34 Touringule. Aitäh, kes oskaks nõu anda!
joffe kirjutas:Kas on keegi kuskil kohanud illustratiivset materjali parkimisandurite paigutuse kohta erinevatel autodel? Konkreetselt oleks vaja skeemi andurite paigaldamiseks E34 Touringule. Aitäh, kes oskaks nõu anda!
joffe kirjutas:Kas on keegi kuskil kohanud illustratiivset materjali parkimisandurite paigutuse kohta erinevatel autodel? Konkreetselt oleks vaja skeemi andurite paigaldamiseks E34 Touringule. Aitäh, kes oskaks nõu anda!
Kojamehe kangi otsas on nupp. Vajutad seda, siis laseb kõigepealt sealt väikesest paagist törtsu kangemat "intensiv" kraami akna peale ja siis uhab põhipaagist veega üle
Kas m60 mootor peaks soojenema kiireminmi kui m30?
Hetkel läheb mu m30 palju kiiremini soojaks kui m60 (seier keskele).
M60-nel sai äsja vahetatud peetis viscosidur.
Vale termostaat ? Auto toodud kunagi Sveitsist.
Panin täna auto käima ja külma mootoriga on ventikas (äsja vahetasin viscosiduri) kohe jäigalt taga
Seisma ei jää kui rullis ajalehega proovida.
Mootor m60b40.
Kas m60 mootor peaks soojenema kiireminmi kui m30?
Hetkel läheb mu m30 palju kiiremini soojaks kui m60 (seier keskele).
M60-nel sai äsja vahetatud peetis viscosidur.
Vale termostaat ? Auto toodud kunagi Sveitsist.
Panin täna auto käima ja külma mootoriga on ventikas (äsja vahetasin viscosiduri) kohe jäigalt taga
Seisma ei jää kui rullis ajalehega proovida.
Mootor m60b40.
Peab see nii olema, või on uus viscosidur vigane?
oeh.
Päris 100% pead ei anna, aga külma mootoriga ei tohiks visco nii palju kaasa vedada ,et isegi ajalehe rulliga seda seisma ei saa
Enda masinal on võimalik külma mootori visco kinni pidada aga sooja mot. hakkab juba näppe lõhkuma
Kas m60 mootor peaks soojenema kiireminmi kui m30?
Hetkel läheb mu m30 palju kiiremini soojaks kui m60 (seier keskele).
M60-nel sai äsja vahetatud peetis viscosidur.
Vale termostaat ? Auto toodud kunagi Sveitsist.
Panin täna auto käima ja külma mootoriga on ventikas (äsja vahetasin viscosiduri) kohe jäigalt taga
Seisma ei jää kui rullis ajalehega proovida.
Mootor m60b40.
Peab see nii olema, või on uus viscosidur vigane?
oeh.
Päris 100% pead ei anna, aga külma mootoriga ei tohiks visco nii palju kaasa vedada ,et isegi ajalehe rulliga seda seisma ei saa
Enda masinal on võimalik külma mootori visco kinni pidada aga sooja mot. hakkab juba näppe lõhkuma
Seda minagi.Ajalehe rulliga pole lootustki seisma saada , täiesti jäigalt järgi.
Teiset autol m30 mootoriga saab tiiviku kasvõi teispidi käima panna külma mootoriga.
Äkki keegi teeks `puust ja punaseks`selgeks tagurdustule anduri asukoha ja vahetuse kohta. Autoks on E34 525 125kw 1989 manaal. Üks räägib et kusagil käigukasti juures, teine et tagasilla ümbruses... Aitäh ette.
topfuel kirjutas:Mul on just vaja xenon pirniga tekitada ühtlane valguskiir e. siis tavaline luubiga halogeen tuli ja xenon kit sisse
sa pead siis seal tule sees seda plekki(katik) ise ringi töötlema. siis peaks sul olemasama sugune tule joon nagu õigel xenon tulel. ise olen teinud inglismaa tulest euroopa oma vaja lihtsalt see plekk teisipidi keerata ja üks auguke kinni panna.