E32 730 palju probleeme
E32 730 palju probleeme
Tere!
Autoks 730, 87 aasta ning esineb paar probleemi.
Suurim neist seotud automaat käigukastiga. Nimelt kui panna sport rezhiimi peale, siis kick-downiga kiirendades ei vaheta käiku üles. Economy mode on samuti kuidagi imelik. Ja M (mis rezhiim see üldse on?) on üldse kuidagi uimane. Kui nüüd päris aus olla, siis ei lähe ta üldse edasi. Sest kick-downiga ei vaheta käiku üles ja enne seda on nagu tigu.
Mis selle käigukastiga nüüd lahti on siis?
Teine probleem on spidomeetri all olev tabloo. Ostes kõik töötas. Järgmisel hommikul enam ei töötanud. Näitas paari veakoodi ka, seoses mingite tuledega. Nüüd ei kippu ega kõppu. Kaitsmed paistsid kõik terved olevat. MÕned kaitsmed olid muidugi pornostatud. Ehk siis traadiga parandatud.
Üks väike probleem on veel. Nimelt ei sulgu juhiuks enamasti korralikult kinni. Vaid jääb ainult esimesse lukustus asendisse. Mis seal saba on andnud ja kuidas korda saaks?
Ehk oskab keegi aidata värsket BMW omanikku.
Autoks 730, 87 aasta ning esineb paar probleemi.
Suurim neist seotud automaat käigukastiga. Nimelt kui panna sport rezhiimi peale, siis kick-downiga kiirendades ei vaheta käiku üles. Economy mode on samuti kuidagi imelik. Ja M (mis rezhiim see üldse on?) on üldse kuidagi uimane. Kui nüüd päris aus olla, siis ei lähe ta üldse edasi. Sest kick-downiga ei vaheta käiku üles ja enne seda on nagu tigu.
Mis selle käigukastiga nüüd lahti on siis?
Teine probleem on spidomeetri all olev tabloo. Ostes kõik töötas. Järgmisel hommikul enam ei töötanud. Näitas paari veakoodi ka, seoses mingite tuledega. Nüüd ei kippu ega kõppu. Kaitsmed paistsid kõik terved olevat. MÕned kaitsmed olid muidugi pornostatud. Ehk siis traadiga parandatud.
Üks väike probleem on veel. Nimelt ei sulgu juhiuks enamasti korralikult kinni. Vaid jääb ainult esimesse lukustus asendisse. Mis seal saba on andnud ja kuidas korda saaks?
Ehk oskab keegi aidata värsket BMW omanikku.
Viimati muutis masekas, 21.08.2005 13:40 24, muudetud 1 kord kokku.
Selle spidoka ekraani sain korda. Näppisin neid pirne seal taga ja hakkas tööle.
Nüüd annab mingit anhängerlicht veateadet. Samuti ka seda, et ma käsiraamatut kontrolliks.
Mida + tähendab veateate juures?
Ahjaa, kui mootors seisma jätta, siis viskab selle ka ette, et jahutusvedelikku on vähe, kuid see peaks nagu normis olema. Ma just valasin peale. Tea, kuhu ta ära oli ainult kadunud.
Oijah, muresid kuhjaga.
Oskab keegi selle automaatkasti probleemiga aidata? Kas võib viga peituda näiteks kick-down lülitis? Või kust ma otsima peaks viga hakkama.
Äkki keegi oskab Tartus soovitada mingit inimest, kes auto üle vaataks ja vead ette loeks, et siis saaks otsast korda tegema hakata autot.
Nüüd annab mingit anhängerlicht veateadet. Samuti ka seda, et ma käsiraamatut kontrolliks.
Mida + tähendab veateate juures?
Ahjaa, kui mootors seisma jätta, siis viskab selle ka ette, et jahutusvedelikku on vähe, kuid see peaks nagu normis olema. Ma just valasin peale. Tea, kuhu ta ära oli ainult kadunud.
Oijah, muresid kuhjaga.
Oskab keegi selle automaatkasti probleemiga aidata? Kas võib viga peituda näiteks kick-down lülitis? Või kust ma otsima peaks viga hakkama.
Äkki keegi oskab Tartus soovitada mingit inimest, kes auto üle vaataks ja vead ette loeks, et siis saaks otsast korda tegema hakata autot.
Selline huvitav tähelepanek, et kui veateadete ja odomeetri ekraan ära kustub, siis hakkavad ka jamad automaat kastiga pihta. Kus siin konks on? Ja see tabloo kustumine on ka juhuslik. Vahel töötab normaalselt, vahel jälle kustus tuled. Kust viga otsida? Või kellele Tartus autot näidata, kes kohe rahakoti kallale ei asuks, vaid midagi enne teeks ka?
Nii täna siis selline lugu. Peale mitmeid kiirendamisi kadus kast tagant ära. Sesmõttes, et andsin gaasi, kuid mingit edasiliikumist nagu ei toimunud. Jätsin auto seisma, tühikäigul ja proovisin edasi sõita. Veo võttis taha ilusti, kuid kui kiirendama hakkasin, siis sama jama jälle. Kast õhtal? Ausalt öeldes on see auto juba ära tüüdanud, probleem probleemi otsa.
Rääkimata veel sellest, et ta aku tühjaks tõmbab paari päevase seismisega.
Rääkimata veel sellest, et ta aku tühjaks tõmbab paari päevase seismisega.
kui kast hakkab lambist tagant ära kaduma, siis vist seest sidurid õhtal
üldiselt saabki jama alguse sellest et õlitase liiga madal või filter sitane.....
nuusuta, kui õlil kärsakas juures siis hakka uut kasti otsima, sest remont on ülikallis..... kasutatud kastid alates 1000 eeku-3500eeku
ja pead vaatama mitu el. juhet kasti läheb (2/7/8)
omal ka olid need probleemid kevadel
üldiselt saabki jama alguse sellest et õlitase liiga madal või filter sitane.....
nuusuta, kui õlil kärsakas juures siis hakka uut kasti otsima, sest remont on ülikallis..... kasutatud kastid alates 1000 eeku-3500eeku
ja pead vaatama mitu el. juhet kasti läheb (2/7/8)
omal ka olid need probleemid kevadel
725 TDS= ECO CRUISER
vastus ühele küssale
Ma vaatasin,et ühele küsimusele sa vastust ei saanud,nimelt käigukasti M asend.
Ostsin alles hiljuti samasuguse auto ja mulle öeldi,et see on talvel sõitmiseks s.t.libedaga sõitmiseks,et kohe kaapima ei hakkaks.
Ostsin alles hiljuti samasuguse auto ja mulle öeldi,et see on talvel sõitmiseks s.t.libedaga sõitmiseks,et kohe kaapima ei hakkaks.
Mingi imelik kärsakas tuleb küll salongi. Ise arvasin, et see mootorist kuskilt tuleb, sest mootor on must ja õline. Pole jõudnud veel ära pesta. Aga kui ta nüüd kastist tuleb, siis küll kellad. Midagi parandada ei anna? Ainuke lahendus uus kast? Kellele üldse autot saaks näidata Tartus, kes oskaks öelda vead ja normaalse hinna eest ka neid lahendada?ints2 kirjutas:kui kast hakkab lambist tagant ära kaduma, siis vist seest sidurid õhtal
üldiselt saabki jama alguse sellest et õlitase liiga madal või filter sitane.....
nuusuta, kui õlil kärsakas juures siis hakka uut kasti otsima, sest remont on ülikallis..... kasutatud kastid alates 1000 eeku-3500eeku
ja pead vaatama mitu el. juhet kasti läheb (2/7/8)
omal ka olid need probleemid kevadel
Elektriprobleem on ka. Nimelt tõmbab aku tühjaks. Mingi tarbija on taga vist. Aga ei tea ühtegi elektrikku, kelle juurde pöörduda ning kes rahakotti tühjaks ei imeks sekundiga.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Vähemalt E38 manuaalis pole mudast mingit juttu, kuigi nojah mudast saab küll paremini M reziimis välja.Indrek523 kirjutas:tegelikulton nii et see M on lühend ingliskeelsest sõnast MUD ehk siis maakeeli muda.Jä ongi siis ühesõnaga libeda jaoks.
M – Manual program
This program is for driving in one gear
(4th gear when D has been selected).
The transmission then remains in the
selected gear both when underway and
when starting off. For instance, when
you make a steep ascent with the selector
lever in position 2, the transmission
does not make undesired upshifts.
The same principle applies during operation
on ice-covered roads: By placing
the selector lever in position 3 you can
move off gradually, and the transmission
will also suppress subsequent
shifts into higher gears.
tel. 51 949 859
- 1beat2heaven
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 05.11.2006 18:23 39
- Asukoht: Tallinn
Tuleks ikkagi selle kasti juurde tagasi..... kas keegi oskab selle vea saksakeelest ingliskeelde tõlkida? Mul sarnane jama, sõitsin, kuni ühel hetkel akkas jõud kaduma ja auto jäi lihtsalt seisma, tabloo peale lõi kirja ( Trans Service, see owner´s manual)-kas se sama viga? siamaani auto seisab ja ei liigu, vaid tagumine käik töötab.
Dimitri
56 672 752
56 672 752
Trans Service Program = kast avariirežiimis.
Ilma diagnostikata pole isegi mõtet leiutada, mis selle põhjus võib olla.
Erinevaid põhjusi võid nt. siit uurida, alates lk. 22
http://www.europeantransmissions.com/Bu ... bmwcod.pdf
Ilma diagnostikata pole isegi mõtet leiutada, mis selle põhjus võib olla.
Erinevaid põhjusi võid nt. siit uurida, alates lk. 22
http://www.europeantransmissions.com/Bu ... bmwcod.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!