Topspeed Raadil 17.07

Jaga infot tulevastest ja kommenteeri juba olnud üritusi
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Eks see sõltu ülekandest ja miljonist pisiasjast. Minu ülekanne on vist liiga aeglane - 4 käiguga jõuab 5000 pöördeni ainult


ülekanne on KIIRE siis kui pöörded alles madalad ja kiirus suur

ülekanne on AEGLANE siis kui pöörded suured ja kiirus alles väike
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Jõuvanker
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 22.03.2004 21:25 16
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas Jõuvanker »

ülekanne on KIIRE siis kui pöörded alles madalad ja kiirus suur

ülekanne on AEGLANE siis kui pöörded suured ja kiirus alles väike[/quote]
minu meelest on asi vastupidi, või ma eksin?
Aeglane ülekanne ( differ ) st ülekandearv väike ( pöörleb aeglasemalt, joonkiirus võike) jõudu rohkem kõrgematel pööretel, lõppkiirus suurem.
Kiire ülekanne (differ) st ülekandearv suur (pöörleb kiiremini joonkiirus suur) jõudu rohkem madalatel pööretel, lõppkiirus väike.
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

Hmm

Postitus Postitas Erkki_V »

To jõuvanker: äkki sellest abi, et kui võtad väikesed kaks hammasratast ja suurt kaks hammasratast, siis ühe ja sama vahemaa läbimiseks teeb väike hammasratas oletame kolm tiiru ja suur ainult ühe, niiet sinu teooria nagu ei pea vett või olen mina koolis midagi vahele jätnud ????
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Tühjast tõusis tüli :lol:

Tegelikult pidasin silmas aeglaste pöörete ülekannet - so peaülekande madal ülekandearv ei lase pöördeid tõusta viimases lõpus optimaalseks - so 5000-6000 vahele.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

miks ta ei lase siis kas aju hakkab sekkuma ja millepõhjal ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Eks see sõltu ülekandest ja miljonist pisiasjast. Minu ülekanne on vist liiga aeglane - 4 käiguga jõuab 5000 pöördeni ainult
Tegelikult pidasin silmas aeglaste pöörete ülekannet - so peaülekande madal ülekandearv ei lase pöördeid tõusta viimases lõpus optimaalseks - so 5000-6000 vahele

minu meelest on asi vastupidi, või ma eksin?
Aeglane ülekanne ( differ ) st ülekandearv väike ( pöörleb aeglasemalt, joonkiirus võike) jõudu rohkem kõrgematel pööretel, lõppkiirus suurem.
Kiire ülekanne (differ) st ülekandearv suur (pöörleb kiiremini joonkiirus suur) jõudu rohkem madalatel pööretel, lõppkiirus väike.


nagu pudru ja kapsad, eriti see viimane
oleks aeg endale need asjad selgeks teha
teeme eraldi topicu?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Minumeelest seletasin piisavalt põhjalikult, mis mõtlesin. Kui sa arvad, et mulle vaja ülekandearvu tähendust seletada, siis on see arvamus sügavalt ekslik. Lihtsalt väljendasin end vähe segaselt. Siin on harimiseks muud põldu küllalt :roll:

Asi on lihtsalt selles, et peaülekande ülekandearv on igasugu üritusteks tiba madal (so numbrina väike, mootori pöörete osas aeglane, auto kiiruse suhtes kiire) ning neljanda käiguga on kiirendus juba nõrk, sest mootor ei jõua optimaalsesse piirkonda (õigemini on seal liiga vähe aega), et kiirust kasvatada. Asi oleks parem, kui ülekanne oleks kõrgem (so numbrina suurem, mootori pöörete suhtes kiirem, auto kiiruse suhtes aeglasem), siis oleks teise poole maa kiirendus tugevam ning tegelikult tulemus parem. 3,25 ülekandega on 4.käigu maks kiirus 232 kmh (arvestades praegust rehvimõõtu), 3.07 ülekandega aga 245 kmh. See on rohkem akadeemiline suurus, mille lähedale jõudmiseks pole piisavalt teedki.

Madal ülekanne (inglise keelest "low gearing")=väike ülekandearv ehk veetava ja vedava hammaste suhe
Kõrge ülekanne (inglise keelest "tall gearing" või "high gearing")=suur ülekandearv

3.07 ülekanne on madalam kui 3,25 ülekanne. 3,25 on kõrgem kui 3,07 :roll:

Seletasin sama asja pikalt laialt-on nüüd arusaadav?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Jõuvanker
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 22.03.2004 21:25 16
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas Jõuvanker »

Aare kirjutas:Minumeelest seletasin piisavalt põhjalikult, mis mõtlesin. Kui sa arvad, et mulle vaja ülekandearvu tähendust seletada, siis on see arvamus sügavalt ekslik. Lihtsalt väljendasin end vähe segaselt. Siin on harimiseks muud põldu küllalt :roll:

Asi on lihtsalt selles, et peaülekande ülekandearv on igasugu üritusteks tiba madal (so numbrina väike, mootori pöörete osas aeglane, auto kiiruse suhtes kiire) ning neljanda käiguga on kiirendus juba nõrk, sest mootor ei jõua optimaalsesse piirkonda (õigemini on seal liiga vähe aega), et kiirust kasvatada. Asi oleks parem, kui ülekanne oleks kõrgem (so numbrina suurem, mootori pöörete suhtes kiirem, auto kiiruse suhtes aeglasem), siis oleks teise poole maa kiirendus tugevam ning tegelikult tulemus parem. 3,25 ülekandega on 4.käigu maks kiirus 232 kmh (arvestades praegust rehvimõõtu), 3.07 ülekandega aga 245 kmh. See on rohkem akadeemiline suurus, mille lähedale jõudmiseks pole piisavalt teedki.

Madal ülekanne (inglise keelest "low gearing")=väike ülekandearv ehk veetava ja vedava hammaste suhe
Kõrge ülekanne (inglise keelest "tall gearing" või "high gearing")=suur ülekandearv

3.07 ülekanne on madalam kui 3,25 ülekanne. 3,25 on kõrgem kui 3,07 :roll:

Seletasin sama asja pikalt laialt-on nüüd arusaadav?
Just nii see on, minu jutul on põhimõte sma ;)
Vasta