Minumeelest seletasin piisavalt põhjalikult, mis mõtlesin. Kui sa arvad, et mulle vaja ülekandearvu tähendust seletada, siis on see arvamus sügavalt ekslik. Lihtsalt väljendasin end vähe segaselt. Siin on harimiseks muud põldu küllalt
Asi on lihtsalt selles, et peaülekande ülekandearv on igasugu üritusteks tiba madal (so numbrina väike, mootori pöörete osas aeglane, auto kiiruse suhtes kiire) ning neljanda käiguga on kiirendus juba nõrk, sest mootor ei jõua optimaalsesse piirkonda (õigemini on seal liiga vähe aega), et kiirust kasvatada. Asi oleks parem, kui ülekanne oleks kõrgem (so numbrina suurem, mootori pöörete suhtes kiirem, auto kiiruse suhtes aeglasem), siis oleks teise poole maa kiirendus tugevam ning tegelikult tulemus parem. 3,25 ülekandega on 4.käigu maks kiirus 232 kmh (arvestades praegust rehvimõõtu), 3.07 ülekandega aga 245 kmh. See on rohkem akadeemiline suurus, mille lähedale jõudmiseks pole piisavalt teedki.
Madal ülekanne (inglise keelest "low gearing")=väike ülekandearv ehk veetava ja vedava hammaste suhe
Kõrge ülekanne (inglise keelest "tall gearing" või "high gearing")=suur ülekandearv
3.07 ülekanne on madalam kui 3,25 ülekanne. 3,25 on kõrgem kui 3,07
Seletasin sama asja pikalt laialt-on nüüd arusaadav?