1. leht 1-st

TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 23.10.2009 15:26 57
Postitas tanel25
Esimesed tunnusmärgid FSU suremisest olid:
1) Soojendusventikas jäi mõnikord peale süüte välja keeramist veel undama.(Võib aku tühjaks tõmmata)
2)Ventilaator ei allunud enam etteantud käsklustele. (Puhkus nii kuidas ise tahtis. Kord kõvasti ,siis vaikselt jne.)

Enda autol vahetus tehtud ja siit siis minu versioon:
Detail näeb ise välja selline:Vasakul uus ja paremal vana
Pilt
Uus detail näeb välimuselt natukene teistsugune välja,aga sellest pole häda midagi.
Esinduses maksab A varuosa umbes 1300 eeku. Ise panin B varuosa ja maksis umbes 800 eeku.

Ainuke tööriist,mida vahetusel vaja on ristpeaga kruvikeeraja.(võib ka mõned õlled võtta :cool: )
Esimese asjana tuleb eemaldada kõrvalistuja jalgade juurest(keskkonsooli poolt) pildil näidatud detail:
Pilt
Kruvi lahti kruvida ja detail noole suunas välja lohistada.

Järgmiseks asjaks tuleb eemaldada kindalaeka alune plastik. Detaili tuleb sikutada enda poole.(nagu tõmbad sahtlit lahti) Sellest ka pilt: Pilt
Kui selle kätte oled saanud siis avaneb selline pilt:Pilt
Noolega on ära märgitud FSU asukoht.NB! Pilt võib natuke eksitada hetke olukorda sinu autos. See pilt on tehtud siis,kui esimene detail ,mis kruviga on kinni, on veel küljes.Eemaldatud on sellel pildil ainult kindalaeka alune plastik.
Nüüd siis FSU lahti ühendamine:PiltPistiku emaldamiseks pigistada noolte suunas ja sikutada.Kuna see FSU asub parajas urus ja ruumi on seal vähe,siis mina eemaldasin ennem FSU oma pesast ja alles siis pistiku küljest.
FSU oma pesast eemaldamine:Pilt
Suruda õrnalt plastmass naga peale,nagu nool pildilt näitab ja sikutada FSU oma pesast välja. JA KÄES TA ONGI.

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 01.11.2009 23:47 40
Postitas Valdek
Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+

TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 10.11.2009 16:21 43
Postitas LauriTT
[quote="Valdek"]Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+[/quote]
Põhjenda ka siis, et miks FEBI toode ei ole nii hea!

TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 22.11.2009 20:44 15
Postitas Valdek
[quote="LauriTT"][quote="Valdek"]Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+[/quote]
Põhjenda ka siis, et miks FEBI toode ei ole nii hea![/quote]

Minul ei ole vaja midagi põhjendada - aja jooksul selguvad Febi toote kasutajale head ja vead.

TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 25.11.2009 06:38 16
Postitas Trionic
Febi detailidega on paraku nii,et alati kasutad uusi juppe,sest vanaks ei jõua need saada.
Sry ot.

TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 30.11.2009 18:01 11
Postitas --kala--
[quote="Valdek"][quote="LauriTT"][quote="Valdek"]Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+[/quote]
Põhjenda ka siis, et miks FEBI toode ei ole nii hea![/quote]

Minul ei ole vaja midagi põhjendada - aja jooksul selguvad Febi toote kasutajale head ja vead.[/quote]
Ma ei sa aru mida sa plärtsud siis. Põhjenda kui miskit laidad/kiidad.

TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 02.12.2009 06:16 54
Postitas Valdek
[quote="--kala--"]Ma ei sa aru mida sa plärtsud siis. Põhjenda kui miskit laidad/kiidad.[/quote]

Anna andeks, et tunned ennast hingeliselt tugevalt puudutuna Febi toodete pärast. Trionic juba kirjutas piisava tagamõttega kommentaari lugeda oskavate inimeste jaoks. Minu praktika on sama tõestanud.

TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 04.12.2009 17:50 55
Postitas Artur_L
Milline tootja siis hea on ? Endal pole küll veel Febi varuosadega mingit jama olnud(jah, ma olen alles õpilane ja olen vähe praktikat tunda saanud) aga ikka pole ma ei ühgi tuttava käest ei ühegi automaailma inimese käest midagi halba kuulnud. 1 tüüp isegi kiidab febit tuues ettekäändeks selle, et tal kõik vahetatu jupid febi omad.

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 25.01.2010 00:43 34
Postitas mastergut

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 23.03.2010 16:21 09
Postitas ratteh
Täna võtan siis õlled ja teen asja ära (y)

p.s. kuna kasutan crashi pannud auto vana siili, siis kas on mõttekas seda kuidagi puhastada?

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 23.04.2010 17:24 45
Postitas Randofer
kas keegi e36 "siili" vahetuse nippe ka teab?

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 23.04.2010 20:42 08
Postitas RK1.0
Erinevus on ainult selles, et E36-l asub ta juhi pool. Tuleb juhi jalge pealne plastik ära võtta ja siis juba silmaga näha. :)

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 26.08.2010 22:33 40
Postitas vahur_s
Tuleb välja et fooorumlane bmwtutorial on juba aegade hämaruses antud töö kohta õpetuse teinud.

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 05.10.2010 11:24 34
Postitas ricky
Sai siis ka vahetatud nädalavahetusel see siil!väga hea õpetus!uus osa sai ostetud um-ist!kuidagi kahtlane tundus see febi maha tegemine!läksin kindlapeale välja!
aga ei saa mainimata jätta et um-ist ostetud siil oli üleni plastikust ja ka natuke teistsuguse välimusega kui vana siil!
Siili lõppemise tunnusmärk-ventikad ei töötanud enam üldse!täiesti null....
nüüd kõik ok!
Tänud õpetuse eest! :cool:

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 07.10.2010 12:36 15
Postitas Randofer
äkki on uuem parem?
mingid modifikatsioonid tehtud

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 28.03.2011 11:55 54
Postitas yokohama
Kliimaga variandil see vahetus nüüd nii kerge ei ole, on vaja rohkem kaevata ja lahti võtta...
On selle kohta ka kuskil õpetust?

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 28.03.2011 12:34 04
Postitas vahur_s
Miks siis kliimaga variandil raskem on??
Täpselt sama moodi käib, "siili" asukoht on ju sama.

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 28.03.2011 13:40 12
Postitas ratteh
Mul kliima ja sain vahetatud. Samas juhendist erines sellepoolest, et ees oli veel 1 pajebenn, mis takistas oluliselt ligipääsu. See oli vaja ka maha kakkuda, polnud just kõige mugavam ja kinnasteta käed said veriseks ikka :)

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 01.04.2011 00:01 57
Postitas yokohama
vahur_s kirjutas:Miks siis kliimaga variandil raskem on??
Täpselt sama moodi käib, "siili" asukoht on ju sama.

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 01.04.2011 08:26 44
Postitas vahur_s
Videos on näidatud FSU vahetus e46!

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 24.10.2011 18:59 44
Postitas tanel25
Valdek kirjutas:Kogu ürituse kõige suurem viga on FEBI toode. Muu osa 5+
See viga on nüüd töös olnud 2 aastat :cool: Pole sellel FEBIL häda midagi.

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 24.11.2011 22:57 53
Postitas Speedest86
e46 kohta pildi materjaliga reostaadi vahetust on ???

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 17.12.2011 20:50 06
Postitas maarekl
Speedest86 kirjutas:e46 kohta pildi materjaliga reostaadi vahetust on ???
paar postitust üleval oli sama link

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 11.02.2012 18:27 31
Postitas wolker
Trionic kirjutas:Febi detailidega on paraku nii,et alati kasutad uusi juppe,sest vanaks ei jõua need saada.
Sry ot.
mul on sama mure siin panin febi siili ja see kestis vaid paar kuud...

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 15.02.2012 20:22 37
Postitas speed523
Tere!
Minul ka mure selle siiliga.. töötab nii, kuidas ise heaks arvab. Täna mõtlesin, et kisun ta maha ja vaatan, et mis on karul kõhus. Maha võttes hoidsin igaks juhuks soojendust järgi, et näha kas teda liigutades võtab kuidagi hinge veel sisse.. Üllatuseks avastasin, et kui siil läks vastu metalli (massi), siis tõmbas küll hinge sisse.. Nüüd tekkiski mul küsimus selles, et kas on siiski asi siilis või kusagil hoopiski juhtmestikus?!
Autoks siis bmw 523i e39 125
Kuna ma suht uus bmw omaja, siis ei oska ma veel kuskilt otsast viga otsida :shock:
Loodan väga te mõistlikule kaasabile!

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 15.02.2012 20:59 42
Postitas maarekl
siilis ikka viga.

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 15.02.2012 22:04 49
Postitas speed523
Aga kas vigase siili kasutamine võib midagi tuksi ka keerata?????
Üks mu tuttav ütles, et vigane siil võib soojendus mootorile kehvasti mõjuda, kas see vastab tõele!?

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 17.02.2012 17:35 25
Postitas tanel25
[/quote] mul on sama mure siin panin febi siili ja see kestis vaid paar kuud...[/quote]

Huvitav. Mul toimib 2009a oktoobrist praeguseni.

Re: TSI: E39 FSU("siil", reostat) vahetus

Postitatud: 17.02.2012 18:35 14
Postitas enn1
speed523 kirjutas:Aga kas vigase siili kasutamine võib midagi tuksi ka keerata?????
Üks mu tuttav ütles, et vigane siil võib soojendus mootorile kehvasti mõjuda, kas see vastab tõele!?
Vigane "siil" võib kehvemal juhul midagi kliimaplokis rikkuda, mootorile see küll mõjuda ei tohiks :roll: