velg kinni kiilunud!!LUKKU!
velg kinni kiilunud!!LUKKU!
Sai siis talve mõnusid nautida! Suve papud veel all,suure temperatuuri muutusega taga rehvi tühjaks võtnud.mingisuguse vana tungrauaga sai auto üles tõstetud,kuidagi moodi sain poldid lahti ja siis ennäe,velg kinni kiilund kangutasin ja tagusin aga tolku ei miskit.ei tahaks nagu velge kõveraks sõita.mis nipiga saaks velje lahti,kas mingit keemiat vahele lasta või keegi tulex ja aitaks väikse tasu eest oma osavate liigutustega asi korda saada! auto asub kesklinnas! oleksin väga tänulik!!
Viimati muutis ryan, 23.11.2004 22:33 43, muudetud 1 kord kokku.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
kuidagi valus tundub see meetodViljar_V kirjutas:Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi saab ikka
Keera näiteks kask polti sisse, aga mitte kinni ja sõida natuke siia sinna keerates. Mina olen endal nii vähemalt mitu korda lahti saanud.
minul aitas suur raudtoru, millega sai just seest poolt väljapoole äsatud
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Esmalt toeta auto lisaks tungrauale puki peale, et ta kaela ei kukuks Kükita ratta ette, võta mõlema käega rattast kinni ülevalt ning tõmba järsult ja tugevalt. Ainult tungraua peal hakkab auto kõikuma ja võib alla kukkuda. Ole ettevaatlik kui pukki ei ole.
Abiks võib olla ka roosteimmutusega töötlemine. Edaspidi määri alati velje keskava kinnijäämise vältimiseks.
Keerutamise ja pidurdamise nipp tundub ka hea olevat.
Abiks võib olla ka roosteimmutusega töötlemine. Edaspidi määri alati velje keskava kinnijäämise vältimiseks.
Keerutamise ja pidurdamise nipp tundub ka hea olevat.
Tere
Mul oli kevadel talverehvide ärasaamisega sama probleem.
1. Tirisin kahe käega järsult rehvi ülemisest servast. Tulemus: tõmbasin selja ära.
2. Seljaga auto poole ning jalatallaga täiest jõust vastu rehvi. Tulemus: 0
3. Võtsin kõige suurema haamri, mis garaazist leidsin ja tagusin vastu velje sisekülge Tulemus: Palju kära, vähe villa.
4. Minu mõõt sai täis. Läksin rehvivahetusse. Seal võttis mees suure ( 2,5 m pika) rauast toru ning äsas... Äsas teise korra ka. Tulemus: lõpuks ometi saime velje kätte. Lisaks sai alla pandavad rehvid ka ära tasakaalustatud, mida ma muidu poleks teha lasknud.
jJanno
Mul oli kevadel talverehvide ärasaamisega sama probleem.
1. Tirisin kahe käega järsult rehvi ülemisest servast. Tulemus: tõmbasin selja ära.
2. Seljaga auto poole ning jalatallaga täiest jõust vastu rehvi. Tulemus: 0
3. Võtsin kõige suurema haamri, mis garaazist leidsin ja tagusin vastu velje sisekülge Tulemus: Palju kära, vähe villa.
4. Minu mõõt sai täis. Läksin rehvivahetusse. Seal võttis mees suure ( 2,5 m pika) rauast toru ning äsas... Äsas teise korra ka. Tulemus: lõpuks ometi saime velje kätte. Lisaks sai alla pandavad rehvid ka ära tasakaalustatud, mida ma muidu poleks teha lasknud.
jJanno
exTouring
Kusjuures see meetod, mida Viljar kasutas, töötab täiest hästi ja ei ole ta valus midagiTauri kirjutas:kuidagi valus tundub see meetodViljar_V kirjutas:Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi saab ikka
Keera näiteks kask polti sisse, aga mitte kinni ja sõida natuke siia sinna keerates. Mina olen endal nii vähemalt mitu korda lahti saanud.
minul aitas suur raudtoru, millega sai just seest poolt väljapoole äsatud