K:M20 mootori starteri probleem

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
eints
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 22.04.2004 09:32 56
Asukoht: Tallinn

K:M20 mootori starteri probleem

Postitus Postitas eints »

peale mootoriploki vahetust(hooratas koos siduri ja käigukastiga jäi sama) ei taha töötada starter mis ennem ilusti toimis. probleem nimelt siis et kui võtit keerata ja starterit anda siis starter küll käib ringi aga üldse ei haaku hammas vööga...käib tühjalt. proovisin teist töökorras starterit...ikka sama jama.
oskab keegi midagi soovitada :(
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

pendiks vaata yle
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Kasutaja avatar
eints
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 22.04.2004 09:32 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas eints »

ise mõtlesin ka seda aga kahtlus tekkis selles et teine starter mida peale proovisime tegi täpselt sama häält :(
kaks ennem töötanud starterit ja mõlemal täpselt üks viga? :?
jaant
Huviline
Postitusi: 453
Liitunud: 07.05.2004 09:43 08
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jaant »

Võibolla ei saa mootoriblokk õieti massi?
Kasutaja avatar
eints
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 22.04.2004 09:32 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas eints »

starter käib reipalt ringi aga ei haaku hoorattaga :(
Kasutaja avatar
Simsa525
Huviline
Postitusi: 178
Liitunud: 05.09.2004 23:30 57
Asukoht: Tartu-Võru-Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Simsa525 »

Järelikult pendiks ei lükka hammasratast hammasvöösse.... kas ikka pendiksit liigutavasse mähisesse vool läheb?
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Kasutaja avatar
eints
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 22.04.2004 09:32 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas eints »

kui pendiksi tõmberelee ei töötaks ei hakkaks ka starter ringi käima kuna tõmberelee ühendab ka starteri kontaktid. kõige müstilisem on see et maas juhtmedega proovides lükkas pendiksi ka õigesse asendisse ja kõik toimis nii nagu peab :?
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

MÜSTIFIKAATOR täielik....
bemari
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 30.01.2004 17:01 34
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas bemari »

Mine võta Alarilt korralik starter, pane peale ja anna tuld...
Kasutaja avatar
Riho
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02.12.2003 16:37 12
Peamine sõiduk: e39 530i e30 316it e30 318i
Telefon: 5260142
Asukoht: AMBLA Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

siit väike küsimus starteril 2 klemmi ülemine ja alumine kummale vool tuleb peale juhtida et, starteri mootori ka järgi võtaxx :?: :?: :?:


või tuleb mõlemale vool peale juhtida :?: :?: :?:
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

bemari kirjutas:Mine võta Alarilt korralik starter, pane peale ja anna tuld...
tal vaja seda uuema tüübi starterit selle andsingi talle ikka käis tühjalt ringi.
truumu

Postitus Postitas truumu »

peaks ära mõõtma hammasvöö kauguse starteri liitepinnast ja sama kauguse välimises asendis pendiksiga :roll:
Kasutaja avatar
eints
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 22.04.2004 09:32 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas eints »

sama müstiline nagu oli viga on ka lahendus....nimelt starterile tulib peale kolm juhet-kaks peenikest ja üks jäme. mingil X põhjusel jäi üks peenikestest juhtmetest kahesilma vahele ja sellepärast asi ei toiminudki :shock:
tänud truumule kes asja tööle pani :D
Arq
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 27.02.2004 23:11 50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arq »

Suured tänud siis veelkord Truumule, kes mu neljarattalise lõppude lõppuks jalule aitas, ja lahendas suure müstifikatsiooni :shock:
728
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Kirjutan ka teistele kõrva taha jätmiseks oma septembri kuise starteri probleemi. Ehk on tulevikus kellelegi abiks.

Sõitsin mina koju, maja ees tagurdades suri auto välja. Järgmisel päeval enam ei käivitunud. Starter plõksis ja plõksis ning kõik. Mõõtsin testriga akut ja aku korras. Katsusin (logistasin) juhtmed üle, ei midagi. Helistasin siia ja sinna ning uus starter sai ka kinni pandud. Kruvikaga klemme ühendades ei midagi. Ühel tibutaval ilmal käis üks foorumlane mu ilma polstrita uksi mõõtmas ja pildistamas, tal üks audioprojekt käsil. Ja lasin siis tal ka vaadata mis minu starter teeb ning tema nägi mingit head sädet starteri klemmide juures ja see oli siis asi millese ma eriti ei süvenenud (loll mina).
Mu vend tuli mingi päev ja sikutas auto käima. Suundusin garaazi, puhastasin aku klemme ja veel mingit tühja-tähja nokitsesin. Ja kojumineku aeg jälle ei käivitunud. Mõtlesin, et aku ikkagi läbi, ampreid ei ole piisavalt. Lükkasin auto bensukasse (täielik Kolgata tee). Sobivat akut ei olnud. Sõitsin taksoga teise firma bensukasse (juba oli südaöö) parema aku järele ja tagasi. Oli ka selline vihma tibav ilm, panin aku peale - matsust käima ja taksojuht kõrval veel rääkis aku eluigadest jne. Sõitis siis teine minema. Ma muidugi suretasin mootori ja proovisin ja... jalutasin koju magama.
Järgmine päev siis passisin bensukas, et kes aitaks autot tõmmata või lükata (olgu te tuhandest tänatud kes te kambakesi bmw-ga sisseoste tulite tegema). Lükati siis autole eluvaim sisse ja suundusin garaazi.
Nüüd oli mul selge mis ma kõige esimesena ja ka viimasena antud probleemi puhul teen. Nimelt ma vabastasin juhtmed starteri klemmide küljest ja puhastasin liivapaberiga, jootsin tinakihi peale ja kruvisin tagasi kinni. Ning kõik töötas. Suurepärane.
See et ma ei süüvinud nähtud sädeme põhjustesse maksis mulle uue aku raha, pluss meeldivad ühistranspordi võlud paar päeva. Vana aku üle oli mu vend väga õnnelik.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Vasta