E39 Küsimus esimesed veljed
E39 Küsimus esimesed veljed
Tere,
Mul selline küsimus , et kas sobiksid e39le ette veljed : 18x9, ET24
Ettetänades Henry
Mul selline küsimus , et kas sobiksid e39le ette veljed : 18x9, ET24
Ettetänades Henry
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1266
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
Kui sa natuke ringi vaataks siis Üldise all on eraldi teema velgede ja rehvide kohta!
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci Praegu: F11 3.0xD, E46 328Ci
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
Sobiksid küll, kuid varu omale varakult paar roolivõimu ette ära.
Alusta ka käte treeninguid:)
Üldiselt ei ole mõtet üle 8J ette panna, samas sõltub ka suurenisti rehvist.
Mul on 8.5 ja rehv 245 - see on ikka jube.
Kui sinna aga 225 peale pigistada, jääb strech ja ei kisu enam niiväga.
Alusta ka käte treeninguid:)
Üldiselt ei ole mõtet üle 8J ette panna, samas sõltub ka suurenisti rehvist.
Mul on 8.5 ja rehv 245 - see on ikka jube.
Kui sinna aga 225 peale pigistada, jääb strech ja ei kisu enam niiväga.
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
to võss : Nüüd on vist natuke hilja seda mujale teha ka, õpin oma veast
to leko : Mul juba 245/40 Rehvid olemas. Otsin velgi nendele, ühed 9"ised hakkasid silma, head näevad välja. Ega vist vahet pole kas on 8" või 9" kui rehv on nii kui nii sama? Või on? Mis teema selle roolivõimuga, palju selle eluiga väheneda võiks?
to leko : Mul juba 245/40 Rehvid olemas. Otsin velgi nendele, ühed 9"ised hakkasid silma, head näevad välja. Ega vist vahet pole kas on 8" või 9" kui rehv on nii kui nii sama? Või on? Mis teema selle roolivõimuga, palju selle eluiga väheneda võiks?
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
kunagi ühel oli müügil veljed: Ees 18x9 taga 18x12 (või oli ees 10 ja taga 13 - krt ei mäleta täpselt)
Ja kuna just olin omale 8.5 ette pannud, siis küsisingi, et kuidas ta **** sellega sõita suudab ja vastuseks oligi midagi sellist: Noh, käed peavad tugevad olema ja hetkel on juba teine roolivõim.
Täpset roolivõimu eluiga ei oska öelda:)
Ilmselt ei ole vahet jah kas 8 või 9 kui rehv sama. Soovitaksin sulle praegu nt, et jäta omale need 245 mõlemad paarid taha ja osta üks paar 225 või 235 ette.
Ja kuna just olin omale 8.5 ette pannud, siis küsisingi, et kuidas ta **** sellega sõita suudab ja vastuseks oligi midagi sellist: Noh, käed peavad tugevad olema ja hetkel on juba teine roolivõim.
Täpset roolivõimu eluiga ei oska öelda:)
Ilmselt ei ole vahet jah kas 8 või 9 kui rehv sama. Soovitaksin sulle praegu nt, et jäta omale need 245 mõlemad paarid taha ja osta üks paar 225 või 235 ette.
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
Huvitav, mis ABS sellise koosluse peale ütleb. Ees 235 taga 245?leko kirjutas:Ilmselt ei ole vahet jah kas 8 või 9 kui rehv sama. Soovitaksin sulle praegu nt, et jäta omale need 245 mõlemad paarid taha ja osta üks paar 225 või 235 ette.
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
Kui selles probleem on siis võiks seda mainida, olen nagu näinud paljudel ees kitsamaid ja taga laiemaid. Peaks see siis ABS-ile kuidagi kahjulik olema?
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
leko kirjutas:Kui selles probleem on siis võiks seda mainida, olen nagu näinud paljudel ees kitsamaid ja taga laiemaid. Peaks see siis ABS-ile kuidagi kahjulik olema?
Asja paneb paika ratta diameeter, kui diameeter erinev siis ratta kiiruseid näeb ABS erinevalt ja ABS/veojõukontroll võib kergemini rakenduda. On olnud juhuseid kus kast ei vaheta käike sellepärast . Lubatud erinevus oli vist 5%. Enda autol on 235/45/17 ees ja 255(265)/40/17 taga. Kohalt kiirendades hakkas 255 laiuse rehviga veojõukontroll kergemini tööle kui 265 laiusega. Kui on 235 ees ja 245 taga ja kõrgus ühesugune siis võib probleem tekkida kuid ei pruugi, kuna erinevad rehvitootjad ja mustrid/sügavus on erinevad.
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
Ma arvan et offset ei sobi, ratas tuleb koopast väga välja, aga sõltub mis rehvi peale paned. Aga ma ei soovita ette laiemat kui 235 panna ja rehve valides jälgi et esi ja taga telje rataste diameetrid väga palju ei erineks.
Mu eelmisel masinal oli ees 17×8,5 ja ET 13. ja 255/40 rehviga jäid esimesed rattad koopa välis servaga tasa.
Aga jah, tänu sellele pidi enamus ajast roolist tugevalt kinni hoidma, kuna rööbastes kippus kiskuma ja ega selline kooslus hästi esisilla juppidele ja roolivõimule ei mõju.
Mu eelmisel masinal oli ees 17×8,5 ja ET 13. ja 255/40 rehviga jäid esimesed rattad koopa välis servaga tasa.
Aga jah, tänu sellele pidi enamus ajast roolist tugevalt kinni hoidma, kuna rööbastes kippus kiskuma ja ega selline kooslus hästi esisilla juppidele ja roolivõimule ei mõju.
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
Kas mitte ei ole, et mida suurem "et"(offset) seda seespool on velg koopas?vahur_s kirjutas:Ma arvan et offset ei sobi, ratas tuleb koopast väga välja, aga sõltub mis rehvi peale paned. Aga ma ei soovita ette laiemat kui 235 panna ja rehve valides jälgi et esi ja taga telje rataste diameetrid väga palju ei erineks.
Mu eelmisel masinal oli ees 17×8,5 ja ET 13. ja 255/40 rehviga jäid esimesed rattad koopa välis servaga tasa.
Aga jah, tänu sellele pidi enamus ajast roolist tugevalt kinni hoidma, kuna rööbastes kippus kiskuma ja ega selline kooslus hästi esisilla juppidele ja roolivõimule ei mõju.
Kas selline jutt võib õige olla?:
"9" width on the front with ET24mm will be close to running e39 M5 OEM 18x9.5 on the front which requires 3mm spacer to get more inner clearance ((B) section on my diagram above).
Re: E39 Küsimus esimesed veljed
Minu viga nii on õige jah et mida suurem positiivne ET seda rohkem koopasse velg läheb.