Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mina pakuks, et see näitab inspection aega ja üks ei põle vahel selle pärast et see on lihtsalt katki ja annab kehvasti kontakti. Vahest põleb vahest ei põle.
Relk kirjutas:Mina pakuks, et see näitab inspection aega ja üks ei põle vahel selle pärast et see on lihtsalt katki ja annab kehvasti kontakti. Vahest põleb vahest ei põle.
inspection? kas ned kastikesed hakkavad siis järjest vasakult ära kustuma? nagu esimene on juba kustunud (ja kolmas on katki - väreles seal vahepeal)?
Kui oled inspectioni ära teinud on kõik rohelisd. Siis hakkab ükshaaval ära kustuma.
Kui kõik rohelised on kustunud, hakkab kollane põlema. Siis peaks inspectioni ära tegema.
Pärast kollast hakkab punane põlema. See tähendab, et hoolduse aeg on ületatud. Siis on juba viimane aeg inspection teha. Kui ära teed siis hakkavad jälle kõik rohelised põlema jne jne jne
Kui ka seda saksakeelset teksti lugeda siis siiski inspection ja mitte ainult õli. Loe Ja minu e39'sal näitas see tulukeste rida viimane kord et tuli teha just inspection II.
küsimus selles 525tds ja küsimus selline mida näitab see tuluke nagu pihusti moodi pritsib .mida see tähendab. ning siis see roheline nool ringis mida see peaks näitama see ei põle. Aga olen näinud et teistel põleb.
See pihustituluke on see anduriga pihusti kontrolltuli ja peaks kustuma kui auto on käivitunud ja see roheline ring tähendab seda, et võid käivitada (justkui järg eelsüüteküünaldele) ja see peaks sul küll põlema, kui ei, siis kontrolli pirni.
rohelisel noolel pirn ok aga siis vist küünal läbi ,räägiti vähemalt et kui ei põle siis mingi jama nendega ,aga see pihusti hakkab vahest sõites ka põlema ja siis kustub jälle.