armatuuris vilgub u selline tähis ( ! ) !?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
E32
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Peamine sõiduk: E32 750i
Asukoht: TLN

armatuuris vilgub u selline tähis ( ! ) !?

Postitus Postitas E32 »

viimasel ajal on vilkuma hakanud selline tuli (!) eriti kui sõitu alustad, pärast kaob nagu ära, aga algul tihedalt vilgub kaob vilgub kaob... !? :evil:

ja sõbral E34 520 sama jama tal jääb yltse põlema :P
E32 V12
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

pidurivedelikku pane juurde.
Kasutaja avatar
E32
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Peamine sõiduk: E32 750i
Asukoht: TLN

Postitus Postitas E32 »

Nu kirjutas:pidurivedelikku pane juurde.
hmm kindel ? :D ok homme valan juurde vaatan mis saab...
E32 V12
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Noo kas aitas ?
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
E32
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Peamine sõiduk: E32 750i
Asukoht: TLN

Postitus Postitas E32 »

Viljar_V kirjutas:Noo kas aitas ?
eip valasin piduriõli õli veidi peale ühesõnaga täis, aga ikka sama jama :?

ehk keegi teab :?:
E32 V12
Kasutaja avatar
ristot
Huviline
Postitusi: 74
Liitunud: 14.10.2003 14:18 48

Postitus Postitas ristot »

Käsipiduri sang on ka sama tule all.Äkki seal olev lüliti. :?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ristot kirjutas:Käsipiduri sang on ka sama tule all.Äkki seal olev lüliti. :?
Kas kässari tulel ikka mitte (P) ei seisa?
Siis peaks ka Check-Controlis vastav kiri ette tulema, kui kiirus üle 5km/h jõuab.
Mina olen nt. tähele pannud, et see tuli mul vilksatab just enne mootori väljasuremise hetke. Kuna sama lambi taga istub ka ABS/ASC aju, ma kahtlustan et see on see, kes seda vilgutab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

Nu kirjutas:pidurivedelikku pane juurde.
kui vedelikku väha, siis peaks ka kompuuter sellest teatama...
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

sega ka muidugi, kuid manuaalis on selle (!) märgi kohta kirjutatud
Aufleuchten während der Fahrt: Bremsflüssikeitsstand zu niedrig.
Arq
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 27.02.2004 23:11 50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arq »

Äkki seletaks keegi lahti selle, saksa keelest ei tea muffigi :? Kohe üldse ei meeldi need vilkuvad punased tulukesed.
728
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

sõidu ajal süttib, pidurivedeliku tase liiga madal

a kuna juurde valamine ei aidanud siis viga mujal piduritega seotud
süsteemis, kasvõi sellesama pidurivedeliku tasemeanduris. (kui selline asi ikka olemas on)
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Pidurivedeliku tasemeandur on vist igal bemaril peal. Paagi korgis on lüliti, mille külge ujuk kinnitub. Vajuta näpuga korgi keskel oleva nublu peale ja armatuuris peab süttima (!) tuluke. Ma ei mäleta, kas mootor pidi töötama või võis süütevõti ka 0 või I asendis olla (II ehk süüte asendis põlevad tuled nagunii :) )
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

võibolla need juhtmeotsad murdunud või miskit sellist , peaks testriga kontrollima
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
E32
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Peamine sõiduk: E32 750i
Asukoht: TLN

Postitus Postitas E32 »

Svenp kirjutas:Pidurivedeliku tasemeandur on vist igal bemaril peal. Paagi korgis on lüliti, mille külge ujuk kinnitub. Vajuta näpuga korgi keskel oleva nublu peale ja armatuuris peab süttima (!) tuluke. Ma ei mäleta, kas mootor pidi töötama või võis süütevõti ka 0 või I asendis olla (II ehk süüte asendis põlevad tuled nagunii :) )
ok lähen proovin seda, vaatan kas annab tulemusi :D
E32 V12
Kasutaja avatar
pahadeplaneet
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
Asukoht: Tartu\Nõo

Postitus Postitas pahadeplaneet »

kas piduriklotsid ei või sama märgutule all olla? :oops:
Kasutaja avatar
Kristjan_T
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristjan_T »

mina votsin oma kulunud kasipiduri klotsid vallja ja peale seda pidevalt vingus ja (!) vilkus enne ei olnud soovitaks kasipiduri anndureid vadata voi on ehk klotsid otsa korral
Kasutaja avatar
E32
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Peamine sõiduk: E32 750i
Asukoht: TLN

Postitus Postitas E32 »

võtsin pidurivedeliku paagi korgi lahti ja näppisin seda andurit seal (v ujuk v mis ta on) ning puhastasin korgi peal olevaid kontakte peale seda nagu enam pole tähele panud et viguks ;)
E32 V12
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Kui see tuli nt tugeval piduri vajutamisel vilgub korraks, siis on piduripommi membraan katki.

Vähemalt E28 535-l lähevad selle tule alla nii vedeliku tase kui ka need surveandurid, mis võimendi küljes on. Tasemes sul asi pole.

Kui piduripomm on katki, siis esimest korda pidurdades pidurdab nõrgemalt ja teist korda vajutades õige jõuga. Nendel autodel kasutatakse roolivõimu survet pidurivõimendis. Esimesel pidurdamisel täidetakse kõigepealt see kera roolivõimu õliga ja alles teisel katsel hakkab võimendi ise tööle.

See kera tuleb ära vahetada, maksab 1000 kr kandis. Vahetamisel tuleb natuke roolivõimu vedelikku. Pidurivedelikuga see junn kokku ei puutu.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

See , et tšekka enne sõitu alustamist kas KÄSIPIDUR on täitsa maas ;) Seal all asub lüliti , mis vahel ei taha korralikult töötada või siis kang ei suru sellele korralikult . Mul on seda pidevalt ette tulnud . Ei viitsi korralikult käsarikangi alla lükata - nii armatuuris tuli põleb :!:Või kontrolli testriga kas õlitaseme andur üldse töötab . Kuidas ? Noh keerad kaane maha , võtad otsad küljest , ühendad testri otsad sinna külge , keerad testri asendisse kuidas saad mõõta takistust . Mida tester peaks näitama ? Kui nüüd tester näitab " 0 " siis on viga anduris , juhul kui testriotsad ikka olid korralikult ühendatud - seda kaane sellises asendis , et ujuk alla on vajunud . Kui ei siis vaata edasi . Jõudu tööle :!: ;)
Viimati muutis Jossboy, 21.12.2004 17:59 54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

Aare kirjutas:Kui see tuli nt tugeval piduri vajutamisel vilgub korraks, siis on piduripommi membraan katki.

Vähemalt E28 535-l lähevad selle tule alla nii vedeliku tase kui ka need surveandurid, mis võimendi küljes on. Tasemes sul asi pole.

Kui piduripomm on katki, siis esimest korda pidurdades pidurdab nõrgemalt ja teist korda vajutades õige jõuga. Nendel autodel kasutatakse roolivõimu survet pidurivõimendis. Esimesel pidurdamisel täidetakse kõigepealt see kera roolivõimu õliga ja alles teisel katsel hakkab võimendi ise tööle.

See kera tuleb ära vahetada, maksab 1000 kr kandis. Vahetamisel tuleb natuke roolivõimu vedelikku. Pidurivedelikuga see junn kokku ei puutu.
;)
Vasta