K: 540 4.4L (220 kw, 98 aasta) & Kompressor ?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Red
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 14.05.2004 10:10 42

K: 540 4.4L (220 kw, 98 aasta) & Kompressor ?

Postitus Postitas Red »

Tere

Selline küsimus, millega pole kunagi kokku puutunud... :?

Klient soovis oma autole Kompressorit (just nimelt kompressorit, mitte turbot), aga tal nii suur mootor 4.4, et ma isegi ei tea, kas on üldse selliseid ..suured?

Ma tean, et kõige parem variant oleks turbot, aga miski pärast klient tahab Kompressorit...

Arvumused, ettepanekud?
Viimati muutis Red, 21.10.2004 13:30 09, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

kolista aftermarket tootjate lehtedel, kompressorite koha pealt peaks abi saama ka tqhq foorumist
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Ega see mootori litraazh nii suurt rolli ka nüüd ei mängi.. ometigi ju asi mida nii turbo kui kompressor teevad, on sama.... pakivad õhku rohkem silindrisse kokku... lihtsalt tööpõhimõte on veidi erinev mõlemal... turbo peaks olema efektiivsem veidi, kuna kompressorit käitatakse mootori enda pealt mingi rihmaga vast, turbo aga ajab ennast väljalaskegaasidest pöördesse. kompressori eeliseks on see, et selline asi nagu turbolag puudub. võimsus peaks olema madalamatelt pööretelt kättesaadav ka.

ehk siis ma usun, et sellisele leiab kompressori küll... Kas Active Autowerke midagi ei paku sellele?
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Alles siin liikus mingi link, kus olid toodud 4,4 liitrise BMW X5 kompressori komplektide hinnad.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Red
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 14.05.2004 10:10 42

Postitus Postitas Red »

[quote="meph"]Ega see mootori litraazh nii suurt rolli ka nüüd ei mängi.. ometigi ju asi mida nii turbo kui kompressor teevad, on sama.... pakivad õhku rohkem silindrisse kokku... quote]

Sellega ma eriti nõus ei ole, sest nii kui turbol nii kui kompressoril mängib rolli boost, et kui palju kompressor või turbo suudab õhku silindrisse sisse pakkida :)

näiteks, meil nüüd olemas Corrado G60 ja seal me vahetame stock kompressor MB vastu. Ta on suts suurem ja suudab rohkem boosti teha.
Aga jah, kompressorti puhul mootor kaotab kuni 30% oma võimsust...

anyway, klient soovis just nimelt kompressorit (ei tea, see mootor väga hästi töötab madalamatel pöördedel, et oleks parem turbot panna)..aga klient on kuningas...
Kasutaja avatar
Red
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 14.05.2004 10:10 42

Postitus Postitas Red »

või äkki saaks aint hooratas suuremaks muuta?

Corradole näiteks pakutakse selline asi:

Pilt
Pilt

Increases the rev of the G-Lader.
More boost and Horsepower!
Black coated high quality alloy.
With 11,5 mm belt for G-Lader

ma ausalt, kompressorit ei tunne..kui oleks turbo, siis NoProblemz..
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Red kirjutas:
meph kirjutas:Ega see mootori litraazh nii suurt rolli ka nüüd ei mängi.. ometigi ju asi mida nii turbo kui kompressor teevad, on sama.... pakivad õhku rohkem silindrisse kokku...
Sellega ma eriti nõus ei ole, sest nii kui turbol nii kui kompressoril mängib rolli boost, et kui palju kompressor või turbo suudab õhku silindrisse sisse pakkida :)
Erm... mina lihtsalt mainisin, et asi, mida nii turbo kui kompressor teevad on sama, ehk siis pakivad õhku rohkem silindrisse kokku ;) Kuidas sa sellega saad mitte nõustuda, kui sa praegu ise täpselt sama ütlesid :) :)
Ma lihtsalt ei hakanud spetsiifikasse praegu minema... loomulikult on turbo ja kompressor täiesti erinevad asjad iseenesest ja boosti tekitavad mõlemad.. eesti keeli siis ülerõhku...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8281
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Viimati muutis priitv8, 21.10.2004 16:26 59, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Red
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 14.05.2004 10:10 42

Postitus Postitas Red »

OK, sain nüüd natukene aru, kuidas see asi toimub.

Sobib väga hästi MB V8 kompressor, mis uuena maxab SilberAutos ü 35 000 eek + intercooler + kinnitus + chip või Greddy e-manage (et rohkem kütust lisada) ja muud lisad = 65T eek..mis kindlasti selle auto puhul ei ole eriti suur raha...

Ja selle moootori puhul kompressor tuleb kindlasti soodsaim, kui twin turbo...

Samuti, G60 kompressor ei sobi sinna, sest ei suuda nii palju rõhku anda, et hea tulemus saada...

vot...kommentz? :oops:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

ILma eelneva vastava kogemuseta unusta selle töö tegemine parem ära.

Kõige sobivam variant on rihmaga käitatav Vorteci mahtkompressor, hinnad on alates 3000 dollarist.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Red
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 14.05.2004 10:10 42

Postitus Postitas Red »

Jah, olen sinuga täitsa nõus. See on keeruline...aga samas klient tahab seda...

On kuskil saab vaadata neid kittid? Kas seal on ka cooler sees?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

See mootor ise pole just kõige kõvemast rauast, niiet vigu seal andeks ei saa.

Kompressorid ise.

http://www.vortechsuperchargers.com/products/
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
xjan
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56561000
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

milleks mängida õnnega ja ise aretada kui kogemus selles vallas niivõrd väike?

võin julgelt väita, et lihtsalt stiilis "MB kompressor + veel midagi" ei anna sulle ja kliendile soovitud tulemust. Antud ptöö on tunduvalt keerulisem kui see alguses tundub.

las klient ostab valmis komplekti - neid on saadaval palju, hind on küll keskeltläbi ca. 100-150 tuhat krooni, aga see on seda väärt.

üks link ka: www.lindenspecialvehicles.com/bmw-supercharger.htm

parim on kindlasti euroopas G-power BMW osas, kuid nendel minumeelest 4L mootorile komplekti pole
Kasutaja avatar
Red
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 14.05.2004 10:10 42

Postitus Postitas Red »

OK, anyway äitah...laseme pigem twin turbot teha, selles vallas kogemus vähemalt olemas...
Kasutaja avatar
xjan
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56561000
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Vasta