TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Postitatud: 11.03.2011 22:51 16
Mida siis kõige alustuseks vaja on.
Kindlasti peab sul olema arvuti millel on peal WIN XP. Vähemalt 1 GB ram ja mingi 30 GB vaba ketta ruumi.
Arvuti võiks olla ainult selle jaoks mõeldud. Enne igasugust installi peavad välja lülitatud olema Antiviirused, Firewallid ja kõik muu säärane.
Mis kaablitega asi toimib.
1. Kui sul on vanem masin (e36, e34, e32 kaasa arvatud algusaastate e39 ja e38 ja vist ka e46) mille diagnostikaks on vaja ADS kaablit, siis oskaks soovitada sellist kaablit.
http://www.doitauto.de/index.php?langua ... 161&cat=31
See kaabel sobib samamoodi ka uuematele. Aga kaabel on läbi com-pordi arvutiga ühenduses, seega vajab vanemat arvutit millel on com port. Mingid üleminekud ja sellised asjad ei ole just väga usaldusväärsed, kuna ei kipu alati töötama. Omast kogemusest tean öelda, et ilma com pordita ei ole nii usaldusväärne, kui võiks olla.
Kui kellelgi on huvi selle kaabli vastu, siis mul on kaks tykki. Kuna neid ei kasuta siis võib need raha vastu vahetada.
2. Uuematele masinatele oli vist a la 1998 kuni 2005 või 2007 aasta autodele sobib see kaabel. Kas see oli 2005 või 2007 kust edasi läheb vist juba D-Can Interface.Seda pole vajadust olnud uurida ja proovida, kuna need alles suht uued autod ja endal ega sõpradel pole sellist.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWNX:IT
Seda kaablit müüb ebays kasutaja cable-shack. See on usb kaudu arvutiga ühenduses ja sobib kasutada väga edukalt ka uuemate arvutitega. Tean kuna olen isegi mootori aju sellega üle programmeerinud, ja selle poole tunni jooksul mis see arvutil aega võttis, ei esinenud ütegi probleemi.
Nüüd siis TSI -de juurde.
Ma üritasin need mõlemad teha nii lihtsaks kui võimali, ja puust punaseks ja eesti keelede, aga ma usun et esmaskordsel võib siiski tekkida probleeme. Et kui ei saa hakkam, siis palun kirjutada mulle täpselt mis koha peal jäid stoppama ja millest aru ei saanud jne jne. Siis oskan vähe paremini aidata.
1. Esiteks pead sa endale arvutisse installima INPA/EDIABAS -e.
Õpetus siin http://www.frameco.ee/dis/INPA-EDIABAS% ... 0_EST_.pdf
Kui sellega oled hakkama saanud siis tuleb GT1 install. Mis on natsa keerulisem.
Õpetus siin http://www.frameco.ee/dis/EasyDISv44ins ... _EST__.pdf
Esialgu piisab, kui on küsimusi või soovitusi kuidas miskit õpetust muuta, siis andke teada. Üritan neid faile vastavalt vajadusele muuta ja uuesti üles laadida.
Ning lisaks ka mõned muud interfaced mida oleme proovinud ja mis me nendest arvame.
* Pasoft 1.36 - suht mõttetu kuna see annab veakoodid ainult HEX-ina ning nendele vastust leida on väga raske, kui üldse võimalik. (Mõeldud autodele e39, e38, e46 kuni nende ehitus lõpuni välja)
* Pasoft 1.40 - see on juba tunduvalt asjalikum mõeldud samadele autodele, aga veakoodid on juba ingliskeelsed ja ilusti loetavad. Palju võimalusi üleüldiselt moodulites andmete muutmiseks. Näiteks saab teha webasto seisusoojendiks.Saad kõrvalistuja sensormati välja progeda kui seda iga poole aasta tagant vahetada ei viitsi. Kui sul on spidol manipulatsiooni täpike siis saad VIN koodi LCM-is ära muuta et see täpike kustuks, jne jne jne. See on kasulik asi juba.
* pasoft 2.01 on mõeldud uuema kerega autodele nagu e60 , e61 jne. saite vist aru küll juba.
Aga see on põhimõtteliselt sama mis pasoft 1.36 (Ainult et uuema kerega autodele) , ei soovita ja midagi tarka sellega teha ei saa.
* KWP2000 pluss
See on asjalik asi varuks siis kui sul on plaanis Mootori aju üle progema hakata GT1-ga. Või üldse ennem kui teed miskit auto mootori ajuga.
Laed mootori aju teatud osa alla ja salvestad kuhugi kindlasse kohta ää .
Mina ise tegin oma auto DDE korda pärast seda, kui selle totaalselt peeti keerasin.
Ükskõik millise interfacega sa tööd parasjagu teed, pead sa kindel olema, et sa tead mida teed. Kui sa ei ole kindel oma tegemistes, siis katkesta, ja küsi kasvõi minult, või maximaatorilt üle. Ma loodan et keegi oma autod nüüd tuksi ei keera. Kuna siin vist suht palju infi korraga üleval. Ja kui kellelgi tekib probleeme või on midagi tuksi keeranud, siis abi võib vabalt ja tasuta (Telefoni teel vähemalt) küsida. (Kui meil on kiire siis me lihtsalt ei vasta)
Eks jään siis tagasisidet ootama, et kes on omal selle tööle saanud nende õpetuste järgi, ja kas on üldse huvilisi siukeste TSI-de kohta.
NB! Kindlasti on paljudel selline küsimus, et kust saaks kõik need programmid ja installikad mis selle jaoks vaja läheb. Kellel on soovi siis võtke ühendust PS-i teel ja saadan lingi.
Edu
Kindlasti peab sul olema arvuti millel on peal WIN XP. Vähemalt 1 GB ram ja mingi 30 GB vaba ketta ruumi.
Arvuti võiks olla ainult selle jaoks mõeldud. Enne igasugust installi peavad välja lülitatud olema Antiviirused, Firewallid ja kõik muu säärane.
Mis kaablitega asi toimib.
1. Kui sul on vanem masin (e36, e34, e32 kaasa arvatud algusaastate e39 ja e38 ja vist ka e46) mille diagnostikaks on vaja ADS kaablit, siis oskaks soovitada sellist kaablit.
http://www.doitauto.de/index.php?langua ... 161&cat=31
See kaabel sobib samamoodi ka uuematele. Aga kaabel on läbi com-pordi arvutiga ühenduses, seega vajab vanemat arvutit millel on com port. Mingid üleminekud ja sellised asjad ei ole just väga usaldusväärsed, kuna ei kipu alati töötama. Omast kogemusest tean öelda, et ilma com pordita ei ole nii usaldusväärne, kui võiks olla.
Kui kellelgi on huvi selle kaabli vastu, siis mul on kaks tykki. Kuna neid ei kasuta siis võib need raha vastu vahetada.
2. Uuematele masinatele oli vist a la 1998 kuni 2005 või 2007 aasta autodele sobib see kaabel. Kas see oli 2005 või 2007 kust edasi läheb vist juba D-Can Interface.Seda pole vajadust olnud uurida ja proovida, kuna need alles suht uued autod ja endal ega sõpradel pole sellist.
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... K:MEWNX:IT
Seda kaablit müüb ebays kasutaja cable-shack. See on usb kaudu arvutiga ühenduses ja sobib kasutada väga edukalt ka uuemate arvutitega. Tean kuna olen isegi mootori aju sellega üle programmeerinud, ja selle poole tunni jooksul mis see arvutil aega võttis, ei esinenud ütegi probleemi.
Nüüd siis TSI -de juurde.
Ma üritasin need mõlemad teha nii lihtsaks kui võimali, ja puust punaseks ja eesti keelede, aga ma usun et esmaskordsel võib siiski tekkida probleeme. Et kui ei saa hakkam, siis palun kirjutada mulle täpselt mis koha peal jäid stoppama ja millest aru ei saanud jne jne. Siis oskan vähe paremini aidata.
1. Esiteks pead sa endale arvutisse installima INPA/EDIABAS -e.
Õpetus siin http://www.frameco.ee/dis/INPA-EDIABAS% ... 0_EST_.pdf
Kui sellega oled hakkama saanud siis tuleb GT1 install. Mis on natsa keerulisem.
Õpetus siin http://www.frameco.ee/dis/EasyDISv44ins ... _EST__.pdf
Esialgu piisab, kui on küsimusi või soovitusi kuidas miskit õpetust muuta, siis andke teada. Üritan neid faile vastavalt vajadusele muuta ja uuesti üles laadida.
Ning lisaks ka mõned muud interfaced mida oleme proovinud ja mis me nendest arvame.
* Pasoft 1.36 - suht mõttetu kuna see annab veakoodid ainult HEX-ina ning nendele vastust leida on väga raske, kui üldse võimalik. (Mõeldud autodele e39, e38, e46 kuni nende ehitus lõpuni välja)
* Pasoft 1.40 - see on juba tunduvalt asjalikum mõeldud samadele autodele, aga veakoodid on juba ingliskeelsed ja ilusti loetavad. Palju võimalusi üleüldiselt moodulites andmete muutmiseks. Näiteks saab teha webasto seisusoojendiks.Saad kõrvalistuja sensormati välja progeda kui seda iga poole aasta tagant vahetada ei viitsi. Kui sul on spidol manipulatsiooni täpike siis saad VIN koodi LCM-is ära muuta et see täpike kustuks, jne jne jne. See on kasulik asi juba.
* pasoft 2.01 on mõeldud uuema kerega autodele nagu e60 , e61 jne. saite vist aru küll juba.
Aga see on põhimõtteliselt sama mis pasoft 1.36 (Ainult et uuema kerega autodele) , ei soovita ja midagi tarka sellega teha ei saa.
* KWP2000 pluss
See on asjalik asi varuks siis kui sul on plaanis Mootori aju üle progema hakata GT1-ga. Või üldse ennem kui teed miskit auto mootori ajuga.
Laed mootori aju teatud osa alla ja salvestad kuhugi kindlasse kohta ää .
Mina ise tegin oma auto DDE korda pärast seda, kui selle totaalselt peeti keerasin.
Ükskõik millise interfacega sa tööd parasjagu teed, pead sa kindel olema, et sa tead mida teed. Kui sa ei ole kindel oma tegemistes, siis katkesta, ja küsi kasvõi minult, või maximaatorilt üle. Ma loodan et keegi oma autod nüüd tuksi ei keera. Kuna siin vist suht palju infi korraga üleval. Ja kui kellelgi tekib probleeme või on midagi tuksi keeranud, siis abi võib vabalt ja tasuta (Telefoni teel vähemalt) küsida. (Kui meil on kiire siis me lihtsalt ei vasta)
Eks jään siis tagasisidet ootama, et kes on omal selle tööle saanud nende õpetuste järgi, ja kas on üldse huvilisi siukeste TSI-de kohta.
NB! Kindlasti on paljudel selline küsimus, et kust saaks kõik need programmid ja installikad mis selle jaoks vaja läheb. Kellel on soovi siis võtke ühendust PS-i teel ja saadan lingi.
Edu