BMW Autotööstuse pioneer
BMW Autotööstuse pioneer
Arvake ära mis auto sisuga on tegu?
http://www.germancarfans.com/photos.cfm ... des/1.html
Kui roolil märki poleks ei saakski hästi aru kas 7 facelift või uus S.
PS! Ärge võtke seda kui MB vaenulikku teemat.
http://www.germancarfans.com/photos.cfm ... des/1.html
Kui roolil märki poleks ei saakski hästi aru kas 7 facelift või uus S.
PS! Ärge võtke seda kui MB vaenulikku teemat.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
krt ei tea, see lianalik sisu ajab oksele enamus uutel luksautodel (loe: audi, merss ja bemm) aga mulle meeldib uus s seest rohkem kui konkurendid iga kell, bemm on mingi meeletu l2bu, ja nupuhunnik, samuti audi, mersu l2heb natuke juurte juurde tagasi lihtsuselt ja kui uurida detailsemaid pilte siis on ikka koostekvaliteet mega. bemm oleks pidanud j22ma e38 laadse sisu juurde, juhile suunatuse kaotamine oli r2nk viga imo.
Alfonze-l on täiesti õigus, bemmil liiga palju nupukesi minu arust ka. auto peaks olema mugav,ilus,soliidne ja lihtne. ma ei tea kuidas teie arvate aga sõidu ajal ei viitsi küll eriti mingeid nupukesi taga otsida. kõik vajalik on mersul esile toodud, mis vähem vajalik on mõistusega ära peidetud aga nii et sellegi poolest kerge vaevaga ligi pääseb. Mitte ma ei ütle et bemm või audi koledad on, meeldivad mulle mõlemad aga jah, nagu ütlesin võiks nupukesi vähem olla.
Ja mehed, ärge siin kiruge taga et mersu vahtis bemmilt maha ja audi opelilt ja nissan toyotalt. see on "TREND" mida kõik tootjad jälgivad. seda võib võrrelda moemaalmiga. ega ei jäta ju tibid mingit kaltsu kandmatta või ostmata kui GUCCI tõi selle enne turule kui D&G või mingi CHANEL nii et naudime seda mida meile pakutakse ja nagu teadagi, on maitse igal inimesel erinev ja see ongi tore et tehakse igale maitsele erinevaid masinaid....
edu kõigile ja ärge ajage mingit jura et näed see ahvis selle pealt jne.
Ja mehed, ärge siin kiruge taga et mersu vahtis bemmilt maha ja audi opelilt ja nissan toyotalt. see on "TREND" mida kõik tootjad jälgivad. seda võib võrrelda moemaalmiga. ega ei jäta ju tibid mingit kaltsu kandmatta või ostmata kui GUCCI tõi selle enne turule kui D&G või mingi CHANEL nii et naudime seda mida meile pakutakse ja nagu teadagi, on maitse igal inimesel erinev ja see ongi tore et tehakse igale maitsele erinevaid masinaid....
edu kõigile ja ärge ajage mingit jura et näed see ahvis selle pealt jne.
Jagati mootori-Oscarid
Täna avaldati automaailma ühe hinnatuima auhinna, "International Engine of the Year" ehk hellitlevalt "mootori-Oscarite" võitjad. Peaauhinna viis koju BMW oma mudelitel M5 ja M6 pruugitava V10 eest.
500-hobujõuline viieliitrine V10 pälvis juba teist aastat järjest nii üldvõidu "parim mootor" kui ka peaauhinna kategooriates "parim performance-mootor" ja "parim üle 4l mootor". Kokku jagas 29 riigi ekspertajakirjanikest koostatud ürii BMW jõuallikale 318 punkti, teisele kohale jäi Volkswageni 1.4-liitrine TSI 270 ning kolmandale BMW 3-liitrine turbodiisel 233 punktiga.
Eelpoolmainitud 1.4-liitrine nii turbo kui ka mahtkompressoriga üle laetud TSI saavutas aga võidu kategoorias "parim uus mootor". Ökonoomseima mootori "Oscar" läks juba kolmandat aastat jutti Toyota Priuse 1.5-liitrisele hübriidjõuallikale.
Kõik võitjad kategooriate kaupa
Parim mootor: BMW 5-liitrine V10 (M5, M6)
Parim uus mootor: Volkswageni 1.4l TSI (Golf)
Ökonoomseim mootor: Toyota 1.5l Hybrid Synergy Drive (Prius)
Parim performance-mootor: BMW 5-liitrine V10 (M5, M6)
Kuni 1.0l: Honda 1l IMA (Insight)
1-1.4l: Volkswageni 1.4l TSI (Golf)
1.4-1.8l: Toyota 1.5l Hybrid Synergy Drive (Prius)
1.8-2.0l: VAG 2.0 TFSI turbo (Golf GTI jpt)
2.0-2.5l: Subaru 2.5l turbo (Impreza, Forester)
2.5-3.0l: BMW 3-liitrine twinturbodiisel (535d)
3.0-4.0l: BMW 3.2l (M3, Z4 M)
Üle 4.0l: BMW 5-liitrine V10 (M5, M6)
autopunkt.ee
Täna avaldati automaailma ühe hinnatuima auhinna, "International Engine of the Year" ehk hellitlevalt "mootori-Oscarite" võitjad. Peaauhinna viis koju BMW oma mudelitel M5 ja M6 pruugitava V10 eest.
500-hobujõuline viieliitrine V10 pälvis juba teist aastat järjest nii üldvõidu "parim mootor" kui ka peaauhinna kategooriates "parim performance-mootor" ja "parim üle 4l mootor". Kokku jagas 29 riigi ekspertajakirjanikest koostatud ürii BMW jõuallikale 318 punkti, teisele kohale jäi Volkswageni 1.4-liitrine TSI 270 ning kolmandale BMW 3-liitrine turbodiisel 233 punktiga.
Eelpoolmainitud 1.4-liitrine nii turbo kui ka mahtkompressoriga üle laetud TSI saavutas aga võidu kategoorias "parim uus mootor". Ökonoomseima mootori "Oscar" läks juba kolmandat aastat jutti Toyota Priuse 1.5-liitrisele hübriidjõuallikale.
Kõik võitjad kategooriate kaupa
Parim mootor: BMW 5-liitrine V10 (M5, M6)
Parim uus mootor: Volkswageni 1.4l TSI (Golf)
Ökonoomseim mootor: Toyota 1.5l Hybrid Synergy Drive (Prius)
Parim performance-mootor: BMW 5-liitrine V10 (M5, M6)
Kuni 1.0l: Honda 1l IMA (Insight)
1-1.4l: Volkswageni 1.4l TSI (Golf)
1.4-1.8l: Toyota 1.5l Hybrid Synergy Drive (Prius)
1.8-2.0l: VAG 2.0 TFSI turbo (Golf GTI jpt)
2.0-2.5l: Subaru 2.5l turbo (Impreza, Forester)
2.5-3.0l: BMW 3-liitrine twinturbodiisel (535d)
3.0-4.0l: BMW 3.2l (M3, Z4 M)
Üle 4.0l: BMW 5-liitrine V10 (M5, M6)
autopunkt.ee