1. leht 1-st

e34 keskmine ventilaator puhub külma

Postitatud: 11.10.2004 21:08 33
Postitas rzz
selline põnev probleem - hommikuti panen auto rõõmsalt sooja ja ootan kuni jope seljast ära võtta saab. Mingi hetke pärast (tavaliselt pärast sõidu alustamist) hakkab salong soojenema ning aknale ja jalgadele puhub mõnusalt sooja õhku (õigepea lausa tulist) kuid keskmistest puhuritest (konsoolil, uste küljes) tuleb täiesti külma õhku.. nagu otse väljast tuleks..

Kas ma olen lihtsalt dumb-user ja ei oska kuskilt midagi sisse lülitada või on jälle mingi kardinaalne remonditeema vaja ette võtta.. (tagumiste udutulede vahetus vms.. )

Postitatud: 11.10.2004 21:14 22
Postitas Tõnis
Armatuuri keskel olevate puhurite vahel peaks olema üks ratas, kui see on keeratud sinise peale siis tuleb külma ja kui punase peale siis sooja, osadel ei olegi seda ratast, seega tulebki sealt ainult külma .

Postitatud: 12.10.2004 09:36 16
Postitas priitv8
Vastan siis eelmises lõimes olnud küsimusele tagumise keskmise ventilatsiooniava kohta: sealt peabki ainult jahedat õhku tulema (kas välisõhk või konditsioneeritud). Soe tuleb taha esiistmete all asuvatest avadest. Pilt selgitab:
Pilt
Ja eesmise keskmise ava kohta: leidsin ühe viite probleemi kirjeldusele, juhuks kui see keskmine temp. ratas juhtub mehhaaniline olema. Seal on tegu mingi trossikese kinnijäämisega. Õhtul saan ehk ka mõne illustratsiooni siia lisada.

Postitatud: 12.10.2004 09:40 48
Postitas Charly
OT: tähenärimisena ütlen, et pilt e32-st....mitte et seal süsteemil vahe oleks...

Postitatud: 12.10.2004 09:52 47
Postitas priitv8
Charly kirjutas:OT: tähenärimisena ütlen, et pilt e32-st....mitte et seal süsteemil vahe oleks...
Terane poiss!

Postitatud: 12.10.2004 09:56 58
Postitas Kalmer K.
Huvitav kas E30 on samalaadne süsteem?

Postitatud: 12.10.2004 12:29 15
Postitas Kristo_P
Hmm mul tuleb ka keskelt sooja (kuid külma peale keerates seda ratast) õhu temperatuur küll ei muutu ,ikka puhub sooja. Alles siis kui temperatuuri madalamale sätib hakkab jahedamat puhuma. Ei tea mis jama on selle soendus värgiga:(

Ja ventilaatori kiirusega on selline mure ,et ainult 2 kiirust. Kas siis kõige aeglasem või kõige kiirem vahepealset ei ole -kusjuures ventilaator undab koguaeg täiesti seisma seda panna ei saa. See undamine muutub juba päris tülikaks


Copysin oma mure siia üle :?

Postitatud: 12.10.2004 12:53 49
Postitas Svenp
Kalmer K. kirjutas:Huvitav kas E30 on samalaadne süsteem?
Tere

E30l saad keskele sooja, kui keerad temp max peale. Käsiraamat räägib, et temp nupu asendites kella 10-14 vahel lastakse keskele segatud õhku. Aga tegelikkuses tuleb sealt talvel üsnagi külm õhk. Minu meelest väga hea süsteem, jalad ja klaasid soojas, aga pea saab värsket jahedat õhku. Jutt kehtib facelifti järgsete e30 kohta.

Sven

Postitatud: 12.10.2004 18:32 28
Postitas meph
Mul E36 sama jama, et keskelt ei saa sooja puhuma panna. Kuigi antud isendi puhul selle regulliratta ümbrust vaadates keskkonsoolis jääb nagu mulje, et sealt ei peakski tulema sooja. Any thoughts?

Postitatud: 12.10.2004 20:05 16
Postitas truumu
Priit, Su pildil ühed nooled puudu, mis klaasi ja raadiopealse deflektori vahel s.t. horisontaalne ava

Postitatud: 12.10.2004 20:21 35
Postitas priitv8
Pilt pole minu ju ;)
Aga see keskmine rest on minu meelest ainult ilu pärast seal.
Nii nagu ma ta alguses kinni keerasin, nii ta ka on aastaid olnud. Ja mingit puudust ka ei tunne.

Postitatud: 12.10.2004 21:00 58
Postitas truumu
priitv8 kirjutas:Pilt pole minu ju ;)
Aga see keskmine rest on minu meelest ainult ilu pärast seal.
Nii nagu ma ta alguses kinni keerasin, nii ta ka on aastaid olnud. Ja mingit puudust ka ei tunne.
sealt ju hea peegli küljes rippuvale lõhnajulkarile lufti lasta :lol:

Postitatud: 14.10.2004 12:56 27
Postitas Diiler
Mul tekkis selline küsimus E39 kohta, et selle kliimasüsteemil on nupp nimega "REST". MIs on selle nupu tööpõhimõte,pole sellest siiamaani aru saand....

Postitatud: 14.10.2004 15:44 47
Postitas Aimar
Kristo_P kirjutas:Ja ventilaatori kiirusega on selline mure ,et ainult 2 kiirust. Kas siis kõige aeglasem või kõige kiirem vahepealset ei ole -kusjuures ventilaator undab koguaeg täiesti seisma seda panna ei saa. See undamine muutub juba päris tülikaks
siin 2 varianti :
*lüliti kulunud või seest sassis
*reostaat vigane või klemmid ei anna ühendust. Omal oli e36-l sama jama et ainult 1. ja 4. kiirus oli. Otsisin reostaadi üles ja puhastasin oksüdeerunud klemmid ära. Hakkas tööle.

Postitatud: 14.10.2004 18:10 27
Postitas veix2
kas e34 ka lüliti viga,2 ja 3 kiirus puhuvad sama tempoga aga kui suurest august läbi sõita siis hakkab korraks 3 kiiremini tööle

Postitatud: 14.10.2004 18:11 07
Postitas priitv8
Diiler kirjutas:Mul tekkis selline küsimus E39 kohta, et selle kliimasüsteemil on nupp nimega "REST". MIs on selle nupu tööpõhimõte,pole sellest siiamaani aru saand....
See on "Restwärme" ehk jääksoojus. Peaks seisva mootoriga veel niipalju sooja andma, kui jahutussärgis seda akumuleeritud on.

Postitatud: 14.10.2004 21:49 00
Postitas Aimar
veix2 kirjutas:kas e34 ka lüliti viga,2 ja 3 kiirus puhuvad sama tempoga aga kui suurest august läbi sõita siis hakkab korraks 3 kiiremini tööle
siin võib viga olla ka kulunud soendusmootori harjades.Ise kõik need vead läbi elanud. Lõpuks hakkas mootaor üldse tööle alles peale kapoti alla koputamist.

Postitatud: 15.10.2004 21:46 31
Postitas alpina2
Mul selline mure et e34-jal saab juhipoolt õhu soojust erguleerid nii kuidas näidatud nii külma kui sooja aga kaassõitja poolt tuleb ainult kuuma õhku ja keera seda temperatuuri nuppu kuidas tahad midagi ei muutu!!! Milles võiks viga olla????

Postitatud: 16.10.2004 00:07 29
Postitas priitv8
Kaassõitja poolne veeklapp kinni (kiilunud, kuivanud, roostetanud)?

Postitatud: 16.10.2004 17:02 18
Postitas alpina2
Aga mis tegema peaks et taas töötaks?

Postitatud: 16.10.2004 17:14 28
Postitas Ragnar
No see asjandus pole keeruline omal lahti kruttida ja ära kontrollida.
Voolikud lahti, 3 kuuskant muttrit lahti ja ongi käes.
Siis 6 TX tüüpi kruviga käib korpus kaheks osaks. Kui
lahti võtad siis ega seal suurt muud olegi kui kaks koonust
peene varre otsas. Vaatad järgi kas liiguvad vabalt kui jah siis
ilmselt on mingi elektriline probleem.