1. leht 1-st

armatuuris vilgub u selline tähis ( ! ) !?

Postitatud: 01.12.2004 19:31 27
Postitas E32
viimasel ajal on vilkuma hakanud selline tuli (!) eriti kui sõitu alustad, pärast kaob nagu ära, aga algul tihedalt vilgub kaob vilgub kaob... !? :evil:

ja sõbral E34 520 sama jama tal jääb yltse põlema :P

Postitatud: 01.12.2004 20:10 00
Postitas Ragnar
pidurivedelikku pane juurde.

Postitatud: 02.12.2004 01:14 48
Postitas E32
Nu kirjutas:pidurivedelikku pane juurde.
hmm kindel ? :D ok homme valan juurde vaatan mis saab...

Postitatud: 02.12.2004 10:51 52
Postitas Viljar
Noo kas aitas ?

Postitatud: 02.12.2004 21:37 06
Postitas E32
Viljar_V kirjutas:Noo kas aitas ?
eip valasin piduriõli õli veidi peale ühesõnaga täis, aga ikka sama jama :?

ehk keegi teab :?:

Postitatud: 03.12.2004 07:15 12
Postitas ristot
Käsipiduri sang on ka sama tule all.Äkki seal olev lüliti. :?

Postitatud: 03.12.2004 09:13 21
Postitas priitv8
ristot kirjutas:Käsipiduri sang on ka sama tule all.Äkki seal olev lüliti. :?
Kas kässari tulel ikka mitte (P) ei seisa?
Siis peaks ka Check-Controlis vastav kiri ette tulema, kui kiirus üle 5km/h jõuab.
Mina olen nt. tähele pannud, et see tuli mul vilksatab just enne mootori väljasuremise hetke. Kuna sama lambi taga istub ka ABS/ASC aju, ma kahtlustan et see on see, kes seda vilgutab.

Postitatud: 03.12.2004 10:32 14
Postitas Charly
Nu kirjutas:pidurivedelikku pane juurde.
kui vedelikku väha, siis peaks ka kompuuter sellest teatama...

Postitatud: 03.12.2004 16:27 05
Postitas Ragnar
sega ka muidugi, kuid manuaalis on selle (!) märgi kohta kirjutatud
Aufleuchten während der Fahrt: Bremsflüssikeitsstand zu niedrig.

Postitatud: 03.12.2004 17:00 57
Postitas Arq
Äkki seletaks keegi lahti selle, saksa keelest ei tea muffigi :? Kohe üldse ei meeldi need vilkuvad punased tulukesed.

Postitatud: 03.12.2004 17:59 48
Postitas Ragnar
sõidu ajal süttib, pidurivedeliku tase liiga madal

a kuna juurde valamine ei aidanud siis viga mujal piduritega seotud
süsteemis, kasvõi sellesama pidurivedeliku tasemeanduris. (kui selline asi ikka olemas on)

Postitatud: 04.12.2004 12:47 10
Postitas Svenp
Pidurivedeliku tasemeandur on vist igal bemaril peal. Paagi korgis on lüliti, mille külge ujuk kinnitub. Vajuta näpuga korgi keskel oleva nublu peale ja armatuuris peab süttima (!) tuluke. Ma ei mäleta, kas mootor pidi töötama või võis süütevõti ka 0 või I asendis olla (II ehk süüte asendis põlevad tuled nagunii :) )

Postitatud: 04.12.2004 13:10 23
Postitas Cardo
võibolla need juhtmeotsad murdunud või miskit sellist , peaks testriga kontrollima

Postitatud: 05.12.2004 18:52 51
Postitas E32
Svenp kirjutas:Pidurivedeliku tasemeandur on vist igal bemaril peal. Paagi korgis on lüliti, mille külge ujuk kinnitub. Vajuta näpuga korgi keskel oleva nublu peale ja armatuuris peab süttima (!) tuluke. Ma ei mäleta, kas mootor pidi töötama või võis süütevõti ka 0 või I asendis olla (II ehk süüte asendis põlevad tuled nagunii :) )
ok lähen proovin seda, vaatan kas annab tulemusi :D

Postitatud: 05.12.2004 21:35 24
Postitas pahadeplaneet
kas piduriklotsid ei või sama märgutule all olla? :oops:

Postitatud: 05.12.2004 23:44 44
Postitas Kristjan_T
mina votsin oma kulunud kasipiduri klotsid vallja ja peale seda pidevalt vingus ja (!) vilkus enne ei olnud soovitaks kasipiduri anndureid vadata voi on ehk klotsid otsa korral

Postitatud: 06.12.2004 10:18 49
Postitas E32
võtsin pidurivedeliku paagi korgi lahti ja näppisin seda andurit seal (v ujuk v mis ta on) ning puhastasin korgi peal olevaid kontakte peale seda nagu enam pole tähele panud et viguks ;)

Postitatud: 06.12.2004 10:31 27
Postitas Aare
Kui see tuli nt tugeval piduri vajutamisel vilgub korraks, siis on piduripommi membraan katki.

Vähemalt E28 535-l lähevad selle tule alla nii vedeliku tase kui ka need surveandurid, mis võimendi küljes on. Tasemes sul asi pole.

Kui piduripomm on katki, siis esimest korda pidurdades pidurdab nõrgemalt ja teist korda vajutades õige jõuga. Nendel autodel kasutatakse roolivõimu survet pidurivõimendis. Esimesel pidurdamisel täidetakse kõigepealt see kera roolivõimu õliga ja alles teisel katsel hakkab võimendi ise tööle.

See kera tuleb ära vahetada, maksab 1000 kr kandis. Vahetamisel tuleb natuke roolivõimu vedelikku. Pidurivedelikuga see junn kokku ei puutu.

Postitatud: 21.12.2004 17:47 41
Postitas Jossboy
See , et tšekka enne sõitu alustamist kas KÄSIPIDUR on täitsa maas ;) Seal all asub lüliti , mis vahel ei taha korralikult töötada või siis kang ei suru sellele korralikult . Mul on seda pidevalt ette tulnud . Ei viitsi korralikult käsarikangi alla lükata - nii armatuuris tuli põleb :!:Või kontrolli testriga kas õlitaseme andur üldse töötab . Kuidas ? Noh keerad kaane maha , võtad otsad küljest , ühendad testri otsad sinna külge , keerad testri asendisse kuidas saad mõõta takistust . Mida tester peaks näitama ? Kui nüüd tester näitab " 0 " siis on viga anduris , juhul kui testriotsad ikka olid korralikult ühendatud - seda kaane sellises asendis , et ujuk alla on vajunud . Kui ei siis vaata edasi . Jõudu tööle :!: ;)

Postitatud: 21.12.2004 17:49 34
Postitas Jossboy
Aare kirjutas:Kui see tuli nt tugeval piduri vajutamisel vilgub korraks, siis on piduripommi membraan katki.

Vähemalt E28 535-l lähevad selle tule alla nii vedeliku tase kui ka need surveandurid, mis võimendi küljes on. Tasemes sul asi pole.

Kui piduripomm on katki, siis esimest korda pidurdades pidurdab nõrgemalt ja teist korda vajutades õige jõuga. Nendel autodel kasutatakse roolivõimu survet pidurivõimendis. Esimesel pidurdamisel täidetakse kõigepealt see kera roolivõimu õliga ja alles teisel katsel hakkab võimendi ise tööle.

See kera tuleb ära vahetada, maksab 1000 kr kandis. Vahetamisel tuleb natuke roolivõimu vedelikku. Pidurivedelikuga see junn kokku ei puutu.
;)