EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
kiivri puhul lisaks kaalule oluline ka pehmendusmaterjalide valik - kallimatel materjalid, mis hingavad paremini ja on ära võetavad ning pestavad. Müra summutamine ja udukindel klaas, auto puhul ilmselt olulised pole. Minu meelest on AGV üsna mõistlik kompromiss hinna ja kvaliteedi poolest.
Kui Murakas puukuuri sõitis, siis oli ta küll väga tänulik, et tal kinnise lõuaga kiiver peas oli...
Aga eks proovimine ja pähe sobivus on kõige tähtsamad.
Kui Murakas puukuuri sõitis, siis oli ta küll väga tänulik, et tal kinnise lõuaga kiiver peas oli...
Aga eks proovimine ja pähe sobivus on kõige tähtsamad.
"The sun shines and the iglu melts"
Kas mingi plaan ka juba susiseb millal ja kus saab toimuma järgmine sõit?...Ja palju saab olema osavõtu maks?
Jõudu, jaksu korraldamisel ja reeglid on mõistlikud!
Jõudu, jaksu korraldamisel ja reeglid on mõistlikud!
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Kuupäevad ei ole veel paika pandud - lihtsalt ei ole olnud aega. Kuupäevade valikul arvestan selle kalendriga: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=209
Kui keegi veel teab mingi üritustesarja planeeritud ürituste kuupäevi millega ka peaks arvestama Cup-i kalendri koostamisel siis võiks sellest siin märku anda...
Kui keegi veel teab mingi üritustesarja planeeritud ürituste kuupäevi millega ka peaks arvestama Cup-i kalendri koostamisel siis võiks sellest siin märku anda...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Voib kull. Vaatan et konkurente tuleb aina juurde. Ilja veel kratsib kukkalt, aga olen kindel et ta toob rajale oma M3Compacti. Samas raagitakse et ta veel ei liigu nii nagu peaks.b2m5w kirjutas:nii selline loll küsimus, et kas auto võib olla seest puhas(näiteks tagumised polstrid, põranda vaip jne...ehk siis üleliigne eemaldatud?
Tere Silver.Silwer kirjutas: Kas sa oleksid valmis igal üritusel tulema appi kõikide osalejate rehvide tänavalegaalsust kontrollima? Hetkel meil ei ole lihtsalt olemas mingit "tehnilist komisjoni" ja kui vaadata kui raskelt alati läheb rajale abiliste leidmine siis ma ei näe hetkel võimalust et me suudaksime autosid üksipulgi kontrollida. Seetõttu on reeglid ka sellised kus praktiliselt mingeid tehnilisi piiranguid ei ole - me lihtsalt ei suuda kontrollida tehniliste reeglite täitmist.
Soe soovitus. Proovige ikka tehn kontroll kinldasti teha. Meil on juhuseid, kus tehn kontroll ei ole rajale lasknud autosid, millel leiti vedelike lekkeid. "Nohuseid" autosid ei taha ju keegi rajale + rada saab rikutuks. Samuti oluline aku kinnitus!
Lihtsalt soe soovitus.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Täpsustus: võistlejal võivad olla kaasas teised rehvid, millega võib sõita peale võistlussõite.Silwer kirjutas: **Täiendavad tingimused:
- EBK BMW Cup punktiarvestuses osalevad autod peavad omal jõul "kodust" rajale sõitma (treiler ja pukseerimine on keelatud).
- Need rehvid millega "kodust" rajale sõideti on need samad millega ka võisteldakse.
- Osaleja on kohustatud enne võistlust korraldajale selgesõnaliselt teatama kui tema sõiduk ei vasta ülaltoodud tingimustele.
Täpsustus: kiiver peab peas olema ka vabaraja ajal kui ka vabarajal kaassõitjal!Silwer kirjutas:**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid. Loomulikult peab rajal sõites olema ka turvavöö kinnitatud (traksid lubatud). Turvapuur/turvakaar on lubatud. Tulekustuti on kohustuslik, selle suurus ja kinnitus peab minimaalselt vastama LE nõuetele. Võistluse ajal ei tohi olla autos lahtisi esemeid.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Treiler:
Eesti on väike. Kus tegijaid seal ka nägijaid. Eeldame siiski aumeeste mängu.
EAL kaart:
EAL kaart iseenesest ei pane autot veel kiiremini liikuma. EAL kaart tähendab seda et auto vastab oma modifikatsioonide poolest ja eriti just turvalisuse poolest mingi sarja nõuetele. Olgu selleks siis kiirendamine, ralli, ringrada vms. On ka selliseid võistlusklasse kus sõidavad praktiliselt tehaseautod ja millel on vaid turvavarustus vähe teise tasemega kui päris tavalisel poes käimise autol.
. .[/quote]
Selle kõigega täitsa nõus... asi pole mitte selles, et ma saaksin mingi edumaa., kui treileriga tulen, vaid selles, et EAL`i kaarti omavad ja nn. rallikad püüvad kokku hoida auto ja mootori limiiti... kasutatakse ju hoopist teisi kütuseid ja õlisid...oleksin nõus ka nii sõitma, et ei kasuta slicke, aga lausa piin tulla Tallinnast Pärnu kalli kütusega ja "kõvade" amortidega... AUSÕNA ei saa aru sellest treileri keelust...Aga OK. ma uus siin ja sooviks ikka oma rallikaga mõnest sõidust osa võtta...
Eesti on väike. Kus tegijaid seal ka nägijaid. Eeldame siiski aumeeste mängu.
EAL kaart:
EAL kaart iseenesest ei pane autot veel kiiremini liikuma. EAL kaart tähendab seda et auto vastab oma modifikatsioonide poolest ja eriti just turvalisuse poolest mingi sarja nõuetele. Olgu selleks siis kiirendamine, ralli, ringrada vms. On ka selliseid võistlusklasse kus sõidavad praktiliselt tehaseautod ja millel on vaid turvavarustus vähe teise tasemega kui päris tavalisel poes käimise autol.
. .[/quote]
Selle kõigega täitsa nõus... asi pole mitte selles, et ma saaksin mingi edumaa., kui treileriga tulen, vaid selles, et EAL`i kaarti omavad ja nn. rallikad püüvad kokku hoida auto ja mootori limiiti... kasutatakse ju hoopist teisi kütuseid ja õlisid...oleksin nõus ka nii sõitma, et ei kasuta slicke, aga lausa piin tulla Tallinnast Pärnu kalli kütusega ja "kõvade" amortidega... AUSÕNA ei saa aru sellest treileri keelust...Aga OK. ma uus siin ja sooviks ikka oma rallikaga mõnest sõidust osa võtta...
Nii ei saa rallyt sõita!
BMW 325 Compact RN (rullnokk)
BMW 325 Compact RN (rullnokk)
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
- Peamine sõiduk: E46 320d
- Telefon: 56659473
- Asukoht: Vilppula (soome)
Siin täpsemalt kirja mis kellast bmw Cup toimuma hakkabdaqqer kirjutas:küsimus...
kuidas Honda Club rajapäev ja BMW Cup ühel ajal on Pärnus ? Et koos siis või mis värk on :S (26.07)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=60664
Tel:56659473
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Cardoga ühel nõul , paljudel seal hulgas ka mul rahalised võimalused piiratud seoses kriisiga igale poole raha lihtsalt praegult ei jagu, eks ajad lähevad praemks siis osavõttjate arv ka tõuseb.
E28 525e & E28 535i
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Kes on jälginud viimast Opentracki teemat siis tuues paralleele sealt, pakun ma, et kindlasti peaks jääma tavakodanikule oma tavaautoga võimalus sõita ja harjutada turvaliselt liiklemist. Et ei tekiks ebamugavust ja kartust, kus spetsiaalauto mis on 10sek'i ringil kiirem tema taga närviliselt sõeluks ning tekitaks asjatut pinget.
Et ehk siis toetan 100%, et oleks ikkagi ka klass kus algajad oma tänavaautoga saaksid kindlasti kätt harjutada.
Et ehk siis toetan 100%, et oleks ikkagi ka klass kus algajad oma tänavaautoga saaksid kindlasti kätt harjutada.
GS
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
See sekunditeema on üks jaburamaid mida ma suudaks eales ette kujutada, see, et oled lahjema autoga sekundi kiirem kukud koheselt võimasmate autode tahaotsa. Tuge nüüd mõistusele. Nagu näha Raplas ei oma ju vahet on sul raske ja võimas või kerge ja lahja. Silwer, kas sinu ja Eiki kukutame kiire aja puhul üldse mängust siis välja ? Ära südamesse võta exju !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Tere
Saage korraldajad ja osalejatuumik omavahel kohtu ning arutage asjad läbi. Veebis kirjutades võib mõne asja selgitamine jube keeruline olla ning vääritimõistmine on kerge tulema.
jJanno
Kõrvaltvaatajana tundub see üks asjalikumaid ettepanekuid.Cardo kirjutas:Pakun endiselt, saaks mingis kohas ühel ilusal õhtul kokku ja teeks asja selgeks
Saage korraldajad ja osalejatuumik omavahel kohtu ning arutage asjad läbi. Veebis kirjutades võib mõne asja selgitamine jube keeruline olla ning vääritimõistmine on kerge tulema.
jJanno
exTouring
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Ma kordan end veelkord.
Klasside jaotus näiteks:
1. Tänavaautod, 0-3L
2. Tänavaautod, 3-6L
3. Vabaklass
Viimases sõidavad kõik kes ei vasta 1 ja 2 klassi nõuetele, ehk siis turbode, nitrode, guattrote, rallide jms masinad mis on ilmselgelt modifitseeritud tavaautost. Siia hulka ei kuulu M5, M3 jne. Juhul kui korraldaja näeb ning kasutaja soovib ja selgub et inimese võimed on juba suuremad kui tänavaautode kasutajate puhul kohane siis on võimalus osaleda vabaklassis, seda eeldusel et korraldaja on asjaga päri. Tänavaautode all pean silmas kõiki ja kõike, kuidas auto kunagi tehasest välja sõitis st originaalkorras ja "tuunimata".
Kuidas või kuhu poole areneda rajapäevadega - see võiks olla küsimus EBK juhatusele. Mis on Eesti BMW klubi põhiväärtused?
Pakun, et üks neist võiks olla - pakkuda BMW huvilistele/entusiastidele võimalust muuta liiklemine iseendale ja teistele ohutumaks. Ehk siis toetudes eelnevale, luua võimalused kodanikele harjutada oma autot kasutama ekstreemsemates tingimustes läbi võimaluste end ohutult proovile panna. Harjutada ning harjuda ja kohanduda oma autoga päris liikluses läbi kogemuste omandamise turvalises keskonnas. Ehk siis nagu jutuks käib siis nt Raplas, miks ka mitte Tabasalus ning natuke juba edasijõudnutele Saugal. Eriti hea oli ja on minu meelest BMW Autocrossingu stiil, kus tuleb mängu ka autojuhi osavus ning täpsus, mitte ainult 100% ringraja koolitus. Selline vigursõidu stiil mis annab kogemusi oma autot ning ennast kindlamini tunda on kindlasti kiituväärt. Ei loe ainult kiirus, vaid see, kuidas sa suudad ennast ning autot turvaliselt läbi kogemuste tundma õppida.
Et ehk siis minu meelest me hakkame kalduma juba eemale algsest eesmärgist mida ma eespool kirjeldasin. Pole ju mõtet hakata konkureerima OT-ga, kus eesmärk on üsna sarnane EBK rajapäevadega kuid tase kipub minema "liiga" kõrgele ning imo liiga proffesionaalseks tavakasutaja jaoks. Loomulikult arenguvõimalusi peab olema kui tundub, et oskusi ja võimalusi jagub ning osalemine rahulikemas ja võibolla ka turvalistemas klassides ei paku enam pinget.
Klasside jaotus näiteks:
1. Tänavaautod, 0-3L
2. Tänavaautod, 3-6L
3. Vabaklass
Viimases sõidavad kõik kes ei vasta 1 ja 2 klassi nõuetele, ehk siis turbode, nitrode, guattrote, rallide jms masinad mis on ilmselgelt modifitseeritud tavaautost. Siia hulka ei kuulu M5, M3 jne. Juhul kui korraldaja näeb ning kasutaja soovib ja selgub et inimese võimed on juba suuremad kui tänavaautode kasutajate puhul kohane siis on võimalus osaleda vabaklassis, seda eeldusel et korraldaja on asjaga päri. Tänavaautode all pean silmas kõiki ja kõike, kuidas auto kunagi tehasest välja sõitis st originaalkorras ja "tuunimata".
Kuidas või kuhu poole areneda rajapäevadega - see võiks olla küsimus EBK juhatusele. Mis on Eesti BMW klubi põhiväärtused?
Pakun, et üks neist võiks olla - pakkuda BMW huvilistele/entusiastidele võimalust muuta liiklemine iseendale ja teistele ohutumaks. Ehk siis toetudes eelnevale, luua võimalused kodanikele harjutada oma autot kasutama ekstreemsemates tingimustes läbi võimaluste end ohutult proovile panna. Harjutada ning harjuda ja kohanduda oma autoga päris liikluses läbi kogemuste omandamise turvalises keskonnas. Ehk siis nagu jutuks käib siis nt Raplas, miks ka mitte Tabasalus ning natuke juba edasijõudnutele Saugal. Eriti hea oli ja on minu meelest BMW Autocrossingu stiil, kus tuleb mängu ka autojuhi osavus ning täpsus, mitte ainult 100% ringraja koolitus. Selline vigursõidu stiil mis annab kogemusi oma autot ning ennast kindlamini tunda on kindlasti kiituväärt. Ei loe ainult kiirus, vaid see, kuidas sa suudad ennast ning autot turvaliselt läbi kogemuste tundma õppida.
Et ehk siis minu meelest me hakkame kalduma juba eemale algsest eesmärgist mida ma eespool kirjeldasin. Pole ju mõtet hakata konkureerima OT-ga, kus eesmärk on üsna sarnane EBK rajapäevadega kuid tase kipub minema "liiga" kõrgele ning imo liiga proffesionaalseks tavakasutaja jaoks. Loomulikult arenguvõimalusi peab olema kui tundub, et oskusi ja võimalusi jagub ning osalemine rahulikemas ja võibolla ka turvalistemas klassides ei paku enam pinget.
GS
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Tegelikult on ammu olnud mõte, et kas kuskil suurel platsil (Kiltsil?) ei saaks teha USA AutoX stiilis üritust, oleks vaheldus Raplale ja pisut suuremate kiirustega. Vaja oleks natuke linti ja koonuseid ning eelnevalt rada ka Racechronosse luua.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Pakute välja erinevaid klasse aga võtke nüüd palun selle või eelmise aasta osalenud autode nimekiri ja proovige mängida autode klassidesse paigutust. Raivo poolt pakutud klassides tekib jällegi see viga et enamik rahvast on A klassis ja ülejäänutes nagu ei olegi kedagi.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Minuarust kõik tühjaks roogitud ja muud spetsiaalselt ainult rajal kimamise autod oleks koheselt piinaklassis. Peaaegu pooled ja pooled jaguneks hetkel sõitvate autode põhjal.
Samas üritaks ikkagi mõista radade spetsiifikad. Rapla ja Tabasalu on igati samasse auku tavaautode mõistes, erinevus tulebki vaid Saugal, kus võimsamatel mootoritel on eeliseid.
Samas üritaks ikkagi mõista radade spetsiifikad. Rapla ja Tabasalu on igati samasse auku tavaautode mõistes, erinevus tulebki vaid Saugal, kus võimsamatel mootoritel on eeliseid.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Mart, see aasta ei olnud meil ühtegi sponsorit. Seega ei olnud ei õli ega ka mingit muud nänni. Ehk siis selles osas ei oleks nagunii mingeid muutusi...mart154 kirjutas:Minul on täitsa suva, kellega 'võistelda' Õli ka ei taha
Loomulikult oleks see üritus väga tihedalt BMW margiga ja EBK klubiga seotud. Seda juba tänu sellele et korraldajad ise on BMW fännid, ürituse kodufoorumiks on EBK foorum ja enamik autodest on BMW'd. Samas ei ole turunduslikult mõttekas ürituse nimes kasutada lühendeid EBK ja BMW. EBK lühendina on kõrvalseisjale arusaamatu ja BMW ürituse nimes võib tekitada (ja kusjuures tekitabki) mulje et tegemist on vaid BMW marki autodele mõeldud üritusega...Raivo kirjutas:Aga ma rõhutan ikkagi, et asi peab raudselt olema BMW margiga väga tihedalt seotud, muidu polegi siin foorumis erilist pointi asja arutada.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Nii hull see asi siiski ei ole. Kuna mina olen juuli kuuni hõivatud muude asjadega siis hetkel töötame sellele kallal, et leida lahendus ürituste korraldamisele mai ja juuni kuus. Juulis saan ma jälle ise aktiivsemalt osaleda Cup korraldamises. Kui on huvilisi kes soovivad mai ja juuni EBK Cup üritusi korraldada siis võib endast PS teel märku anda...
Kui me midagi paremat mai ja juuni kuuks välja ei mõtle siis on üheks võimaluseks see, et EBK Cup toimub Angelar Garage poolt korraldatavate ürituste raames. Esimene AG üritus on Audrus 2.05.2010 ja teine Raplas 13.06.2010. Loodan sellel nädalal selguse saada kas korraldame suve alguse üritused ise või mitte.
Üks üritus aga toimub igal juhul koos Angelar Garage'ga ja selle ürituse kuupäev on juba ka paika pandud - 8. augustil 2010, EBK Cup Audru ringrajal.
Kui me midagi paremat mai ja juuni kuuks välja ei mõtle siis on üheks võimaluseks see, et EBK Cup toimub Angelar Garage poolt korraldatavate ürituste raames. Esimene AG üritus on Audrus 2.05.2010 ja teine Raplas 13.06.2010. Loodan sellel nädalal selguse saada kas korraldame suve alguse üritused ise või mitte.
Üks üritus aga toimub igal juhul koos Angelar Garage'ga ja selle ürituse kuupäev on juba ka paika pandud - 8. augustil 2010, EBK Cup Audru ringrajal.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Hei,Silwer kirjutas:Kui me midagi paremat mai ja juuni kuuks välja ei mõtle siis on üheks võimaluseks see, et EBK Cup toimub Angelar Garage poolt korraldatavate ürituste raames. Esimene AG üritus on Audrus 2.05.2010 ja teine Raplas 13.06.2010. Loodan sellel nädalal selguse saada kas korraldame suve alguse üritused ise või mitte.
On ehk mingit selgust ses osas tulnud? Angelari esimese etapi ajal ilmselt EBK Cupi ei sõideta?
Br,
Henri
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Ei sõideta tõesti. Rohkem ei oska hetkel kommenteerida. Ootan et teised klubi liikmed omalt poolt ka lahendusi pakuksid, siiani ei ole neid veel pakutud...
Aga siiski soovitan kõigil huvilistel sellest AG Cup esimesest üritusest osa võtta, toimub juba sellel pühapäeval Pärnus ja tõotab tulla igati äge üritus: http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =2&t=13882
Aga siiski soovitan kõigil huvilistel sellest AG Cup esimesest üritusest osa võtta, toimub juba sellel pühapäeval Pärnus ja tõotab tulla igati äge üritus: http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =2&t=13882
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Vähe OT aga lahe üritus. Isegi mu autos pesitsenud korvistmed said B klassi esikohta mekkida Tore vaadata et palju BMWsi osales. BMW 850Ci on tehasest 240kW ja lahtise diffriga ning 850CSi 283kW ning LSD'ga, teab keegi kumb mudel rajal ikkagi võistles ?
Edit: 372AZS lkf järgi 850i seega tehasest 240kW.