SR Opening 2012 Avalaks - 21. aprill
- sallu
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
- Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
- Kontakt:
SR Opening 2012 Avalaks - 21. aprill
Tere,
kui keegi soovib toetada üritust, ennast reklaamida või muudmoodi osa võtta üritusest, siis andke teada 5289380 või sallu@driftime.ee
Üritus toimub vanas heas vormis. Sellel aastal siis muutub nii palju, et tänu kiirabi/tuletõrje kohalolule on lubatud ka mootorrataste osavõtt. Mootorratta ettevalmistus peab vastama BHRA tehnilistele nõuetele, ka õlikorgi splint ja loomulikult kogu juhi turvavarustus. Palume sõitma tulla ainult kogenud sõitjatel, kes on vähemalt korra varem osa võtnud kiirendusvõistlusest.
Sõitjatele on pilet 25.- (et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit.
Pealtvaatajatele 5.-
Tagasisõit on ringiga mööda esimest rada (et vähendada järjekorda), tagasiteel kiirusepiirang 50km/h.
Tagasi võistlusalasse pääseb vaid auto tehnilise kleebise ja käepaelte ettenäitamisel, kontrollitakse ka auto numbrit.
Sõidu ajad kuulutatakse välja kohapeal mikrist ja hiljem tulevad kõik ajad foorumisse.
Üritusel on kohal toitlustus, tualetid ja veel palju muud huvitavat.
Väljumisel kaotab pilet kehtivuse.
KLUBIDE OSA
Autoklubidele on soodsam osavõtutasu. Vastavalt klubi poolt teatatud autode arvule broneeritud parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse eest hoolitseb klubi ise. Osavõtjate arvust saab teatada eili@driftime.ee või +37256233018
BURNOUT KING
Burnouti rändkarika võistlusele Burnout King 2012 on võimalik registreerida saates sõnumi Sallule +3725289380. Võiatlus koosneb 3 osast:
1. Osavussõit: 2 koonuse vahel 2 min
2. Vabakava 1 min
3. Grande finale, kes lõpetab rehvid esimesena.
Miinimum kasutatav rehvimuster 3mm kulumisjoonest, kasutada võib ainult suverehve ja mitte kitsamaid kui 205.
Burnout king 2007 Renaldo Madfrog Mägi
Burnout king 2008 Marko DK Opmann
Burnout king 2009 Ken Biturbo Kasch
Burnout king 2010 Maero V8 Pruul
Burnout king 2011 Allan muhe Lätt
Burnout king 2012 Võid olla sina
Üritus kooskõlas Eesti Autospordiliidu kiirenduse alakomitee, Haapsalu politsei, Kaitseliidu ja vallaga.
Ootatud on kõik sponsor- ja partnerluspakkumised.
Ürituse käigus jagatakse auhindu erilistele, kiireimatele ja coolimatele.
Võistluse juhend
1. Võistluse andmed
1.1 Võistluse nimetus: SR Opening 2012 Avalaks (Eesti kiirendushooaja avamine)
1.2 Võistluse statuut: Klubisisene, Streetrace.org
1.3 Võistluse toimumise koht: Kiltsi lennuväli, Ridala, Haapsalu
1.4 Võistluse toimumise aeg: 21.04.2012
1.5 Võistluse ajakava:
11:00 Avatakse pääsla
11:30 Sõitjate koosolek ja ürituse lühitutvustus
12:00 Avatakse rada võistlejatele
17:00 Suletakse kiirendusrada
17:20 BURNOUT KING Rändkarikas 2012 (kummipõletamise võistlus)
18:00 Ürituse pidulik lõpetamine
1.6 Võistluse korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.
2. Võistluse korraldamine ja juhtimine
2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380
2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.
2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele (Lisa 1), käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
2.4 Võistlust juhivad Eal-i poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud
2.5 Võistluste juht/Peakohtunik: Kristjan Salmre 135/EAL
Võistluste sekretär ja sekretariaat: Eili Orumägi
Tehniline kontroll: Henry Karming EAL/ tehniline, Kalle Nõlvik EAL/tehniline 3 + abilised
Peaajamõõtja: Kristjan Salmre
3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid
3.1. Võistlusest võib osa võtta juhiluba omav isik või kehtivat sõitjalitsentsi omav isik. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.
3.2 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele.
3.3 Võistlusest osavõtja on kohustatud esitama check in’is ja/või sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid (k.a isikut tõendav dokument, juhiluba, vm).
3.4 Võistlusauto peab vastama Kiirenduse alaliidu poolt kehtestatud reeglitele. Ei pea omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
3.5 Võistlus on mõeldud ainult autodele ja mootorratastele.
3.5 Võistlusklassid.
Võistlusklassid puuduvad, sõidetakse paaris ja iga paari võitja on konkreetse sõidu võitja. Eesmärk on
luua kõigile võimalus katsetada autot ja kiirendada kontrollitud olukorras.
4. Võistlusele registreerimine
4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga sõitja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimist ei toimu (Autoklubidel on võimalik broneerida parkimis ruum)
4.3 Kohapealne registreerimine toimub: 10:00-16:00
4.4 Osalemistasu eelregistreerinud klubidele on 18.-
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 25.-
4.6 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.
4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.
4.8 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja võimsus vm nõutud andmed. Allkirjastatud leping korraldaja ja võistleja vahel.
5. Võistluse läbiviimise kord
5.1 Võistlusdistantsi pikkus on ¼ miili, ehk 402,33 meetrit.
5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest
5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks.
5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud
vastava loa.
5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
5.6 Iga võistluse eel on kohustuslik läbida „check in” ja registreerida ennast konkreetsele võistlusele. Check in’is kontrollitakse võistleja dokumente, jagatakse välja võistlusel osalemiseks kõik vajalik materjal ning kantakse võistleja võistluse protokolli. Ainult check in’i ja tehnilise ülevaatuse läbinud võistlejad kantakse konkreetse võistluse protokolli.
5.7 Sõiduki võistluseelne ülevaatus:
5.7.1 Sõiduki ülevaatus toimub selleks määratud ajal ja kohas, kas võistluse paigas või enne võistlust, vastavalt määratud kuupäevadele ja kohale. Võistleja kohustus on sõiduki õigeaegne toimetamine ülevaatuse kohta.
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.
5.8 Ilma võistlusnumbrita võistlussõidukeid starti ei lubata.
6. Karistused
6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:
6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud teistkordselt välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.
6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (10 km/h või 50km/h) mittekinnipidamine.
6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.
6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
6.1.10 Juhul kui võistleja ületab raja keskjoone ja peale seda juht jätkab kiirendamist (ei lase gaasi järele) ning seejärel tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile või kui võistleja tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile rohkem kui korra ühe võistluse käigus või on tuvastatav tema süülisus kahju tekitamisel, kuulub tekitatud kahju hüvitamisele. Iga purustatud anduri maksumus on 200 EUR.
6.1.11 Juhul kui võistlusmasinast valgub rajale õli, ning autol puudub mootori alune õlipüüdmismatt, või jahutus- või pidurivedelikku, rohkem kui üks kord võistluse jooksul, on võistleja kohustatud maksma trahvi 500eur
6.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
6.2.1 Hilinemine stardialale.
6.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
6.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
6.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine, sellisel juhul antakse kordusstart.
6.3 Muud tingimused
6.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid.
6.3.4 Võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) ei tohi neile ettenähtud ajal - vahetult stardile eelnenud ajal ja/või stardi sooritamise momendil kuni stardi lõppemiseni, stardialal viibida.
6.4 Karistus võib olla:
6.4.1 Hoiatus.
6.4.2 Rahaline karistus, summas 25 kuni 100 Eur.
6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.
6.4.4 Muu karistus, mis on määratud käesoleva juhendi punktis.
6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.
6.6 Karistuse määrab žürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.
7. Tulemuste arvestamine
7.1 Võistluspäeva ajad avaldatakse hiljemalt 7 tööpäeva jooksul aadressil http://www.streetrace.org/foorum" onclick="window.open(this.href);return false;
9. Autasustamine
9.1. Võistluspäeva jooksul jagatakse auhindu erinevate efektide eest, auhindu jagavad kommentaatorid.
9.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.
10. Võistluse üldtingimused
10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse žürii v. Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv on piiratud. Võistluspäevast saavad osa võtta kuni 200 sõitjat.
10.4 Võistlustrassi läbimisel võib peale juhi autos olla 1 kõrvalistmereisija, kes peab samuti olema kinnitatud turvarihmadega ja kandma kiivrit, kaassõitja ei või olla alkoholi joobes.
10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud boksis.
10.7 Võistleja, kes ei allu korraldaja korraldustele eemaldatakse võistluse territooriumilt.
10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda, täitma reegleid ja kohtunike korraldusi.
10.9 EAL ja Korraldaja ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
10.10 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame, vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.
11. Sissepääs võistlusalale
11.1. Sõidukite sissepääs
11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad
11.2. Isikute sissepääs
11.2.1. Tasuta pääsevad alale kõik registreerunud ja osalemistasu tasunud võistlejad ja mehhaanikud.
11.2.2. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.
11.3 Stardialale ja võistlusrajale (stardikaare alt algav ala) sissepääs on lubatud vaid võistlusautol, võistlejal ning ametlikult registreeritud mehhaanikutel. Stardialal kõrvaliste isikute viibimine on rangelt keelatud. Võistlejaga seotud kõrvaliste isikute stardialas viibimine võib võistlejale kaasa tuua karistuse.
12. Võistluste üldküsimused
12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.
12.2 Korraldajad tagavad tulekustutite olemasolu.
12.3 Teadetetahvel:
Kiirendusvõistlusel käitumise kodukord ja juhend kiirendajatele.
1. Üldised reeglid
1.1 Mistahes viisil ohtlikult käituvad võistlejad ja muude kohalviibivate sõidukite juhid ning võistleja meeskonna liikmed kuuluvad diskvalifitseerimisele võistluselt ja/või võistluspaigast füüsilisele eemaldamisele.
1.2 Üldine kiiruse piirang väljaspool võistlusrada on 50 km/h ja bokside piirkonnas on kiiruse piirang 10 km/h. Tagasisõidu alal 50km/h
1.3 Bokside piirkonnas juhindutakse manööverdamisel parema käe reeglist.
1.4 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine tähendab kohest diskvalifitseerimist.
1.5 Lähi-, päevasõidu-, kaug- jm tulede kasutamine on vastavalt korraldaja poolt esitatavatele nõuetele.
2. Enne starti
2.1 Stardirivis oodates ole rahulik ja ära tee rumalusi (rehvide soojendamine, vajaduseta kiirendamine, jms.). Oota kohtuniku märguannet, et siseneda stardi-alasse!
2.2 Kui starter tõstab käed horisontaalselt külgedele, võid teha burnouti ja sõita starterini. Seejärel jää rahulikult stardiluba ootama.
2.3 Kui starter tõstab käed pea kohal risti, siis on võistlus ajutiselt katkestatud. Sel juhul seiska mootor ja jää sõidukisse ootama edasisi korraldusi.
3. Start
3.1 Kui starter näitab kätega foori poole, tohid sõita stardijoonele ja alustada STAGE'imisega.
3.2 Stardijoonele minnes esmalt jälgid PRESTAGE-tulesid. Kui need on süttinud, siis sõida veel ca. 15 cm edasi, kuni süttib STAGE ja seejärel jää starti ootama. Peale seda, kui mõlemad sõidukid on stage'inud, antakse start lähisekundite jooksul.
3.3 Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks kindlasti vältima.
3.4 Stardis olles fikseeri kindlalt oma sõiduk paigale; kui enne starti vajud kasvõi kogemata üle stardijoone, siis see tähendab automaatselt punast tuld. Eliminatoris tähendab punane tuli automaatselt kaotust.
3.5 Kui sul tekib kahtlus oma stardi korrektsuses või sa näed enda ja/või kaasvõistleja fooris punast tuld, siis alusta kindlasti sõitu ning sõida rada lõpuni läbi - aja saad sa kirja ka vaatamata punasele tulele.
4. Sõit
4.1 Sõida kindlalt oma rajal, mitte kunagi ei tohi väljuda kogu distantsi vältel oma rajalt.
4.2 Kui sõidukiga sõidu ajal midagi juhtub, siis pead sõitma raja lõpuni. Mitte kunagi ei tohi keerata poole raja pealt pealt ära. Vedeliku lekkimise korral peata esimesel võimalusel rahulikult sõiduk ja seiska mootor, jäädes oma sõidurajale.
4.3 Kui auto muutub rajapeal liikumisvõimetuks, siis kutsu abi. Ära hakka ise autot suvalises suunas lükkama.
5. Peale sõitu
5.1 Peale sõitu pidurda rahulikult hoog maha, ära tee peale finishit äkkpidurdust.
5.2 Tagasisõit toimub raja lõpust paremale keerates mööda kõrval rada.
5.3 Tagasipööramiseks kasuta selleks ettenähtud kohta. (märgistatud koonustega)
5.4 Tagasisõiduteel ära sõida kunagi kiiremini kui 50 km/h. Tagasisõiduteel kihutajaid ootab kohene võistluselt diskvalifitseerimine.
5.5 Kui ükskõik kumb sõiduk on peatunud tehnilisel vms. põhjusel enne tagasipöördeala, ei tohi teine sõiduk siirduda tagasisõiduteele enne, kui on saanud korraldajatelt vastava loa.
5.6 Tagasipöördel ja tagasisõidul kasuta kindlasti suunamärguannet andmaks aegsasti kaasvõistlejale oma kavatsetavatest manöövritest märku.
5.7 Jõudes tagasi pääslasse näita kontrollijale käepaela ja auto kleebist.
kui keegi soovib toetada üritust, ennast reklaamida või muudmoodi osa võtta üritusest, siis andke teada 5289380 või sallu@driftime.ee
Üritus toimub vanas heas vormis. Sellel aastal siis muutub nii palju, et tänu kiirabi/tuletõrje kohalolule on lubatud ka mootorrataste osavõtt. Mootorratta ettevalmistus peab vastama BHRA tehnilistele nõuetele, ka õlikorgi splint ja loomulikult kogu juhi turvavarustus. Palume sõitma tulla ainult kogenud sõitjatel, kes on vähemalt korra varem osa võtnud kiirendusvõistlusest.
Sõitjatele on pilet 25.- (et vähendada järjekorda) sisaldab 1 juhi piletit.
Pealtvaatajatele 5.-
Tagasisõit on ringiga mööda esimest rada (et vähendada järjekorda), tagasiteel kiirusepiirang 50km/h.
Tagasi võistlusalasse pääseb vaid auto tehnilise kleebise ja käepaelte ettenäitamisel, kontrollitakse ka auto numbrit.
Sõidu ajad kuulutatakse välja kohapeal mikrist ja hiljem tulevad kõik ajad foorumisse.
Üritusel on kohal toitlustus, tualetid ja veel palju muud huvitavat.
Väljumisel kaotab pilet kehtivuse.
KLUBIDE OSA
Autoklubidele on soodsam osavõtutasu. Vastavalt klubi poolt teatatud autode arvule broneeritud parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse eest hoolitseb klubi ise. Osavõtjate arvust saab teatada eili@driftime.ee või +37256233018
BURNOUT KING
Burnouti rändkarika võistlusele Burnout King 2012 on võimalik registreerida saates sõnumi Sallule +3725289380. Võiatlus koosneb 3 osast:
1. Osavussõit: 2 koonuse vahel 2 min
2. Vabakava 1 min
3. Grande finale, kes lõpetab rehvid esimesena.
Miinimum kasutatav rehvimuster 3mm kulumisjoonest, kasutada võib ainult suverehve ja mitte kitsamaid kui 205.
Burnout king 2007 Renaldo Madfrog Mägi
Burnout king 2008 Marko DK Opmann
Burnout king 2009 Ken Biturbo Kasch
Burnout king 2010 Maero V8 Pruul
Burnout king 2011 Allan muhe Lätt
Burnout king 2012 Võid olla sina
Üritus kooskõlas Eesti Autospordiliidu kiirenduse alakomitee, Haapsalu politsei, Kaitseliidu ja vallaga.
Ootatud on kõik sponsor- ja partnerluspakkumised.
Ürituse käigus jagatakse auhindu erilistele, kiireimatele ja coolimatele.
Võistluse juhend
1. Võistluse andmed
1.1 Võistluse nimetus: SR Opening 2012 Avalaks (Eesti kiirendushooaja avamine)
1.2 Võistluse statuut: Klubisisene, Streetrace.org
1.3 Võistluse toimumise koht: Kiltsi lennuväli, Ridala, Haapsalu
1.4 Võistluse toimumise aeg: 21.04.2012
1.5 Võistluse ajakava:
11:00 Avatakse pääsla
11:30 Sõitjate koosolek ja ürituse lühitutvustus
12:00 Avatakse rada võistlejatele
17:00 Suletakse kiirendusrada
17:20 BURNOUT KING Rändkarikas 2012 (kummipõletamise võistlus)
18:00 Ürituse pidulik lõpetamine
1.6 Võistluse korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.
2. Võistluse korraldamine ja juhtimine
2.1 Võistluse peakorraldaja andmed: Kristjan Salmre +3725289380
2.2 Võistlus peetakse vastavalt EAL Võistlusmäärustikele ja käesoleva Juhendi alusel kooskõlas FIA Spordikoodeksiga.
2.3 Võistlus viiakse läbi vastavalt Eesti kiirendusvõistluste tehnilistele tingimustele (Lisa 1), käesolevale juhendile ning üldlevinud heade käitumise tavadele.
2.4 Võistlust juhivad Eal-i poolt kinnitatud ametnikud, kohtunikud
2.5 Võistluste juht/Peakohtunik: Kristjan Salmre 135/EAL
Võistluste sekretär ja sekretariaat: Eili Orumägi
Tehniline kontroll: Henry Karming EAL/ tehniline, Kalle Nõlvik EAL/tehniline 3 + abilised
Peaajamõõtja: Kristjan Salmre
3. Osavõtjad, võistlusautod ja võistlusklassid
3.1. Võistlusest võib osa võtta juhiluba omav isik või kehtivat sõitjalitsentsi omav isik. Võistleja peab tundma võistlusreegleid ja neid aktsepteerima.
3.2 Kasutada võib kõiki Riiklikus Autoregistrikeskuses või välisriigi vastavas registris arvel olevaid sõidukeid, mis vastavad käesolevate reeglite nõuetele.
3.3 Võistlusest osavõtja on kohustatud esitama check in’is ja/või sõiduki võistluseelse ülevaatuse käigus auto tehnilise passi vm vajalikud dokumendid (k.a isikut tõendav dokument, juhiluba, vm).
3.4 Võistlusauto peab vastama Kiirenduse alaliidu poolt kehtestatud reeglitele. Ei pea omama kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
3.5 Võistlus on mõeldud ainult autodele ja mootorratastele.
3.5 Võistlusklassid.
Võistlusklassid puuduvad, sõidetakse paaris ja iga paari võitja on konkreetse sõidu võitja. Eesmärk on
luua kõigile võimalus katsetada autot ja kiirendada kontrollitud olukorras.
4. Võistlusele registreerimine
4.1. Võistlusel osalemiseks peab iga sõitja täitma registreerimisvormi ning tasuma osalemistasu.
4.2 Eelregistreerimist ei toimu (Autoklubidel on võimalik broneerida parkimis ruum)
4.3 Kohapealne registreerimine toimub: 10:00-16:00
4.4 Osalemistasu eelregistreerinud klubidele on 18.-
4.5 Osalemistasu võistluspäeval kohapeal on 25.-
4.6 Osalemistasu maksmine toimub kohapeal sularahas.
4.7 Osalemistasu sisaldab võistleja ja võistlussõiduki pääsu võistluspaika.
4.8 Registreerimiseks vajalikud andmed: võistlussõiduki omaniku ees-ja perekonnanimi, sõiduki mark ja mudel, valmistamisaasta, mootori töömaht ja võimsus vm nõutud andmed. Allkirjastatud leping korraldaja ja võistleja vahel.
5. Võistluse läbiviimise kord
5.1 Võistlusdistantsi pikkus on ¼ miili, ehk 402,33 meetrit.
5.2 Võistlus koosneb ajasõitudest
5.3 Juhul kui võistleja ei ilmu õigeaegselt stardijoonele, loetakse ta kaotajaks.
5.4 Burnout on lubatud ainult selleks ettenähtud kohas stardialal ja vaid siis kui Starter on andnud
vastava loa.
5.5 Joonele asetumine (stagemine) on lubatud vaid Starteri märguande peale. Juhul kui stagemine ebaõnnestub ehk auto liigub üle stardijoone tuleb tagurdada tagasi üle stage ja pre-stage joone ning alustada otsast peale.
5.6 Iga võistluse eel on kohustuslik läbida „check in” ja registreerida ennast konkreetsele võistlusele. Check in’is kontrollitakse võistleja dokumente, jagatakse välja võistlusel osalemiseks kõik vajalik materjal ning kantakse võistleja võistluse protokolli. Ainult check in’i ja tehnilise ülevaatuse läbinud võistlejad kantakse konkreetse võistluse protokolli.
5.7 Sõiduki võistluseelne ülevaatus:
5.7.1 Sõiduki ülevaatus toimub selleks määratud ajal ja kohas, kas võistluse paigas või enne võistlust, vastavalt määratud kuupäevadele ja kohale. Võistleja kohustus on sõiduki õigeaegne toimetamine ülevaatuse kohta.
5.7.2 Juhul kui peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele, võistleja diskvalifitseeritakse. Samuti kuuluvad võistluselt eemaldamisele sõidukid, mille turvavarustus ei vasta nende poolt võistluse käigus saavutatud aegadele. Erandina on lubatud võistlust jätkata juhul, kui järgmiseks stardiks suudetakse auto ohutusnõuetega vastavusse viia.
5.8 Ilma võistlusnumbrita võistlussõidukeid starti ei lubata.
6. Karistused
6.1 Võistleja kuulub karistamisele alljärgnevatel juhtudel:
6.1.1 Peale ülevaatuse läbimist teostatakse sõiduki juures muudatusi, mille tagajärjel sõiduk ei vasta enam käesolevate reeglite nõuetele.
6.1.2 Sõiduk ei vasta ohutusnõuetele või on sõitnud teistkordselt välja kiirema aja, kui tema turvavarustus võimaldab.
6.1.3 Burnout väljaspool selleks ettenähtud ala.
6.1.4 Auto mootori käivitamine/soojendamine/reguleerimine ilma, et keegi istub juhikohal.
6.1.5 Võistleja on tarvitanud narkootilisi aineid või alkoholi. Lubatud piirmäär on 0,0 promilli.
6.1.6 Võistleja lülitab automaatkastiga autol sisse vabakäigu stagemisel enne starti ja peale pre-stage joone ületamist.
6.1.7 Väljaspool võistlusrada kehtestatud kiiruspiirangutest (10 km/h või 50km/h) mittekinnipidamine.
6.1.8 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine.
6.1.9 Ebasportlik käitumine ja/või ohuolukorra tekitamine.
6.1.10 Juhul kui võistleja ületab raja keskjoone ja peale seda juht jätkab kiirendamist (ei lase gaasi järele) ning seejärel tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile või kui võistleja tekitab kahjustusi ajavõtusüsteemile rohkem kui korra ühe võistluse käigus või on tuvastatav tema süülisus kahju tekitamisel, kuulub tekitatud kahju hüvitamisele. Iga purustatud anduri maksumus on 200 EUR.
6.1.11 Juhul kui võistlusmasinast valgub rajale õli, ning autol puudub mootori alune õlipüüdmismatt, või jahutus- või pidurivedelikku, rohkem kui üks kord võistluse jooksul, on võistleja kohustatud maksma trahvi 500eur
6.2 Võistleja langeb eliminaatorist välja, kuid jääb lõpp-protokolli selleks hetkeks saavutatud tulemusega alljärgnevatel juhtudel.
6.2.1 Hilinemine stardialale.
6.2.2 Ei ole võimeline startima, mootor ei käivitu, muu tehniline rike.
6.2.3 Valestart, süttib foori punane tuli. Juhul, kui mõlemad võistlejad teevad valestardi, vähem varastanu võidab.
6.2.4 Sõit üle rajale märgitud kesk või äärejoone või kujutletava keskjoone ületamine ja rajalt väljasõit. Erandiks on ohtliku takistuse vältimine, sellisel juhul antakse kordusstart.
6.3 Muud tingimused
6.3.2 Alkoholi või narkojoobes võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) peavad korraldaja esimesel nõudmisel võistlusalalt (k.a. boksiala) lahkuma.
6.3.3 Kõik võistlejad on kohustatud kogu võistluse vältel järgima üldlevinud hea käitumise tavasid.
6.3.4 Võistlejad ja nende meeskonnaliikmed (mehaanikud, muud abilised) ei tohi neile ettenähtud ajal - vahetult stardile eelnenud ajal ja/või stardi sooritamise momendil kuni stardi lõppemiseni, stardialal viibida.
6.4 Karistus võib olla:
6.4.1 Hoiatus.
6.4.2 Rahaline karistus, summas 25 kuni 100 Eur.
6.4.3 Kohene diskvalifitseerimine.
6.4.4 Muu karistus, mis on määratud käesoleva juhendi punktis.
6.5 Otsuse võistleja karistamiseks teeb võistluse Peakohtunik.
6.6 Karistuse määrab žürii ja karistuse määr sõltub rikkumise iseloomust ja juhtumi tagajärgedest.
7. Tulemuste arvestamine
7.1 Võistluspäeva ajad avaldatakse hiljemalt 7 tööpäeva jooksul aadressil http://www.streetrace.org/foorum" onclick="window.open(this.href);return false;
9. Autasustamine
9.1. Võistluspäeva jooksul jagatakse auhindu erinevate efektide eest, auhindu jagavad kommentaatorid.
9.2. Sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.
10. Võistluse üldtingimused
10.1 Võistlejate ja registreerijate koosolekust osavõtmine on kohustuslik.
10.2 Kõik tekkinud küsimused ja probleemid mis juhendis ja tehn. tingimustes pole kirjeldatud lahendab võitluse žürii v. Peakohtunik kohapeal, võistlejat soosides.
10.3 Võistlusest osa võtta soovivate võistlejate arv on piiratud. Võistluspäevast saavad osa võtta kuni 200 sõitjat.
10.4 Võistlustrassi läbimisel võib peale juhi autos olla 1 kõrvalistmereisija, kes peab samuti olema kinnitatud turvarihmadega ja kandma kiivrit, kaassõitja ei või olla alkoholi joobes.
10.5 Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata.
10.6 Võistluskäigus on võistlusauto hooldamine, remont ja tankimine lubatud ainult temale ettenähtud boksis.
10.7 Võistleja, kes ei allu korraldaja korraldustele eemaldatakse võistluse territooriumilt.
10.8 Võistleja peab järgima võistluse kodukorda, täitma reegleid ja kohtunike korraldusi.
10.9 EAL ja Korraldaja ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Registreeritud võistlusel litsentsi omavate võistlejate poolt tekitatud õnnetuste ja võimalike avariide tagajärjel tekkinud kahjud korvab kindlustus.
10.10 Võistleja on kohustatud võimaldama EAL või korraldaja poolt autodel esindada oma reklaame, vastavalt rahvusvahelistele võistlusmäärustele.
11. Sissepääs võistlusalale
11.1. Sõidukite sissepääs
11.1.1. Alale pääsevad kõik võistlusele registreerunud võistlusmasinad
11.2. Isikute sissepääs
11.2.1. Tasuta pääsevad alale kõik registreerunud ja osalemistasu tasunud võistlejad ja mehhaanikud.
11.2.2. Vajadusel võib korraldaja nõuda isikut tõendavat dokumenti.
11.3 Stardialale ja võistlusrajale (stardikaare alt algav ala) sissepääs on lubatud vaid võistlusautol, võistlejal ning ametlikult registreeritud mehhaanikutel. Stardialal kõrvaliste isikute viibimine on rangelt keelatud. Võistlejaga seotud kõrvaliste isikute stardialas viibimine võib võistlejale kaasa tuua karistuse.
12. Võistluste üldküsimused
12.1. Korraldajad tagavad võistluspaigas tasulise toitlustamise.
12.2 Korraldajad tagavad tulekustutite olemasolu.
12.3 Teadetetahvel:
Kiirendusvõistlusel käitumise kodukord ja juhend kiirendajatele.
1. Üldised reeglid
1.1 Mistahes viisil ohtlikult käituvad võistlejad ja muude kohalviibivate sõidukite juhid ning võistleja meeskonna liikmed kuuluvad diskvalifitseerimisele võistluselt ja/või võistluspaigast füüsilisele eemaldamisele.
1.2 Üldine kiiruse piirang väljaspool võistlusrada on 50 km/h ja bokside piirkonnas on kiiruse piirang 10 km/h. Tagasisõidu alal 50km/h
1.3 Bokside piirkonnas juhindutakse manööverdamisel parema käe reeglist.
1.4 Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine tähendab kohest diskvalifitseerimist.
1.5 Lähi-, päevasõidu-, kaug- jm tulede kasutamine on vastavalt korraldaja poolt esitatavatele nõuetele.
2. Enne starti
2.1 Stardirivis oodates ole rahulik ja ära tee rumalusi (rehvide soojendamine, vajaduseta kiirendamine, jms.). Oota kohtuniku märguannet, et siseneda stardi-alasse!
2.2 Kui starter tõstab käed horisontaalselt külgedele, võid teha burnouti ja sõita starterini. Seejärel jää rahulikult stardiluba ootama.
2.3 Kui starter tõstab käed pea kohal risti, siis on võistlus ajutiselt katkestatud. Sel juhul seiska mootor ja jää sõidukisse ootama edasisi korraldusi.
3. Start
3.1 Kui starter näitab kätega foori poole, tohid sõita stardijoonele ja alustada STAGE'imisega.
3.2 Stardijoonele minnes esmalt jälgid PRESTAGE-tulesid. Kui need on süttinud, siis sõida veel ca. 15 cm edasi, kuni süttib STAGE ja seejärel jää starti ootama. Peale seda, kui mõlemad sõidukid on stage'inud, antakse start lähisekundite jooksul.
3.3 Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks kindlasti vältima.
3.4 Stardis olles fikseeri kindlalt oma sõiduk paigale; kui enne starti vajud kasvõi kogemata üle stardijoone, siis see tähendab automaatselt punast tuld. Eliminatoris tähendab punane tuli automaatselt kaotust.
3.5 Kui sul tekib kahtlus oma stardi korrektsuses või sa näed enda ja/või kaasvõistleja fooris punast tuld, siis alusta kindlasti sõitu ning sõida rada lõpuni läbi - aja saad sa kirja ka vaatamata punasele tulele.
4. Sõit
4.1 Sõida kindlalt oma rajal, mitte kunagi ei tohi väljuda kogu distantsi vältel oma rajalt.
4.2 Kui sõidukiga sõidu ajal midagi juhtub, siis pead sõitma raja lõpuni. Mitte kunagi ei tohi keerata poole raja pealt pealt ära. Vedeliku lekkimise korral peata esimesel võimalusel rahulikult sõiduk ja seiska mootor, jäädes oma sõidurajale.
4.3 Kui auto muutub rajapeal liikumisvõimetuks, siis kutsu abi. Ära hakka ise autot suvalises suunas lükkama.
5. Peale sõitu
5.1 Peale sõitu pidurda rahulikult hoog maha, ära tee peale finishit äkkpidurdust.
5.2 Tagasisõit toimub raja lõpust paremale keerates mööda kõrval rada.
5.3 Tagasipööramiseks kasuta selleks ettenähtud kohta. (märgistatud koonustega)
5.4 Tagasisõiduteel ära sõida kunagi kiiremini kui 50 km/h. Tagasisõiduteel kihutajaid ootab kohene võistluselt diskvalifitseerimine.
5.5 Kui ükskõik kumb sõiduk on peatunud tehnilisel vms. põhjusel enne tagasipöördeala, ei tohi teine sõiduk siirduda tagasisõiduteele enne, kui on saanud korraldajatelt vastava loa.
5.6 Tagasipöördel ja tagasisõidul kasuta kindlasti suunamärguannet andmaks aegsasti kaasvõistlejale oma kavatsetavatest manöövritest märku.
5.7 Jõudes tagasi pääslasse näita kontrollijale käepaela ja auto kleebist.
Viimati muutis sallu, 22.03.2012 12:03 25, muudetud 2 korda kokku.
BADASSSallu get connected 5289380
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
EBK klubiala sõltub sellest, kas mõni klubiliige tahab seda asjad vedada ja kohapeal vastutust võtta.
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Läheks küll aga oma autoga aega sõitma ei läheks. 2,0iga ei ole väga mõtet lolli mängida
Iseenesest võiks Klubi ala võtta enda peale küll! Seekord võiks natuke asisemalt organiseerida seda värki kui varem!
- mingisugune aiatelk võiks olla.
- kui kuskilt mõned suuremad termosed saaks võiks kohvi ja teed pakkuda jne.
Iseenesest võiks Klubi ala võtta enda peale küll! Seekord võiks natuke asisemalt organiseerida seda värki kui varem!
- mingisugune aiatelk võiks olla.
- kui kuskilt mõned suuremad termosed saaks võiks kohvi ja teed pakkuda jne.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Tubli Tõnis , tegele.
Eelviimasel korral mina vist tegelesin sellega, aga karta on,et me seeaaste ei tule sinna.
Eelviimasel korral mina vist tegelesin sellega, aga karta on,et me seeaaste ei tule sinna.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Tahaks lolli mängima tulla enda 2,0iga see aasta Coley, sinu masinaga võiks kõrvuti küll panna huvi pärast.
Loodan, et jälle äge EBK ala see aasta tuleb!
Loodan, et jälle äge EBK ala see aasta tuleb!
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
mina olen kindel tulija
ja enda e34 2.0 kuudiga lähen küll lolli mängima
ja enda e34 2.0 kuudiga lähen küll lolli mängima
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Ma ka ilmselt kohal ja kui klubina minek oleks ka hea eelmine aasta oli päris hea;)
e36 328i. ; e46 330d ; e46 320d ; e39 528i
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Ilmselt üritab ka ikkagi kohal olla, aga millega või kuidas ei tea veel.. Üks variant vb Päliga nagu eelmine aasta
Samas kui enda põmm alles sellel ajal veel siis võiks vast isegi ka sellega proovida mis tast alles on
Samas kui enda põmm alles sellel ajal veel siis võiks vast isegi ka sellega proovida mis tast alles on
- v1llu1
- Huviline
- Postitusi: 1928
- Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
- Peamine sõiduk: Audi A8 D3
- Telefon: 56238240
- Asukoht: Põltsamaa
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Kindlasti kohal koos Põltsukaga
Igapäevased: Audi Q7 // Audi A8 D3
Projektid: Audi A4 B5 2,2T AAN // Chevy van G20 // Audi S6 C4 v8
Projektid: Audi A4 B5 2,2T AAN // Chevy van G20 // Audi S6 C4 v8
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Oleks kellelgi velgedel slick rehve laenata, tuleks prooviks uuesti isegi. Suverehviga aeg tehtud juba.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
- massu
- Huviline
- Postitusi: 2042
- Liitunud: 24.10.2006 22:38 52
- Peamine sõiduk: BMW 318TDS
- Asukoht: Tallinn, Saku
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Hõivaks ka ühe klubi koha. Ning samas võin aidata Tõnisel korraldada asja kohapeal jne.
e36 318TDS Touring '95a. - White&Low
E46 318 '98a.
E46 318 '98a.
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Arvestage mind sisse. Aga veel ei tea mis autoga...tähendab millise bmw-ga
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Sooviks ka kohta ebk alal.
http://www.tiiroja.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Tuleksin isegi EBK alale
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
ma sooviks ka ebk alale
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Meie Rihoga tuleks ka EBK alale, ilmselt isegi kahe autoga.
- TiitS
- Huviline
- Postitusi: 1157
- Liitunud: 26.01.2008 22:36 08
- Peamine sõiduk: BMW jt. A+B
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
1 BMW EBK alale
+ võib vajadusel abistada, organiseerijat.
+ võib vajadusel abistada, organiseerijat.
- C_Vaher
- Huviline
- Postitusi: 327
- Liitunud: 24.01.2011 17:15 43
- Peamine sõiduk: E65 730D Toyota Supra 3.0T E28 2JZ
- Asukoht: Läänemaa
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
EBK alal on mingi piiratud arv saajaid ka?Või niipalju kui tahtjaid nii suur ala tuleb?
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Vastavalt klubipoolt teatatud autode arvule, broneeritud parkimise ala, mille piiramise, parkimise ja kujunduse eest hoolitseb klubi ise.
- C_Vaher
- Huviline
- Postitusi: 327
- Liitunud: 24.01.2011 17:15 43
- Peamine sõiduk: E65 730D Toyota Supra 3.0T E28 2JZ
- Asukoht: Läänemaa
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Minu paha,et ei lugenud
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Esmapilgul tulija .
Kui auto selleks ajaks valmis!
Kui auto selleks ajaks valmis!
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Kui võimaluse saan siis liitun ka
E34 525i 91.a ; E38 730d individual 2000.a
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
- Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Olen ka tulija. Tundub, et see aasta huvilisi esialgu päris palju.
One km 264km/h, one mile 287 km/h.
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2437
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Kuidas see parkimine seal eelnevatel aastatel korraldatud on olnud ?
Kui autoga sinna klubi alale tahan tulla siis tuleb sõitja pilet muretseda ? Tegelt väga sõita samas ei viitsiks
Või saavad klubi autod sinna alale ka tavalise piletiga kui sõitma ei plaani minna ?
On juba teada ka mis see klubidele soodsam pileti hind on
Kui autoga sinna klubi alale tahan tulla siis tuleb sõitja pilet muretseda ? Tegelt väga sõita samas ei viitsiks
Või saavad klubi autod sinna alale ka tavalise piletiga kui sõitma ei plaani minna ?
On juba teada ka mis see klubidele soodsam pileti hind on
E70 4.8i /// E93 335i
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Pilet tuleb nii või naa muretseda kui klubi alale tahad. Samas pole praegu ju ükski klubiliikmetest seda korraldamist enda kanda võtnud, seega klubiala praeguse seisuga pole. Coley vist oli huvitatud korraldamisest
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2437
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Küsimus oligi,et milline ja mis hinnaga pilet tuleks osta,et sinna klubi alale pääseks autoga.
Juhul muidugi kui keegi seda asja viitsib korraldada...
Juhul muidugi kui keegi seda asja viitsib korraldada...
E70 4.8i /// E93 335i
- sallu
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
- Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
- Kontakt:
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Kuna sellel aastal on BMW klubi kõige suurema osavõtuga, siis paneme teid kohe esimeseks ritta... Ärge siis unustage sümboolikat ja lippe koju :PPPP
BADASSSallu get connected 5289380
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Ander kirjutas:Küsimus oligi,et milline ja mis hinnaga pilet tuleks osta,et sinna klubi alale pääseks autoga.
Juhul muidugi kui keegi seda asja viitsib korraldada...
18EURi
ehk ikka võtab keegi klubiline asja enda peale, saaks vaid ise ka kuidagi nõu ja jõuga selles aidata...
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: SR Opening, Avalaks 2012 21Aprill
Esindaks ka ühte e46ci´d klubi platsil heameelega