Küsimus nukkvõlli kohta

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Küsimus nukkvõlli kohta

Postitus Postitas Ailer »

Autoks on E34 524. Klõbiseb natuke kõvasti. Tuttaval sama mark , aga töötab nagu bensukas, enamus 525d töötab ka kõvemini. Minu omal ńukk kulunud. kas siis piisb ainult nukkvõlli vahetusest või vaja vahetatda veel midagi (mingid saaled)
F01 :)
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Kas keegi pole siis nukka vahetanud? :shock:
F01 :)
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

ikka olen vahetanud...lihtne ettevõtmine...aga oled ülevaadanud et kindlasti nukkvõll kulunud? diislipuhul võib kõva häält teha ka vale pihustusnurk ja ka kulunud pihustid või kõrgsurvepump. Võta esiteks klapikambrikaas maha ja kontrolli nukkvõlli ja nookurite seisukord ära. Kui need OK, siis kontrolli kas hammasrihm on õieti peal, ja kas ka nukkvõll on väntvõlli suhtes õieti pandud. Pihustite kontroll ei ole ka keeruline ega kallis...kui veel infot vaja, siis küsi julgelt...
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Süüde on õige. Kuulates tuleb hääl just ülevalt. Nukk on kulunud ca 0,5 mm. Kui palju see loeb? Töötab ilusti, käima läheb ilusti, aga lihtsalt liiga diisli hääl.
F01 :)
Kasutaja avatar
quattromees
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 30.05.2004 01:01 25

Postitus Postitas quattromees »

Ailer kirjutas:Süüde on õige. Kuulates tuleb hääl just ülevalt. Nukk on kulunud ca 0,5 mm. Kui palju see loeb? Töötab ilusti, käima läheb ilusti, aga lihtsalt liiga diisli hääl.
Võib - olla lagiseb hoopis pidurivõimu vaakumpump?
Kokku rohkem, kui 458 hobust...
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Mõnitad või?? :| Äkki lagiseb hoopis siduri vasaku tugikäpalaagri katteplekki splint? :roll: :lol:
F01 :)
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Ailer, palju su mootoril läbisõit on? Kui tegelikku ei tea, siis palju oletatavasti. Minu garaažinaaber vahetas nukkvõlli oma 324d dislal 400 tkm peal. Saalesid ta minu teada ei puutunud.

Kui nukkvõllil on silmaga nähtavad sooned sees või otsad maas, siis on ta kulunud. Kulunud nukkvõll eritab ka metallipuru kõvasti. Kui õli oled hoolikalt vahetanud, aga nukkvõlli ümbrus musta lägaga koos on, siis on kulunud.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Umbes samapalju, aga millist häält tegi su naabrimehe auto enne ja peale vahetust ja kas ta vahetas ainult kuka või ka nuka saaled.
F01 :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ailer kirjutas:Umbes samapalju, aga millist häält tegi su naabrimehe auto enne ja peale vahetust ja kas ta vahetas ainult kuka või ka nuka saaled.
Kas diislil on ka nukkvõllil saaled? Bensukal küll ei ole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Mis asjad on nuka saaled?

Ma ei mäleta, mis häält enne tegi. No oli diisli mürin :roll: , aga peale vahetust käib väga meeldiva häälega. Kõrgsurvepump vahetati tal ka mingi lammarivariandi vastu. Minu hinnangul käib tal praegu paremini, kui mingi mitte-bmw marki uuem diisel.

Nukkvõlliga koos pead sa ilmselt ka nookurid vahetama.
Viimati muutis Svenp, 08.12.2004 13:44 32, muudetud 1 kord kokku.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Ega ma täpselt ei teadnud kas on saaled või ei lihtsalt keegi tark ütles, et on.
F01 :)
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Saalesi ei ole mingeid seal ;)
Kolinat võib näiteks teha see, et rihm on vale silindri järgi paika pandud, tüüpiline viga.
Muidugi kui nukka vahetad siis loomulikult ka nookurid ja muidugi oleks kena lasta nukkatee üle mõõta kas on ikka ilusti sirge ja korras.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Lauri_B
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 10.05.2004 01:16 24
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Lauri_B »

uks variant oleks ka klapi vahed kontrollida originaalis on need 0.33 aga mul tapsemat lehte polnud votta kui 0.35 :roll:
525e 1985 ja 525 TDs 1993
truumu

Postitus Postitas truumu »

kui nukk on juba nii kulunud, et seda silmaga näed, ei saa teda enam vaikseks reguleerida...
ja asi muutub päris kiiresti hullemaks, sest pealmise, töödeldud nukapinna all on pehmem metall, kulumise kiirus progresseerub...
aeg on vahetusele mõtlema hakata ja nagu Vilts ütles, koos nookuritega
Kasutaja avatar
Roger10
Huviline
Postitusi: 144
Liitunud: 23.06.2003 08:57 57
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Roger10 »

:cool: Aga palju rahakott sellise ettevõtmise tagajärjel õhemaks kulub?

Mul ka tekkinud selline loll klõbin mootorisse. Ja mitte ainult külma mootorigfa vaid ka soojaga. Sõiduaeg salongi ei kosta nii et seda ei saa kommenteerida kas siis ka kuid kui seisma jääda ja siis tühikäigul tuuritada siis on selgelt kuulda pehmemat klõbinat mootoris ( suureneb just gaasi andes). :mad:

Jama sellega kohe, igatahes peab vaatama mis jällegi asjast saab!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Lauri_B kirjutas:uks variant oleks ka klapi vahed kontrollida originaalis on need 0.33 aga mul tapsemat lehte polnud votta kui 0.35 :roll:
2.4 peaks olema vahe 0.35, Truumu võib mind parandada.

Kunagi 2.4 diislil oli ostes mega nukk sees, aga peale 60000 km oli see puha kuttu, kasutasin suhteliselt suva õlisi,´vahest läks isegi mineraal sisse. 2.4 TD mootori tõin saksas, mootor oli seestpoolt nagu uus, aga muidugi oli seal sees täissünt, selle mootoriga hakkasin kasutama pool ja täisünt õlisi ja mitte mingeid odavaid. Pelale ca 80000 läbisõitu enda käes, sai nippet-näppet tihendeid vahetatud ja ka nukk üle vaadatud mis oli ideaalses korras.

Ühesõnaga tahan üelda, et vähemalt 2.4 mootorid (kindlasti ka kõik muud BMW mootorid) tahavad head õli, siis nad kuluvad minimaalselt, olen ise kogenud ja seda palju näinud.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Kas keegi on vahetanud, teab palju näiteks nookurid maksavad ja nukk?
F01 :)
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ma ei tea kui täpselt ma tean, aga olen kuulnud, et miski 5 kilone laks on see.
See siis koos nookuritega.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Lauri_B
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 10.05.2004 01:16 24
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Lauri_B »

Viljar_V kirjutas:
Lauri_B kirjutas:uks variant oleks ka klapi vahed kontrollida originaalis on need 0.33 aga mul tapsemat lehte polnud votta kui 0.35 :roll:
2.4 peaks olema vahe 0.35, Truumu võib mind parandada.

Kunagi 2.4 diislil oli ostes mega nukk sees, aga peale 60000 km oli see puha kuttu, kasutasin suhteliselt suva õlisi,´vahest läks isegi mineraal sisse. 2.4 TD mootori tõin saksas, mootor oli seestpoolt nagu uus, aga muidugi oli seal sees täissünt, selle mootoriga hakkasin kasutama pool ja täisünt õlisi ja mitte mingeid odavaid. Pelale ca 80000 läbisõitu enda käes, sai nippet-näppet tihendeid vahetatud ja ka nukk üle vaadatud mis oli ideaalses korras.

Ühesõnaga tahan üelda, et vähemalt 2.4 mootorid (kindlasti ka kõik muud BMW mootorid) tahavad head õli, siis nad kuluvad minimaalselt, olen ise kogenud ja seda palju näinud.
nagu mina olen arusaanud siis turbo mootorites ei tohikski alla sündi kasutada ;)
eelmisel mootoril oli koguaeg mineraal sees enne seda kui mina sain ning arvatavasti sellepärast ka turbo sellel mõne kuuga üles ütles ehk siis hakkas õli sumpasse ajama ning õlirõhk oli mootoril soojast pärast üsna läinud :(
mina sain selle motoga sõita kõigest 3000km ning eelmine omanik oli koguaeg õliste kätega tänu mineraal õlile :!:

mootor mille suvel uue sain sai tehtud kuu aega hiljem õli vahetus ning sellega probleeme pole olnud st sellel enne oli poolsünt ning nüüd sai sisse täissünt :) poodi filtreid ja asju ostma minnes kukkus varuosa müüja seletama et pole mõtet kallist ehk siis täissünti panna nt tihendid ja asjad hakkavad läbi ajama ise aga ajasin jonni edasi et mina seda odavat mineraali ei taha aga jah päris 0W õli ei hakanud panema panin 5W-40 ning ei täheldanud küll mingit õli kadu :shock:
klapi vahed olid selle mootori eelmine omanik pannud mingil põhjusel 0.25 ja 0.30 ei tule täpselt meelde milline sisselase ning milline nendest väljalase oli kuid mootor nurrub mõnusalt :cool:
525e 1985 ja 525 TDs 1993
Kasutaja avatar
Lauri_B
Huviline
Postitusi: 91
Liitunud: 10.05.2004 01:16 24
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Lauri_B »

NB! kes ei tea siis klapivahed tuleb paika panna nukkvõlli pöörlemis suunas :!:
525e 1985 ja 525 TDs 1993
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ja vahed peavad olema 0.35 sooja mootoriga, seda kuni 87 aasta mootoritel ja sealt edasi 2.4 0.30
Mercedes EQS 450+ 2022
Vasta