Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Sain oma eelmisele murele jälile vast, turtsub ja puterdab rohkem, kui on külm ilm-nimelt eelsüüteküünlad vajavad vastu vahetust.
Siit aga järgmine küsimus: soojalt käivitades tahab pikka ketramist, aga kui gaas põhja vajutada ja siis starterit anda, läheb 1-2 sekundiga käima. Kas gaasivajutamine mõjub halvasti ning asi arvatavasti kulunud pumbas?
Autoks endiselt 318 tds.
Ette tänades.
Heavy kirjutas:Sain oma eelmisele murele jälile vast, turtsub ja puterdab rohkem, kui on külm ilm-nimelt eelsüüteküünlad vajavad vastu vahetust.
Siit aga järgmine küsimus: soojalt käivitades tahab pikka ketramist, aga kui gaas põhja vajutada ja siis starterit anda, läheb 1-2 sekundiga käima. Kas gaasivajutamine mõjub halvasti ning asi arvatavasti kulunud pumbas?
Autoks endiselt 318 tds.
Ette tänades.
Kõrgsurvepump. Remont on üldiselt vist kallis kuna vahetada tuleb kõik plunserid jm pudinad.Ja kui juba pumpa tehe siis pihustid kaasaarvatud, muidu tekivad muud tõrked muudel asjaoludel.
Heavy kirjutas:Aga kui näiteks jätkata samamoodi, et gaasi soojalt käivitamisel, kas see mõjub millelegi negatiivselt?
Kui loogiliselt mõelda, mis selles kahjulikku saab olla? Paljud käivitavadki nii, nii bensukaid kui dislasid, seda siis lihtsalt vanast harjumusest(nõukaaegsest) ja pole midagi!
Heavy kirjutas:Aga kui näiteks jätkata samamoodi, et gaasi soojalt käivitamisel, kas see mõjub millelegi negatiivselt?
Kui loogiliselt mõelda, mis selles kahjulikku saab olla? Paljud käivitavadki nii, nii bensukaid kui dislasid, seda siis lihtsalt vanast harjumusest(nõukaaegsest) ja pole midagi!
Kui loogiliselt mõelda, siis külma mootoriga (eriti talvel) on õli alles paks ja kõk vanni põhjas. Kui kohe käivitamisel tuuritama hakata siis käib "kuivalt" mis ei ole eriti hea mootorile
Ega ma seda mõelnudki, et külma mootoriga hakkad kohe piirajasse ajama. Muidugi on külma ilmaga algul õli määrdeomadused halvemad kui soojalt, kuid käivitamisel korra pöördeid üles ajades ei tohiks küll mootorit ära tappa. Enda autol seda muidugi ei praktiseeri.
Parandage mind, kui ma eksin, kuid mina sain aru, et soojalt käivitades tahab ketramist, ning 'gaaspõhjas' käivitamist kasutab ta ainult siis. Soojast peast ei ole õli paks ega vanni põhjas ju?
Kas keegi oskab seletada kuidas käivad E39 väljast need kroom liistud ära. Või on kusagil netis õpetus? Ilmselt tegemist ei ole väga keerulise süsteemiga aga igaksjuhuks kruvikat vahele ei aja.