Autoks E39 520i 2000, 110kw.
Probleem selles, et kuu aega tagasi kuskil lõi sõites mootorist õli välja, karterituulutusklapp oli umbes. Sai vahetatud karterituulutus, voolikud sai peensusteni puhtaks pestud ning vahetatud veel plokikaanetihend.
Mõned päevad peale remonti lõi aegajalt õlitule (anduri tuli) põlema. Sai veel mingi 40km sõidetud ning siis sai vähe uuritud autot alt ja õli jälle kergelt väljas(juhtus 2x), paremal mootori poolel. Esimene kord jälile ei saadud ja asi kordus uuesti, eeldatavasti õlifiltri all mingi tihendi leke või see voolik millel pressitud metall otsad. Sai need korrigeeritud ja õli püsib sees . Aga täna jälle (õues temp. hommikul -10) kui sai tööl uuritud seda karterituulutuse küljest tulevat voolikut mis asub mootori peal, suht ventika juures. Ja jällegi kergelt möga täis ja kondentsi.
Probleem just külmaga esile kerkinud, igapäev hommikul 35km sõitu ja õhtul sama palju. Mootorit on pestud ja termostaat vahetatud aga ikkagi probleem kondentsiga. .
Foorumis teemasid küll karterituulutusklapi kohta aga ei leia ühtegi postitust, mis selgitaks olukorda kui probleem kordub.
E39 probleem kondentsiga.
E39 probleem kondentsiga.
E39 520 00
Re: E39 probleem kondentsiga.
kas kellelgi pole siis tõesti nõu anda?
Muidugi nüüd soojade ilmadega asi korras aga uus sügis tulekul kui külmad jälle tagasi.
Muidugi nüüd soojade ilmadega asi korras aga uus sügis tulekul kui külmad jälle tagasi.
E39 520 00
Re: E39 probleem kondentsiga.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... #p14382236Frozen kirjutas:kas kellelgi pole siis tõesti nõu anda?
Muidugi nüüd soojade ilmadega asi korras aga uus sügis tulekul kui külmad jälle tagasi.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: E39 probleem kondentsiga.
Ei oska nagu midagi uut välja lugeda ja ei tahaks mingit "mäkaiverismi" teostama. Kui asi nii tehtud siis peaks töötama või tõesti siis bmw inseneridel on kehvalt see asi lahendatud selle mootori puhulvaikeboa kirjutas:http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... #p14382236Frozen kirjutas:kas kellelgi pole siis tõesti nõu anda?
Muidugi nüüd soojade ilmadega asi korras aga uus sügis tulekul kui külmad jälle tagasi.
E39 520 00
Re: E39 probleem kondentsiga.
Pane äkki kirja ka, mis õliga sõidad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 probleem kondentsiga.
auto ostmisest saati olen pannud BP Visco 5000 seega 4a. Aga nüüd kui see karterituulutus läks siis pandi Castrol 5w 40.
Mõni siin väidab, et peaks kasutama hoopis 5w 30-et või 0w 30-t??
õlivahetused olnud alati enamvähem läbitud 10 000km juures.
Mõni siin väidab, et peaks kasutama hoopis 5w 30-et või 0w 30-t??
õlivahetused olnud alati enamvähem läbitud 10 000km juures.
E39 520 00