1. leht 1-st

Mootori kapremont.

Postitatud: 13.10.2004 16:52 25
Postitas lambikonn
kus siis keegi teinud on oma mootorile sellist remonti ja palju maksis? kus oleks kasulik ja normaalne hind?
mis õli panna mootorisse kui ei tea mis õli enne sees oli?
kas võib panna mineraali?
mootoriks m30 138kw

Postitatud: 13.10.2004 19:15 26
Postitas Simsa525
Mul vanamehe firmas eelmine aasta kamazil, (V8 turbo), mootor kotti jooksis... uuued kolvid, saaled, lihvitud väntvõll, hülsid ... pandi :? Kokku läks see lõbu ligi 20k :( Mul ainult selline inf pakkuda mootoriremondi osas.. ;)

Postitatud: 13.10.2004 19:46 52
Postitas Tauri
tean, et ca 10k on hakkama saadud!

kui ei tea mis õli sees oli siis kõige kindlam valada sünti, kuid kuna arvatavasti mootor rüüpab hoolega siis poolsünti! Alati on lubatud kõrgema taseme õli valada mitte vastupidi :shock:

Postitatud: 13.10.2004 23:10 50
Postitas Charly
miks sa arvad, et mootor sul kapremonti vajab?

Postitatud: 14.10.2004 00:21 56
Postitas meph
Kapremondi töö hind sõltub sellest kui palju on tööd ja kui palju mootori elust välja tuleb vahetada. Võid saada hakkama alla 10k võid samas maksta ka 30k :)

Muidugi aastakäik ja mootori tüüp mängivad ka suurt rolli.

Vaevalt näiteks vana 800'se mootorile 10k eest kapremondi teeb ;)

Postitatud: 14.10.2004 10:01 48
Postitas Tauri
juhoks tähelepanu, et mootor on küsimuses ära mainitud: mootoriks m30 138kw

Re: Mootori kapremont.

Postitatud: 14.10.2004 10:18 25
Postitas Valdek
lambikonn kirjutas:kus siis keegi teinud on oma mootorile sellist remonti ja palju maksis? kus oleks kasulik ja normaalne hind?
mis õli panna mootorisse kui ei tea mis õli enne sees oli?
kas võib panna mineraali?
mootoriks m30 138kw
kirjelda palun täpsemalt milles probleem seisneb...

Postitatud: 14.10.2004 10:20 11
Postitas Eerik_K
Minul läks ainuüksi pea remont 9300.-
Vahetatud sai nukkvõll koos nookuritega, uus sisselase klapp
Sohveldamine, kaane lihvimine, survestamine uued tihendid ja töö

Postitatud: 14.10.2004 11:29 15
Postitas Aare
Kui silindrid astmes pole ja kolvid ok on, siis on M30 kapremondi osas kõige odavam 6potine bmw mootor üldse. Isegi M20st odavam. Talle on saada päris hea kvaliteediga B-osi naeruväärse hinnaga (nt kepsusaaled 380 eek, raamid 900 eek jne).

Kulunud nukk on tark asendada mitte stock vaid schricki nukaga, hind on umbes sama.

Muidugi 3.0 puhul otsiks ma enne remonti 3.5 kone ja remondiks selle. Bensiinikulu vahel on null, võimsuse vahe päris tuntav.

Reeglina ei ole korralikult hooldatud M30s muid vahetamist vajavaid asju kui kulumaterjalid. 2 sajandiku pärast ei puuri seal silindreid keegi. Ega see Opeli või Fordi mootor ei ole.

Postitatud: 14.10.2004 17:17 21
Postitas lambikonn
no kapremonti mõtlesin sellepärast et nukkvõll on kulund ja mootor tundub lahja.

Postitatud: 14.10.2004 19:42 52
Postitas Charly
maksa diagnostikasse 350 ja saad teada, kas mootor hõre..ilmselt piirdub kaante remondiga

Postitatud: 14.10.2004 21:00 19
Postitas marcc
Ma tegin just oma E34 2,0 mootori kapremondi.

Vahetatud sai nukkvõll koos nookuritega.
Sohveldamine, kaane lihvimine, survestamine uued tihendid,saaled,kolvirõngad jne ja töö läks koos õli ja filtriga 13 500,-(vahetamata jäid ainult kolvid kuna need olid korralikud)
Rahast hakkas vahepeal küll kahju, kuid see eest on mootoril kohe teine hääl(nurrub kohe teine :D ) ja edasi liigub ka mitu korda paremini.Bensu kulu on ka tunduvalt väiksem.
Kohe kohe vahetan ära ka küünlad ja küünla juhtmed ning mootori padjad ja keneka rihma.Siis peaks täielik harmoonia olema kapoti all ja saab autoga nautides ringi sõita.

Postitatud: 15.10.2004 09:12 10
Postitas Svenp
lambikonn kirjutas:no kapremonti mõtlesin sellepärast et nukkvõll on kulund ja mootor tundub lahja.
No vaheta siis ära nukkvõll ja nookurid :idea:

Garaazhinaabril e30 324d, ls 400 000 km (tema käes üle 300 000 km), nukkvõll ja nookurid vahetati, uus lammari kõrgsurvepump, nipet-näpet veel, ja mootor laulab nüüd nagu BMW mootor muiste.

Postitatud: 16.10.2004 01:24 20
Postitas janz
Natuke teine mark aga õpetlik lugu ikkagi.
Kollegil 91 aasta Camaro. Lasi teha veerenni tänava poistel V8 5.0 mootori kappremondi. Detaile väidetavalt vahetati seal palju (klappe ju 4 per silinder). Raha kokku küsiti selle eest 40 000.
Mis on muidugi uskumatu lugu sest maksimaalselt 20 000 eest oleks saanud suhteliselt korraliku mootori juba.

Postitatud: 16.10.2004 10:47 28
Postitas Cado
Mitsubishi Sigma 91.a 3,0 V mootori kapp remont 36.000.EEk-i
Laki auto tegi. Autot kättesaades oli sisu õli plekke täis ja sisselaske kolektor mis oli teadmata põhjustel hõbetaseks värvitud oli õliseid näpujälgi täis. Kui puhaste kätega ei oska kolektorit näppida oleks ju võin värvimatta jätta oleks vähem välja paistnud. :D Peale proovisõitu tuli ilmsiks ,et bensu voolik kapotiall lekis ,soojast peast tühikäik hakkas kõikum 500-3000 P/m
ja nüüd peale 15000 km on mootoril kolks sees. :shock:

Galant diisel millelel oli generaatori kinnitus ploki küljest murdund võeti argoon keevituse jaoks mootor maha kuigi suht hea ligipääs ka mootori peal olles. Keevitati lugu ära pandi mootor peale . Töörha 5000.EEK-i
Auto ikka väga uimane selgus ,et vanad unustasid turbo lõdvikud tagasi ühentamatta. :shock: Firma oli sama.

Nii ,et peaks ikka väga head soovitused olema firmal et M50 mootori remonti julgeks lasta teha.
:roll:

Postitatud: 17.12.2004 09:25 06
Postitas priitv8
Siin foorumis on ilus galerii erinevatest Autobahni näinud saaledest. Piisab juba piltide vaatamisest:
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=16201&sid=

Postitatud: 17.12.2004 10:52 09
Postitas Simsa525
priitv8 kirjutas:Siin foorumis on ilus galerii erinevatest Autobahni näinud saaledest. Piisab juba piltide vaatamisest:
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=16201&sid=
Siin küll vist eriti hellitatud ei ole..... pisar tuleb lausa silma :cry:

Postitatud: 17.12.2004 11:56 11
Postitas Tauri
Cado kirjutas:Mitsubishi Sigma 91.a 3,0 V mootori kapp remont 36.000.EEk-i
Laki auto tegi. Autot kättesaades oli sisu õli plekke täis ja sisselaske kolektor mis oli teadmata põhjustel hõbetaseks värvitud oli õliseid näpujälgi täis. Kui puhaste kätega ei oska kolektorit näppida oleks ju võin värvimatta jätta oleks vähem välja paistnud. :D Peale proovisõitu tuli ilmsiks ,et bensu voolik kapotiall lekis ,soojast peast tühikäik hakkas kõikum 500-3000 P/m
ja nüüd peale 15000 km on mootoril kolks sees. :shock:

Galant diisel millelel oli generaatori kinnitus ploki küljest murdund võeti argoon keevituse jaoks mootor maha kuigi suht hea ligipääs ka mootori peal olles. Keevitati lugu ära pandi mootor peale . Töörha 5000.EEK-i
Auto ikka väga uimane selgus ,et vanad unustasid turbo lõdvikud tagasi ühentamatta. :shock: Firma oli sama.

Nii ,et peaks ikka väga head soovitused olema firmal et M50 mootori remonti julgeks lasta teha.
:roll:
mina laseks tarbijakaitse neile kaela kui nad ise ennem midagi mõistlikku välja ei mõtle - 41 k ei ole just raha mida nii loobiks!

Postitatud: 17.12.2004 12:47 50
Postitas Raino
Tauri kirjutas:
Cado kirjutas:Mitsubishi Sigma 91.a 3,0 V mootori kapp remont 36.000.EEk-i
Laki auto tegi. Autot kättesaades oli sisu õli plekke täis ja sisselaske kolektor mis oli teadmata põhjustel hõbetaseks värvitud oli õliseid näpujälgi täis. Kui puhaste kätega ei oska kolektorit näppida oleks ju võin värvimatta jätta oleks vähem välja paistnud. :D Peale proovisõitu tuli ilmsiks ,et bensu voolik kapotiall lekis ,soojast peast tühikäik hakkas kõikum 500-3000 P/m
ja nüüd peale 15000 km on mootoril kolks sees. :shock:

Galant diisel millelel oli generaatori kinnitus ploki küljest murdund võeti argoon keevituse jaoks mootor maha kuigi suht hea ligipääs ka mootori peal olles. Keevitati lugu ära pandi mootor peale . Töörha 5000.EEK-i
Auto ikka väga uimane selgus ,et vanad unustasid turbo lõdvikud tagasi ühentamatta. :shock: Firma oli sama.

Nii ,et peaks ikka väga head soovitused olema firmal et M50 mootori remonti julgeks lasta teha.
:roll:
mina laseks tarbijakaitse neile kaela kui nad ise ennem midagi mõistlikku välja ei mõtle - 41 k ei ole just raha mida nii loobiks!

See kelel käes on monopool laksib ka hindu..

Postitatud: 11.02.2007 19:44 00
Postitas MuiduMees
oleks paar küsimust et kui survestada plokikaas, siis ei tehta seda ju selle rõhuga nagu mootoril sõites ning kas selle tõttu võivad jääda mõrad avastamata ?
miks see nii on ning kas survestamisrõhust piisab et tuvastada mõrasid plokikaanes?

plokkikaane remont ja survestamine

Postitatud: 11.02.2007 22:32 26
Postitas velts1
plooikaane remont ja survestamine 56503144 tallinn mustamäe