K: 540 4.4L (220 kw, 98 aasta) & Kompressor ?
K: 540 4.4L (220 kw, 98 aasta) & Kompressor ?
Tere
Selline küsimus, millega pole kunagi kokku puutunud...
Klient soovis oma autole Kompressorit (just nimelt kompressorit, mitte turbot), aga tal nii suur mootor 4.4, et ma isegi ei tea, kas on üldse selliseid ..suured?
Ma tean, et kõige parem variant oleks turbot, aga miski pärast klient tahab Kompressorit...
Arvumused, ettepanekud?
Selline küsimus, millega pole kunagi kokku puutunud...
Klient soovis oma autole Kompressorit (just nimelt kompressorit, mitte turbot), aga tal nii suur mootor 4.4, et ma isegi ei tea, kas on üldse selliseid ..suured?
Ma tean, et kõige parem variant oleks turbot, aga miski pärast klient tahab Kompressorit...
Arvumused, ettepanekud?
Viimati muutis Red, 21.10.2004 13:30 09, muudetud 1 kord kokku.
kolista aftermarket tootjate lehtedel, kompressorite koha pealt peaks abi saama ka tqhq foorumist
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Ega see mootori litraazh nii suurt rolli ka nüüd ei mängi.. ometigi ju asi mida nii turbo kui kompressor teevad, on sama.... pakivad õhku rohkem silindrisse kokku... lihtsalt tööpõhimõte on veidi erinev mõlemal... turbo peaks olema efektiivsem veidi, kuna kompressorit käitatakse mootori enda pealt mingi rihmaga vast, turbo aga ajab ennast väljalaskegaasidest pöördesse. kompressori eeliseks on see, et selline asi nagu turbolag puudub. võimsus peaks olema madalamatelt pööretelt kättesaadav ka.
ehk siis ma usun, et sellisele leiab kompressori küll... Kas Active Autowerke midagi ei paku sellele?
ehk siis ma usun, et sellisele leiab kompressori küll... Kas Active Autowerke midagi ei paku sellele?
[quote="meph"]Ega see mootori litraazh nii suurt rolli ka nüüd ei mängi.. ometigi ju asi mida nii turbo kui kompressor teevad, on sama.... pakivad õhku rohkem silindrisse kokku... quote]
Sellega ma eriti nõus ei ole, sest nii kui turbol nii kui kompressoril mängib rolli boost, et kui palju kompressor või turbo suudab õhku silindrisse sisse pakkida
näiteks, meil nüüd olemas Corrado G60 ja seal me vahetame stock kompressor MB vastu. Ta on suts suurem ja suudab rohkem boosti teha.
Aga jah, kompressorti puhul mootor kaotab kuni 30% oma võimsust...
anyway, klient soovis just nimelt kompressorit (ei tea, see mootor väga hästi töötab madalamatel pöördedel, et oleks parem turbot panna)..aga klient on kuningas...
Sellega ma eriti nõus ei ole, sest nii kui turbol nii kui kompressoril mängib rolli boost, et kui palju kompressor või turbo suudab õhku silindrisse sisse pakkida
näiteks, meil nüüd olemas Corrado G60 ja seal me vahetame stock kompressor MB vastu. Ta on suts suurem ja suudab rohkem boosti teha.
Aga jah, kompressorti puhul mootor kaotab kuni 30% oma võimsust...
anyway, klient soovis just nimelt kompressorit (ei tea, see mootor väga hästi töötab madalamatel pöördedel, et oleks parem turbot panna)..aga klient on kuningas...
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Erm... mina lihtsalt mainisin, et asi, mida nii turbo kui kompressor teevad on sama, ehk siis pakivad õhku rohkem silindrisse kokku Kuidas sa sellega saad mitte nõustuda, kui sa praegu ise täpselt sama ütlesidRed kirjutas:Sellega ma eriti nõus ei ole, sest nii kui turbol nii kui kompressoril mängib rolli boost, et kui palju kompressor või turbo suudab õhku silindrisse sisse pakkidameph kirjutas:Ega see mootori litraazh nii suurt rolli ka nüüd ei mängi.. ometigi ju asi mida nii turbo kui kompressor teevad, on sama.... pakivad õhku rohkem silindrisse kokku...
Ma lihtsalt ei hakanud spetsiifikasse praegu minema... loomulikult on turbo ja kompressor täiesti erinevad asjad iseenesest ja boosti tekitavad mõlemad.. eesti keeli siis ülerõhku...
Alpina just nii tegi:
http://www.alpina-automobile.de/downloa ... 7_0804.pdf
http://www.alpina-automobile.de/downloa ... ung_B7.pdf
Aga tuleb välja, et nad konstrueerisid ka selle radiaalkompressori ise.
http://www.zone.ee/priit_varik/radialverdichter.jpg
http://www.alpina-automobile.de/downloa ... 7_0804.pdf
http://www.alpina-automobile.de/downloa ... ung_B7.pdf
Aga tuleb välja, et nad konstrueerisid ka selle radiaalkompressori ise.
http://www.zone.ee/priit_varik/radialverdichter.jpg
Viimati muutis priitv8, 21.10.2004 16:26 59, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
OK, sain nüüd natukene aru, kuidas see asi toimub.
Sobib väga hästi MB V8 kompressor, mis uuena maxab SilberAutos ü 35 000 eek + intercooler + kinnitus + chip või Greddy e-manage (et rohkem kütust lisada) ja muud lisad = 65T eek..mis kindlasti selle auto puhul ei ole eriti suur raha...
Ja selle moootori puhul kompressor tuleb kindlasti soodsaim, kui twin turbo...
Samuti, G60 kompressor ei sobi sinna, sest ei suuda nii palju rõhku anda, et hea tulemus saada...
vot...kommentz?
Sobib väga hästi MB V8 kompressor, mis uuena maxab SilberAutos ü 35 000 eek + intercooler + kinnitus + chip või Greddy e-manage (et rohkem kütust lisada) ja muud lisad = 65T eek..mis kindlasti selle auto puhul ei ole eriti suur raha...
Ja selle moootori puhul kompressor tuleb kindlasti soodsaim, kui twin turbo...
Samuti, G60 kompressor ei sobi sinna, sest ei suuda nii palju rõhku anda, et hea tulemus saada...
vot...kommentz?
See mootor ise pole just kõige kõvemast rauast, niiet vigu seal andeks ei saa.
Kompressorid ise.
http://www.vortechsuperchargers.com/products/
Kompressorid ise.
http://www.vortechsuperchargers.com/products/
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- xjan
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56561000
- Asukoht: Tallinn
milleks mängida õnnega ja ise aretada kui kogemus selles vallas niivõrd väike?
võin julgelt väita, et lihtsalt stiilis "MB kompressor + veel midagi" ei anna sulle ja kliendile soovitud tulemust. Antud ptöö on tunduvalt keerulisem kui see alguses tundub.
las klient ostab valmis komplekti - neid on saadaval palju, hind on küll keskeltläbi ca. 100-150 tuhat krooni, aga see on seda väärt.
üks link ka: www.lindenspecialvehicles.com/bmw-supercharger.htm
parim on kindlasti euroopas G-power BMW osas, kuid nendel minumeelest 4L mootorile komplekti pole
võin julgelt väita, et lihtsalt stiilis "MB kompressor + veel midagi" ei anna sulle ja kliendile soovitud tulemust. Antud ptöö on tunduvalt keerulisem kui see alguses tundub.
las klient ostab valmis komplekti - neid on saadaval palju, hind on küll keskeltläbi ca. 100-150 tuhat krooni, aga see on seda väärt.
üks link ka: www.lindenspecialvehicles.com/bmw-supercharger.htm
parim on kindlasti euroopas G-power BMW osas, kuid nendel minumeelest 4L mootorile komplekti pole